-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації за адресами: м.Київ, вул.Єреванська,12А, м.Київ, вул.Кирилівська, 31
Торги відмінено
55 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 553.80 UAH
мін. крок: 1% або 553.80 UAH
Період оскарження:
16.08.2022 10:26 - 22.08.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
cd9cc878b99a447196e83bedad6afc6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-001693-a.b4
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановні Замовники скажіть коли Ви перестанете красти бюджетні кошти та будете викладати оголошення про закупівлю в рамках чинного законодавства України, просто це вже переходить всі дозволені рамки та здоровий глузд.
В тендерній документації в Додатку 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) ви вимагаєте надати усіма Учасниками у складі пропозиіції наступні Документи: Сертифікат SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» та Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги». Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 9001:2015 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Вимагаємо видалити дану вимогу. Теж саме стосується надання сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного сертифікату не передбачено жодним нормативно-правовим актом і є виключно "добровільною" справою кожного підприємства. Ще можна було б зрозуміти, якби Замовником було комерційне підприємство, проте для отримання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом закупівлі, таких вимог не передбачено. Наполягаємо на виключені зазначених дискримінаційних вимог.
Даною вимогю до Учасників ви навмисне обмежуєте кількість її Учасників зменшуючи його аж до 1 (одного) вигідного вам. Окрім того все що не є обов'язковим, а добровільним набуває рис дискримінації. Дискримінуючи Учасників процедури закупівлі ви "грубо" порушуєте вимоги статті 5 та п.5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви можете зараз зауважити що Замовник має право встановлювати одну або декілька вимог до Учасників. Але для отримання даних "необов'язкових" сертифікатів потрібен як мінімум місяць часу.
При наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог до Учасників про наявність "необов'язкових" сертифікатів SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» та ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», натомість у вас відсутня основна вимога до Учасників процедури, яка є "Обов'язковою", щодо наявності в них відповідної матеріально-технічної бази, згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів №852 від 23.11.2016 року в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", послуги якого є предметом закупівлі, чітко зазначено в Технологічних вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази і без даних приладів та пристроїв Учасник, а відповідно і потенційний переможець, не має ніякого законного права виконувати роботи, або надавати послуги, які є предметом закупівлі. Це наступна вимога:
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
Окрім того необхідно остаточно підчеркнути, що у Вас в тендерній документації, чітко і вірно прописані роботи, цитуємо Вас дослівно: Виконавець зобов’язаний проводити регламентне технічне обслуговування засобів сигналізації, встановлених на об’єкті, згідно регламентів 1,2 ( підтверджується гарантійним листом учасника в складі тендерної пропозиції ), так нам дуже цікаво, я впевнеий як і іншим потенційним Учасникам, за допомогою яких приладів та пристроїв будуть виконуватись
перераховані роботи, згідно регламентів 1 та 2, можливо Ви якись "підгоните", як Замовник? Адже вимога щодо їх обов'язкової наявності у вас в тендерній документації, чомусь відсутня!!!
Це ще раз чітко демонструє та підверджує, що у "Вашого зацікавленого Учасника" відсутня будь-яка матеріально-технічна база, яка є обов'язковою, згідно Постанови №852 для виконання робіт з "Технічного обслуговування приладів та систем протипожежного призначеня", які є предметом закупівлі, натомість є 2 (два) необов'язкових сертифікатих ISO, якими Ви як Замовник навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників і які ніякого відношення не мають предмета закупівлі і не підвищують кваліфікаційних характеристик Учасників.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незрозумілої вимоги до Учасників, яка суперечить чинному законодаству України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, вид послуг яких є предметом закупівлі, щодо наявності "необовязкових" сертифікатів ISO. Натомість включити в тендерну документацію обов'язкову вимогу, і це беззаперечно доведено нами вище, щодо наявності матеріально-технічної бази.
В випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на підтвердженій інформації, згідно чинного законодавства України, враховуючи п.20 Статті 14. Спрощені закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2022 21:55
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
452f7392514a4842b24de5d8c86839c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-001693-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)
п.2.1. До довідки надаються наступні документи:
- свідоцтво про проходження спеціального навчання на вид робіт, що є предметом закупівлі (на керівника робіт, налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС). Що це за спеціальне навчання не зрозуміло взагалі.
Згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", згідно розділу 2Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", послуги, які є предметом закупівлі до ліцензіатів не вимагається і не передбачено проходженння жодного спеціального навчання. Це якась ваша власна "забаганка", якою ви, як Замовник навмисно порушуєте вимоги статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", адже проходженння необов'язкового спеціального навчання призведе до збільшення матеріальних та фінансових затрат Учасників та відповідно їх дискримінації, обмежкє кількість потенційних їх Учасників, а згідно п.2) статті 5 Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Замовником повинна дотримуватись максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також ви порушуєте вимоги статті 14 п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незрозумілої вимоги до Учасників, яка суперечить чинному законодаству України, щодо виконання робіт протипожежного призначення, вид послуг яких є предметом закупівлі. В випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на підтвердженій інформації, згідно чинного законодавства України, враховуючи п.20 Статті 14. Спрощені закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2022 17:52
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
50c9ed277adc48fc9687f447cbf87b65
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-001693-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) вами зазначено, що Учасники у складі пропозиції надають:
2. Налагоджувальник КВП та А – не нижче 4-го розряду, не менше 1-єї особи
3. Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (ОПС) не нижче 3-го розряду, не менше 2-ох осіб.
4. Директор – не менше 1-єї особи.
1. Вимога щодо наявності 2 (двох) Електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (ОПС) не нижче 3-го розряду є дискримінаційною та такою, яка суперечить вимогам чинного законодавства України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", надання послуг, які є предметом закупівлі закупівлі в п.15 чітко зазначено, що Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Тобто, згідно чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року для виконання робіт, які є предметом закупівлі достатньо 1 (одного) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації + 1 (одного) налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування. Разом 2 (дві) особи - виконавці робіт.
2. Інша Вимога щодо обов'язкової наявності Директора – не менше 1-єї особи, також суперечить чинному законодавству України.
Доводимо до Вашого відома, що фізична особа підприємець згідно з українським законодавством - це фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. Фізична особа підприємець, згідно штатного розпису підприємства не обов'язково повинна бути директором підприємства, а може бути, як в більшості випадків, його керівником, тобто вона не є посадовою особою, а відповідно і штатним інженерно-технічним працівником.
Виходячи з вищезазначеного наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, що посада, згідно п.4 Директор – не менше 1-єї особи є вимогою, яка відноситься тільки до підприємств з статусом - ПП (приватне підприємство), або ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю), до підприємств зі статусом фізична особа підприємець дана вимога, згідно чинного законодавства не відноситься.
Даною вимогою ви порушуєте саттю 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них, адже Учасники в статусі фізичної особи підприємця не мають в своєму штаті посаду - директора і не зобов'язані її мати.
В випадку ігнорування наших вимог, які грунтуються на підтверджених нами фактах, згідно чинного законодавства України, враховуючи п.20 Статті 14. Спрощені закупівлі, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2022 17:20
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
503bdffff04f41a997f53ba9c9897218
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-16-001693-a.b1
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику повтроюємо нашу вимогу. Ми не проти огляду (обстеження) об'єкту. Ми наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації шляхом долучення інформації про кількість обладнання, яке буде обслуговуватись Учасником. Дану інформацію, як правило беруть з робочого проектів, а саме з таблиці "специфікація обладнання та матеріалів". Тобто додайте інформацію про кількість обладнання, що не зрозуміло?
Кількість обладнання, необхідна з метою правильності розрахунків та однакової кількості обладнання у всіх Учасників процедури, а відповідно і оптимального розрахунку комерційної пропозиції та рівних умов для всіх Учасників наполягаємо на долученні даної інформації, що ще не зрозуміло?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2022 21:15