-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (утеплення фасаду) акушерського корпусу літ. «А» Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» за адресою: Київська обл., Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Соборності, буд. 51
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
18.08.2022 16:24 - 24.08.2022 09:00
Відповідь надана
Додаток 5
Номер:
17f48b54ddb544edbba4dca25d0e90df
Дата опублікування:
23.08.2022 23:39
Опис:
Доброго дня. Видаліть будь-ласка ці вимоги з додатку 5 до ТД.
Крім того, Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених Настанов, національних стандартів та чинному законодавству. Про що у складі пропозицій надати гарантійний лист.
Усі матеріали та обладнання, що монтуються повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
До розрахунку вартості пропозиції Учасника торгів включаються тільки такі будівельні матеріали, машини, механізми, обладнання та устаткування, які безпосередньо будуть застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт, що є предметом закупівлі.
Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, зазначені лише як бажаний варіант застосування, учасник може вказати у пропозиції аналоги та/або еквіваленти відповідних позицій, але вони повинні мати відповідні характеристики не нижче зазначеним у “ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ”.
Відповідь:
Відповідно до пунктів 2 та 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2), та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (пункт 4). Наведені 2 принципи є взаємопов’язаними, отже прагнення замовника до максимальної ефективності не може породжувати дискримінації учасників закупівель.
В відповідності до ст. 4 Закону, замовник може провести спрощену закупівлю в випадку якщо вартість робіт складає менше ніж 1,5 млн грн.
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно ч. 4 ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, при проведення спрощеної закупівлі замовник наділений дискреційними повноваженнями щодо визначення характеристик предмета закупівлі, з метою досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, не допускаючи при цьому дискримінації учасників.
Замовником було визначено характеристики предмета закупівлі та розроблено документацію (оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками) з урахуванням зазначених вище положень законодавства. При розроблені оголошення про закупівлю з додатками замовник виходив з презумпції дотримання інтересів лікарні та Боярської громади, що передбачає ефективне використання коштів та обрання виконавця, який з максимальною ймовірністю матиме змогу виконати замовлення належним чином в стислі строки. Це пов’язано з прагненням замовника уникнути подальших витрат та нецільового використання коштів.
Оголошення про проведення закупівлі, в тому числі наведене вами положення, складене з урахуванням положень законодавства,складені таким чином щоб досягнути максимальної ефективності при дотриманні принципу пропорційності, та не містять умов які б дискримінували учасників. Крім того, зазначені вами положення відсутні в додатку 5 до оголошення про закупівлю.
Дата відповіді:
24.08.2022 08:41
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
5a482bdedeeb4194af12b2219a7ce960
Дата опублікування:
23.08.2022 09:43
Опис:
Чи може учасник надати у якості аналогічного договір на субпідряд? та наданням експертизи від генпроектнувальника?
Відповідь:
Добрий день, відповідно до пунктів 2 та 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2), та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (пункт 4). Наведені 2 принципи є взаємопов’язаними, отже прагнення замовника до максимальної ефективності не може породжувати дискримінації учасників закупівель.
В відповідності до ст. 4 Закону, замовник може провести спрощену закупівлю в випадку якщо вартість робіт складає менше ніж 1,5 млн грн.
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно ч. 4 ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, при проведення спрощеної закупівлі замовник наділений дискреційними повноваженнями щодо визначення характеристик предмета закупівлі, з метою досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, не допускаючи при цьому дискримінації учасників.
Замовником було визначено характеристики предмета закупівлі та розроблено документацію (оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками) з урахуванням зазначених вище положень законодавства. При розроблені оголошення про закупівлю з додатками замовник виходив з презумпції дотримання інтересів лікарні та Боярської громади, що передбачає ефективне використання коштів та обрання виконавця, який з максимальною ймовірністю матиме змогу виконати замовлення належним чином в стислі строки. Це пов’язано з прагненням замовника уникнути подальших витрат та нецільового використання коштів.
У зв’язку з наведеним, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього визначено необхідність надання саме аналогічних договорів, тобто договорів в яких виконавець був генпроектувальником, та крім того сам був відповідальним за успішне проходження проектно-кошторисною документацією експертизи.
Отже, учасник зобов’язаний надати у якості аналогічного договору такий, де він був генпроектувальником, та копії позитивних експертних звітів за такими договорами.
Дата відповіді:
23.08.2022 16:34
Відповідь надана
Предпроектні рішення
Номер:
c1ee79d70fe1415e897ae8a90d282081
Дата опублікування:
23.08.2022 09:30
Опис:
Вимагати предмпроектні рішення та 3Д моделювання що будуть опубліковані у відкритому доступі є порушенням права інтелектуальної власності та отримання чужої роботи на безоплатній основі. Замовник не має жодної правової підстави вимагати зазначені документи у складі пропозиції, відповідно Вимагаємо виключити даний пунк з умов оголошення!
Відповідь:
Добрий день, відповідно до пунктів 2 та 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність (пункт 2), та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (пункт 4). Наведені 2 принципи є взаємопов’язаними, отже прагнення замовника до максимальної ефективності не може породжувати дискримінації учасників закупівель.
В відповідності до ст. 4 Закону, замовник може провести спрощену закупівлю в випадку якщо вартість робіт складає менше ніж 1,5 млн грн.
