• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження в закладах освіти Шабівської сільської ради

закупівля відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» № 169 від 28.02.2022 р. (зі змінами)

Завершена

454 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 270.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2022 10:23 - 24.08.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 6945d9d563424261869056282201370d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-001791-a.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів. Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Некомпетентна уповноважена особа

Номер: 4ebab4aabfda4e8081501df9997d5cd2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-001791-a.b3
Назва: Некомпетентна уповноважена особа
Вимога:
Перед тим, як надавати відповідь, вивчіть уважно чинне законодавство і не порушуйте його!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дякуємо за увагу до закупівлі та побажання до роботи.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.08.2022 09:21
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: e65f02d303ae44edb4263240150f69ae
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-001791-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів. Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 1a901b69ab374f6987e216d361a0cfba
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-18-001791-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «4. Акт у довільний формі про огляд об’єкту Замовника (із зазначенням посади, ПІБ та підпису представника Замовника). Огляд об’єкту здійснюється за присутності представника Замовника.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вважає за потрібне провести огляд об’єктів, на яких будуть надаватись послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження, з метою максимальної економії, ефективності використання коштів. Уповноважена особа жодним чином не приймає участі у процесі огляду об’єктів, тобто інформація щодо потенційного кола учасників є для неї закритою до моменту закінчення аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні