• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання канцтоварів (документація для закладів освіти)

Завершена

592 870.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 964.35 UAH
Період оскарження: 09.08.2022 17:25 - 21.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 597ebcb2d4a94f8aafaed835c533373c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-09-009595-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Добрий вечір! У складі пропозиції було надано файл Щодо сертифікації..pdf.p7s. В якому зазначено, що Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 р. у зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 р. No 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». В зв’язку з цим обов’язкова сертифікація продукції в Україні відсутня. На даний час продукція, а саме паперові чи картонні журнали, бланки, не підлягає оцінці відповідності Технічним регламентам України. З огляду на вищезазначене ми не зобовязані сертифікувати свою продукцію, тому у складі пропозиції не було надано жодних сертифікатів щодо відповідності СОУ чи ДСТУ. Просимо Вас прийняти нашу пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В пункті 7.1. розділу ІІІ тендерної документації зазначено наступне: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.». В додатку 2 тендерної документації зазначено, що з метою забезпечення єдиного стандарту оформлення та виготовлення обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності шкільна документація повинна виготовлятися згідно СОУ «Організаційно-розпорядча документація загальноосвітнього навчального закладу. Технічні умови» (додаток) присвоївши йому номер СОУ 22.2-02477019-17:2011. Тобто, Замовник має на меті придбати продукцію, яка відповідає вищезазначеному стандарту. Крім того, в розділі 2. Проєкту договору зазначено, що при передачі товару повинні надаватись документи, які посвідчують якість товару згідно з вимогами відповідних стандартів: «2.1. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, якість яких відповідає вимогам державних стандартів, мати сертифікат відповідності, а також нормативно-технічній документації, вимогам чинного законодавства України про якість та безпеку. Учасник гарантує, що товар є новим та раніше не використовувався. 2.2. Вимоги щодо якості продукції (послуг), товарів встановлюються згідно з вимогами відповідних стандартів або технічних умов. Якість товару повинна відповідати: ДСТУ, іншій документації, якою встановлені вимоги щодо якості на даний товар (продукцію), умовам Договору та підтверджуватися декларацією виробника, сертифікатом на систему управління якістю, а також посвідченням про якість (сертифікатом якості) виробника, що надається при передачі товару (продукції) іншими документами що засвідчують якість товару. 2.3. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам.». Відповідно до частини першої ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зазначаємо, що в період уточнення, до 15 серпня 2022 ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» не зверталося до Замовника щодо усунення, на його думку, невідповідностей під час проведення тендеру. Таким чином, учасник ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» погодився з усіма викладеними замовником умовами закупівлі так як подав до участі у закупівлі свою пропозицію та погодився з умовами договору, про що свідчать файли у складі пропозиції учасника з назвою «10. Проєкт договору.pdf 10.» та «Проєкт договору.pdf.p7s».
Статус вимоги: Відхилено