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно ч. 4 ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, при проведення спрощеної закупівлі замовник наділений дискреційними повноваженнями щодо визначення характеристик предмета закупівлі, з метою досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Замовником було визначено характеристики предмета закупівлі та розроблено документацію (оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками) з урахуванням зазначених вище положень законодавства.
При цьому зазначаємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками не містить вимог, які б порушували права інтелектуальної власності чи призводили б до отримання чужої роботи на безоплатній основі, про які було Вами зазначено в запитанні. Зазначені Вами положення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі з додатками відсутні.
Дата відповіді:
23.08.2022 16:33
Відповідь надана
Не відповідність
Номер:
b9531048dceb4fceb23473db2eef2bdd
Дата опублікування:
23.08.2022 09:25
Опис:
Архітектурне об’ємне проектування - ГАП що має відповідний кваліфікаційний сертифікат який дає право на проектування об’єктів класу наслідків СС2.
Такого снтифікату не існує, відповідно до норм чинного законодавства. Архітектори ма.ть право проважити діяльність щодо об'єктів всіх класів наслідків. Виправте невідповідність оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Відповідь:
Добрий день, дякую за звернення, відповідні зміни будуть внесені до оголошення
Дата відповіді:
23.08.2022 16:30
Відповідь надана
Кількість сертифікатів
Номер:
56d0fcb6e6d14c3280127cc4b4a036ba
Дата опублікування:
18.08.2022 20:26
Опис:
Доброго дня! Проханння пояснити вимогу надання такої кількості сертифікатів (10 шт) для проекту утеплення фасаду. Для виконання таких робіт цілком достатньо перших3-4 сертифікатів з вашого переліку (ГІП/ГАП, експерт з техобстеження та кошторисник).
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до пунктів 2 та 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі -
Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, максимальна економія, ефективність та
пропорційність (пункт 2), та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (пункт 4).
Наведені 2 принципи є взаємопов’язаними, отже прагнення замовника до максимальної
ефективності не може породжувати дискримінації учасників закупівель.
В відповідності до ст. 4 Закону, замовник може провести спрощену закупівлю в випадку
якщо вартість робіт складає менше ніж 1,5 млн грн.
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що
оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються
інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно ч. 4 ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть
зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної
закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та
вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та
призводять до дискримінації учасників.
Підсумовуючи наведене, при проведення спрощеної закупівлі замовник наділений
дискреційними повноваженнями щодо визначення характеристик предмета закупівлі, з метою
досягнення максимальної економії, ефективності та пропорційності, при цьому не допускаючи
дискримінації учасників.
Відповідно до абзацу 2 пункту 4.1 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної
документації на будівництво», не допускається розроблення проектної документації без
інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А. 2. 1-1 на нових
земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів - без уточнення раніше
виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об'єктів.
Згідно з пунктами 2 та 3 статті 8 Закону України «Про енергетичну ефективність
будівель», енергетичний сертифікат щодо об’єкта будівництва є складовою частиною проектної
документації на будівництво. Енергетичний сертифікат виготовляється енергоаудитором з
використанням Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та з присвоєнням
реєстраційного номера в цій системі.
Відповідно до абзацу 4 пункту 12 Наказу Міністерства регіонального розвитку,
будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, Окремі
розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних
виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Розділи або частини проектної документації у складі проекту, що підлягають розробці:
Архітектурне об’ємне проектування - ГАП що має відповідний кваліфікаційний сертифікат
який дає право на проектування об’єктів класу наслідків СС2 – архітектурно-будівельна частина;
інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості
- архітектурно-будівельна частина (ГІП);
Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації,
забезпечення захисту від шуму - Розділ із забезпечення енергоефективності;
Інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - Кошторисна
документація;
Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я
людини, захисту навколишнього природнього середовища – щодо напрямку санітарного та
епідеміологічного благополуччя населення;
Технічне обстеження будівель і споруд – звіт з обстеження будівлі;
Обстеження інженерних систем будівель – звіт з обстеження інженерних систем;
Проведення аудиту енергетичної ефективності будівель – звіт з енергоаудиту;
Інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань –
технічний звіт за результатами інженерно-геологічних вишукувань;
Інженера-геодезиста – топозйомка 1:500;
ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель» та ДБН В.2.6-33:2018 «Конструкції
зовнішніх стін із фасадної теплоізоляцією» містять низку вимог до проектування, зокрема такі
вимоги вимагають наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, наявність яких могла б бути не
обов’язковою при виконанні проекту іншого типу.
Такі вимоги пов’язані із специфікою виконання проекту саме з утеплення фасаду – як то
проведення аудиту енергетичної ефективності будівель з метою досягнення основної мети
утеплення будівлі, геодезичні вишукування з метою недопущення аварійних ситуацій та
пошкодження будівлі за умови збільшення сукупної ваги зовнішніх стін, тощо.
Таким чином, в даному випадку замовник цілком пропорційно скористався своїм правом з
метою досягнення найбільшої ефективності та включив до характеристик предмета закупівлі
вимогу щодо наявності у виконавця працівників з сертифікатами відповідно до діючих ДБН.
При цьому, дана вимога жодним чином не призводить до дискримінації учасників,
оскільки такі сертифікати видаються необмеженому колу осіб які мають відповідну кваліфікацію,
та значна кількість суб’єктів господарювання має в штаті спеціалістів з відповідними
сертифікатами.
Дата відповіді:
19.08.2022 14:44