-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів №410, 212, 217, 219 в приміщенні КНП "Міська дитяча поліклініка" по проспекту Незалежності , 109 в м.Чернівці (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
199 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 996.70 UAH
Період оскарження:
19.08.2022 11:28 - 25.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Лист
Номер:
9af85fdcb2fe4facb5c07c9c7545d939
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-003091-a.c2
Назва:
Лист
Вимога:
Офіційний лист - вимога-оскарження!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога-оскарження 05.09.2022 15:08
Дата подачі:
05.09.2022 15:08
Вирішення:
Шановний дописувач дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що в документації закупівлі зазначено право учасника відвідати об’єкт до початку подачі закупівлі, надання в складі пропозиції акту огляду не було передбачено, у зв’язку із чим твердження про обов’язковість надання акту огляду за підписам керівника (уповноваженої особи Учасника) не відповідає вимогам документації закупівлі.
Крім того повідомляємо, що відповідно до п. 3.3.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозицій передбачено надання проекту календарного графіку виконання робіт (на підставі розробленого Замовником зразка календарного графіка із вказаними в послідовності строками виконання робіт), вказано, що Замовником розроблено РЕКОМЕНДОВАНИЙ проект календарного графіку із вказаною послідовністю строків виконання робіт поточного ремонту по кожному кабінету, отже Учасникам під час подання цінових пропозицій необхідно було розробити календарний графік на загальний обсяг робіт по кожному кабінету окремо , з врахуванням послідовності і термінів виконання (при умові, що сумарний обсяг та об’єм робіт по чотирьом кабінетам повинен відповідати вказаному обсязі та об’єму робіт у технічному завданні) та надати проект календарного графіку за формою передбаченою у документації закупівель на виконання робіт/надання послуг.
Враховуючи викладене вище учасником надано проект календарного графіку за формаю наданою замовником та із визначенням об’ємів та термінів виконання робіт/надання послуг відповідно до умов документації закупівлі.
На рахунок питання , щодо не відповідності графіку виконання робіт учасника закупівлі ПП «Ремобуд», в якому на думку дописувача здійснено розподіл загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо не у відповідності до вимог закупівлі, повідомляємо , що Замовником не було зазначено окремо фактичних площ по кожному кабінету , тому Замовник не в праві визначати за яким принципом Учаснику в своїй пропозиції здійснювати розподіл загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо, так як Замовник не зобовязував, а рекомендував Учаснику відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт/надання послуг.
Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для скасування прийнятого рішення.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога-оскарження
Номер:
34ffb8c2aaba49fda73d2526e8cc5184
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-19-003091-a.c1
Назва:
Вимога-оскарження
Вимога:
Вимога – скасування протокольного рішення уповноваженої особи №83 від «05» вересня 2022 року, щодо визнання Замовником переможцем в спрощеній процедурі закупівлі (ідентифікатор UA-2022-08-19-003091-a) ПП «Ремобуд», у зв’язку з порушенням законодавства України, невідповідністю вимогам Замовника визначеним в документації спрощеної закупівлі, а також технічним, якісним та кількісним характеристикам по предмету закупівлі, тощо.
Розділом 3 «Інструкції з підготовки пропозиції», п. 3.1.3., абзац 6, Замовником встановлено вимогу- «…учасник у складі своєї пропозиції подає інформаційну довідку щодо осіб, які мають право підписувати документи пропозиції…»
ПП «Ремобуд», в складі пропозиції декларує, що здійснено відвідування об’єкту та подає в складі пропозиції «Акт Огляду об’єкта» від 23 серпня 2022 року, за підписом представника ПП «Ремобуд» Жуковського С.А. з відбитком мокрої печатки (використання мокрої печатки особою що не має право підпису! без доручення чи інших правових документів являється порушенням законодавста України), при цьому інформаційною довідкою №12/08-22 від 24.08.2022 року заявлено що єдиною особою на право підпису документів пропозиції являється директор ПП «Ремобуд» Куліковський Андрій Васильович.
У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14, п. 3:
- п.п. 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
- п.п. 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
- п.п. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг,
Замовником встановлено обов’язкові умови в Додатку 5 тендерної пропозиції, а саме –
«У зв’язку із тим , що поточний ремонт кабінетів поліклініки , які використовуються для прийому пацієнтів, буде проводитись без призупинення загального медично - діагностичного робочого процесу закладу. Замовником розроблено рекомендований проект календарного графіку із вказаною послідовністю строків виконання робіт поточного ремонту по кожному кабінету.
