-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження в закладах освіти Шабівської сільської ради
закупівля відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» № 169 від 28.02.2022 р. (зі змінами)
Завершена
454 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
Період уточнення:
18.08.2022 10:23 - 24.08.2022 10:00
Відповідь надана
Некомпетентна уповноважена особа
Номер:
7b23e5ec4d024114a4d6b0202c2ebb8f
Дата опублікування:
23.08.2022 16:27
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів.
Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Дата відповіді:
24.08.2022 09:34
Відповідь надана
Корумпований замовник
Номер:
85df67b3c22f46f687f26afb3045c016
Дата опублікування:
23.08.2022 16:26
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів.
Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Дата відповіді:
24.08.2022 09:27
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
8fc39f1266b74494872417d991948218
Дата опублікування:
23.08.2022 16:26
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів.
Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Дата відповіді:
24.08.2022 09:26
Відповідь надана
Уточнення щодо закупівлі
Номер:
ed85c571eaef4268ae63921002183f0d
Дата опублікування:
19.08.2022 15:25
Опис:
Шановний Замовник надайте відповідь щодо відеокамер та їх характеристик, які учасник буде зобовязаний змонтувати.
Відповідь:
Відповідні зміни були внесені у Додаток 2 до оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
22.08.2022 10:51
Відповідь надана
Уточнення по закупівлі
Номер:
f40c676693b844c5b62636b4542951f2
Дата опублікування:
19.08.2022 11:42
Опис:
Шановний Замовник, просимо надати пояснення, в технічних умовах їде мова про монтажні роботи, але жодної інформації щодо системи відеоспотереження відсутні, чи правильно ми розуміємо, процедура передбачає тільки монтаж, а камери спостереження надаються вами?
Відповідь:
Закупівля та монтаж камер відеоспостереження покладаються на Учасника.
Дата відповіді:
19.08.2022 11:59
Відповідь надана
Оголошення
Номер:
56391138131142aea5c34cd390c4283e
Дата опублікування:
19.08.2022 11:37
Опис:
Шановний Замовник, просимо не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" та завантажити оголошення про проведення спрощенної закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вищевказана інформація опублікована шляхом заповнення електронних полів.
Дата відповіді:
19.08.2022 11:53
Відповідь надана
Акт обстеження
Номер:
3a22f52efa724074ac221a7ad49c7e60
Дата опублікування:
18.08.2022 18:12
Опис:
Шановний Замовник, просимо Вас прибрати вимогу щодо надання акту обстеження. У зв'язку з військовою агресією рф та забороною на даний час проїзду через смт.Затока неможливо провести огляд об'єктів які находяться на території Шабівської селищної ради.
Відповідь:
Огляд об’єктів Шабівської сільської ради цілком можливий.
Дата відповіді:
19.08.2022 09:20