• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації за адресами: м.Київ, вул.Єреванська,12А, м.Київ, вул.Кирилівська, 31

Торги відмінено

55 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 553.80 UAH
Період уточнення: 16.08.2022 10:26 - 22.08.2022 00:00
Відповідь надана

дискримінаційн вимога

Номер: 3bb371f20fa14263bef545df6f537c14
Дата опублікування: 18.08.2022 18:13
Опис: Встановлена вимога: 2. ..... лист відгук адресований Замовнику та виданий не раніше дати оголошення спрощеної закупівлі). Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками. Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем. Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги, таким чином відгук не може бути адресований майбутньому Замовнику. Крім того, жоден замовник по 100 разів не Зобов'язаний надавати нам відгук і примусити його надавати відгук ,саме з адресацією його іншим Замовникам, ми не можемо. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Відповідь: Ваше питання розглянуто повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною відгук надається після якісного виконання робіт та після виконання договору, в довільній формі. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Дата відповіді: 19.08.2022 14:30
Відповідь надана

Прохання внести зміни до тендерної документації Замовика згідно до Вимог чинного законодавства України

Номер: d0c30582bd0343608495e9bff78f2198
Дата опублікування: 18.08.2022 17:23
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі, предметом закупівлі є роботи з "Технічного обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації", а інформації щодо кількості пожежних сповіщувачів та їх типу, які експлуатуються у вас на об'єктах відсутня. Яким чином на вашу думку взагалі можливо Учасникам вірно розрахувати цінову пропозицію при відсутності інформації про кількість обладнання, яке буде обслуговуватися, це нонсенс. Адже є чіткі нормативи, а саме Прейскурант № 2661001-92 «Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації. Оптові ціни на технічне обслуговування і ремонт »розроблений ВГО «Укрспецавтоматика» за якими здійснюються відповідні розрахунки, інших до цього часу ще не затвердили. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації шляхом долучення інформації про кількість обладнання, яке буде обслуговуватись Учасником. Дану інформацію, як правило беруть з робочого проектів, а саме з таблиці "специфікація обладнання та матеріалів". Ви як Замовник звичайно можете зазначити, що дану інформацію кожен Учасник безперешкодно отримає при проведенні обстеження (огляду) об'єкта, але просимо звернути увагу, що при огляді об'єкту кожен Учасник може по-різному порахувати кількість обладнання (зробивши помилки), відповідно в кожного Учасника можлива різна його кількість. Тому з метою правильності розрахунків та однакової кількості обладнання у всіх Учасників процедури, а відповідно і оптимального розрахунку комерційної пропозиції та рівних умов для всіх Учасників наполягаємо на долученні даної інформації.
Відповідь: Ваше питання розглянуто повідомляємо, що вимога не є дискримінаційною при огляді об’єкту учасник має можливість підрахувати кількість пожежних сповіщувачів та їх типу, які експлуатуються на об'єктах. Вимога Замовника: «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника до кінця терміну подачі пропозицій (а саме в період звернення за роз’ясненнями (період уточнення) , та в складі пропозиції надати Акт огляду об’єктів, складений в довільний формі та підписаний уповноваженою та /або іншою особою Замовника та Учасником, з зазначенням дати та часу підписання акту»
Дата відповіді: 19.08.2022 14:34
Відповідь надана

дискримінація!

Номер: 5951d1b68db24c66804deedb1691d602
Дата опублікування: 16.08.2022 16:49
Опис: Вимога:1.Оригінал та/або копію Декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи: роботи, що виконуються на висоті, верхолазні роботи, або дозвіл на роботи що зазначенні вище (або аналогічні відповідно до чинного законодавства). В разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати адресу де будуть виконуватися роботи відповідно до оголошення або декларація повинна бути видана з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів». Шановний Замовнику, чому ви створюєте дискримінаційні умови для участі в процедурі? для чого ви конкретно прям зазначаєте що саме і в якому вигляді має бути зазначено в документі Учасника? Ви надаєте можливість лише зазначення: вказати адресу де будуть виконуватися роботи відповідно до оголошення або декларація повинна бути видана з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів». Чому не підходить зазначення "на місцях виконання робіт підвищеної небезпеки"? Чим воно відрязняється і не може бути надано як підтвердження наявності в учасника такого документа? Надайте обгрунтування
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 18.08.2022 08:55
Відповідь надана

оригінал документу, виданого органами ДПС

Номер: 46822575f1104e739bb6356793f18e14
Дата опублікування: 16.08.2022 16:45
Опис: Встановлена вимога: В якості підтвердження учасники повинні надати оригінал документу, виданого органами ДПС, не раніше другого півріччя 2022 року в якому зазначаються всі відкриті банківські рахунки учасника. Звертаємо вашу увагу, що дана довідка видається не органами ДФС (ДПС), а банками. Для чого Вам саме довідка від органу ДПС? Надайте обгрунтування! просимо виключити вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 18.08.2022 08:53
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 7baed87e409549fe9656f23a9a6db745
Дата опублікування: 16.08.2022 16:42
Опис: Вимога: Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» , ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO :2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги). Ви вимагаєте від учасників надання 3-х аналогічних сертифікатів, які є подібними, відрізнються лише тим, що акрндитовані міжнародним законодавством та вітчизняним. Окрім того, Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 9001:2015 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Вимагаємо видалити дану вимогу
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 18.08.2022 08:53
Відповідь надана

абсурдна вимога

Номер: a187e460ed2e43ac83675bae3b8b6bb6
Дата опублікування: 16.08.2022 16:38
Опис: Встановлена вимога: На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги. Всі витрати на дану перевірку покладаються на Підрядника. Шановний Замовнику, по-перше, залучення інспекційного органу відбувається у разі проведення робіт або виконання послуг з встановлення (монтажу) системи пожежної сигналізації, тобто на етапі її створення. По-друге, Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. б) виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Державний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України). Хіба до обов’язків та повноважень державних органів належить надання гарантійних чи листів погоджень про включення до складу комісії? Якщо у державного органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих листів! По-третє, у вас предмет закупівлі: Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації! До чого тут взагалі інспекційний орган? По-четверте, ви вимагаєте залучення Державного центру сертифікації ДСНС України. Питання: а до чого тут взагалі центр сертифікації ДСНС України? Що учасник-переможець буде у вас сертифікувати? Будь ласка, видаліть дану абсурдну вимогу, внесіть зміни та не створюйте дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, ми можемо звернутися у відповідні контролюючі органи, щоб звернули увагу на вашу процедуру закупівлі!
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення!внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 18.08.2022 08:53
Відповідь надана

огляд в період уточнень

Номер: 271b2a19109f49f98ef6aee2ae0c7d43
Дата опублікування: 16.08.2022 16:30
Опис: Вимога: Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника до кінця терміну подачі пропозицій (а саме в період звернення за роз’ясненнями (період уточнення) , та в складі пропозиції надати Акт огляду об’єктів, складений в довільний формі та підписаний уповноваженою та /або іншою особою Замовника та Учасником, з зазначенням дати та часу підписання акту. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! У відповідь повідомляємо: Замовником відведено саме цей період, для уточнення інформації, в тому числі і ознайомлення з об’єктами, на яких планується виконувати роботи. Всім учасника надано рівний доступ для ознайомлення з об’єктами. Дана вимога жодним чином не може бути антиконкурентана та дискримінаційна! Виходячи з вищенаведеного, вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 18.08.2022 08:51