Враховуючи вищевказане, при підготовці календарного графіку виконання робіт Учаснику необхідно розбити загальний обсяг робіт по кожному кабінету окремо, з врахуванням послідовності і термінів виконання заявлених Замовником. При умові, що сумарний обсяг та об’єм робіт по чотирьом кабінетам повинен відповідати вказаному обсязі та об’єму робіт у технічному завданні ( згідно Додатку 5)»,
Додатком 4 документації спрощеної закупівлі, Замовником надано календарний графік з чітким вказанням послідовності по приміщенням, строків виконання по дням та місяцям почергово – по одному кабінету.
ПП «Ремобуд», у складі своє пропозиції, в документі «кошторис», подано графік виконання робіт, в якому чітко зазначено що роботи по всім кабінетам будуть проводитись паралельно з 19 вересня 2022 року по 14 жовтня 2022 року – чим порушено вимогу Замовника врахування послідовності та термінів виконання, що свідчить про встановлення нерівних умов для учасників та проявом антиконкурентних узгоджених дії, які призвели до обмеження конкуренції, встановлюючи критерії, які в подальшому ігноруються Замовником на користь певного учасника процедури закупівлі.
Також, в графіку виконання робіт, ПП «Ремобуд» здійснено розподіл загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо, за принципом загальна площа поділено на 4 кабінети, що взагалі не відповідає дійсним (фактичним площам) кабінетів та може свідчити що графік складено без відвідування об’єкту.
Беручи до уваги не підтверджений факт огляду об’єкту для складання графіку виконання робіт, що здійснено особою яка не має відношення до підготовки пропозиції учасника, про що свідчить невідповідний ЗУ документ – «акт огляду об’єкта», який наданий учасником (з порушенням законодавства України), а також те, що графік складений не у відповідності до фактичних площ та умов щодо послідовності і термінів виконання, що є встановленою умовою Замовника, обмеження рівних умов учасників, проявом антиконкурентних узгоджених дій в частині ігнорування власних умов закупівлі Замовником на користь ПП «Ремобуд» – графік виконання робіт поданий ПП «Ремобуд» вважається таким, що не подано, а отже вся пропозиція учасника ПП «Ремобуд» не відповідає умовам закупівлі та повинна бути відхилена.
В свою чергу, у випадку ігнорування Замовником вимог оскарження в якій чітко зазначені порушення - з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів гарантую звернення до органів що здійснюють контроль над замовником – Управління охорони здоров’я ЧМР, НЦЗУ з залучення громадської організації що спеціалізується на протидії застосування корупційних схем в державних закупівлях та/або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2022 15:04
Вирішення:
Шановний дописувач дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що в документації закупівлі зазначено право учасника відвідати об’єкт до початку подачі закупівлі, надання в складі пропозиції акту огляду не було передбачено, у зв’язку із чим твердження про обов’язковість надання акту огляду за підписам керівника (уповноваженої особи Учасника) не відповідає вимогам документації закупівлі.
Крім того повідомляємо, що відповідно до п. 3.3.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки пропозицій передбачено надання проекту календарного графіку виконання робіт (на підставі розробленого Замовником зразка календарного графіка із вказаними в послідовності строками виконання робіт), вказано, що Замовником розроблено РЕКОМЕНДОВАНИЙ проект календарного графіку із вказаною послідовністю строків виконання робіт поточного ремонту по кожному кабінету, отже Учасникам під час подання цінових пропозицій необхідно було розробити календарний графік на загальний обсяг робіт по кожному кабінету окремо , з врахуванням послідовності і термінів виконання (при умові, що сумарний обсяг та об’єм робіт по чотирьом кабінетам повинен відповідати вказаному обсязі та об’єму робіт у технічному завданні) та надати проект календарного графіку за формою передбаченою у документації закупівель на виконання робіт/надання послуг.
Враховуючи викладене вище учасником надано проект календарного графіку за формаю наданою замовником та із визначенням об’ємів та термінів виконання робіт/надання послуг відповідно до умов документації закупівлі.
На рахунок питання , щодо не відповідності графіку виконання робіт учасника закупівлі ПП «Ремобуд», в якому на думку дописувача здійснено розподіл загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо не у відповідності до вимог закупівлі, повідомляємо , що Замовником не було зазначено окремо фактичних площ по кожному кабінету , тому Замовник не в праві визначати за яким принципом Учаснику в своїй пропозиції здійснювати розподіл загального обсягу робіт по кожному кабінету окремо, так як Замовник не зобовязував, а рекомендував Учаснику відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт/надання послуг.
Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для скасування прийнятого рішення.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено