• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання канцтоварів (документація для закладів освіти)

Завершена

592 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 964.35 UAH
Період уточнення: 09.08.2022 17:25 - 15.08.2022 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: c6235463ad3146b6b698e7a3405087ff
Дата опублікування: 12.08.2022 16:20
Опис: Добрий день! Що означає пігментована, тверда, щільністю 120г/ м2, це є папвініл, чи спеціальний матеріал? Що Ви означає: Скріплення – блок двічі проклеєний ( технічно) ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Стандарти та технічні терміни поліграфічного виробництва визначені СОУ 22.2-02477019-17-2011 «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови».
Дата відповіді: 15.08.2022 11:48
Відповідь надана

КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ

Номер: c734f490f96d405a909de750d3ef96ac
Дата опублікування: 11.08.2022 14:37
Опис: Доброго дня! У кваліфікаційних критеріях в п.3.1. Ви пишете:Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаного аналогічний договіру з АНАЛОГІЧНИМ ПРЕДМЕТОМ закупівлі і код закупілі ДК 021-2015 (CPV): 22800000-8, який відноситься до класіфікатора 22000000-0- Друкована та супутня продукція. Якщо учасник надасть аналогічні договора по друку книг та ін. за кодом ДК 021-2015 (CPV): 22100000-1 - Друковані книги, брошури та проспекти. Чи буде це порушенням згідно кваліфікаційним критеріям і учасник буде дискваліфікован? Код ДК 021-2015 (CPV): 22800000-8 це паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби- мається на увазі готова канцелярська продукція.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.202 № 708, замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт та послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Замовником визначено код закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали) так як предметом закупівлі є ділова канцелярська документація (придбання канцтоварів (документація для закладів освіти)), яка повинна виготовлятися згідно СОУ «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови» (додаток) присвоївши йому номер СОУ 22.2-02477019-17:2011 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2011 № 423 «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності». Необхідність встановлення такої вимоги як надання аналогічного договору визначено тим, що Учасник повинен підтвердити успішний досвід виготовлення та поставки продукції саме даного типу з дотриманням усіх стандартів та норм, визначених законодавством. Отже, надання договору, предметом якого є друковані книги, брошури та проспекти (код ДК 021:2015 22100000-1) не буде вважатись аналогічним, оскільки вищезазначена продукція виготовляється за індивідуальним замовленням та не відповідає державним стандартам та вимогам, визначених для ведення ділової документації в закладах освіти.
Дата відповіді: 15.08.2022 11:29