-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця
Торги відмінено
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період уточнення:
05.08.2022 16:30 - 11.08.2022 00:00
Відповідь надана
щодо обстеження об'єкту на відповідність робочих місць вимогам санітарних норм, забезпеченості засобами охорони та первинного пожежогасіння
Номер:
73c4686b45584e7bb5ccfd9f88d7cf8f
Дата опублікування:
09.08.2022 13:19
Опис:
Шановний замовнику просимо забезпечити можливість огляду, фахівцями з охорони приміщень постів охорони для визначення доцільності прийняття участі у закупці. Огляд просимо забезпечити в період уточнень.
Відповідь:
Шановний учасник! Начальник охорони, що має необхідні знання для надання всіх відповідей на Ваші питання, вийде з відпустки 15.08.2022, а отже огляд об'єктів можливо організувати з 16.08.2022. Для уточнення часу зверніться в телефонному режимі 15.08.2022. Закон взагалі не зобов'язує замовників проводити екскурсії для ознайомлення з об'єктами надання послуг, а тому неможливість її проведення в період уточнень не є порушенням його вимог.
Дата відповіді:
12.08.2022 09:13
Відповідь надана
щодо кількості годин та постів охорони
Номер:
d18ce64acd224afbb37fbd316576d6e7
Дата опублікування:
09.08.2022 13:12
Опис:
Шановний Замовнику приносимо свої вибачення за не точно подану в попередньому питанні інформацію. Однак надана Вами відповідь не внесла ясності щодо розуміння надання послуг охорони в частині розрахунку годин охорони та необхідної кількості персоналу охорони. В наданій вами відповіді висвітлена інформація, що в стовпчику «кількість постів», Додатку №2 до тендерної документації, зазначається – кількість постів охорони за відповідною адресою, а в стовпчику «кількість охоронців», цього ж Додтаку - кількість працівників охорони Учасника, в тому числі й старших зміни, які забезпечують надання послуг охорони на даному посту щоденно та в цілодобовому режимі. В нас, як в потенційного Учасника даної закупівлі, знову виникає ряд запитань. По перше враховуючи положення трудового законодавства, ми як роботодавці зобов’язані передбачити можливість на відпочинок персоналу, що працює в добовому режимі не менше 4 годин (законодавством передбачено 2 години протягом робочого дня). Тому враховуючи Ваші вимоги в тендерній документації, та чітко визначену кількість персоналу, яка повинна працювати в добовому режимі, Учасник повинен передбачити ще одну людину з метою забезпечення підміни охоронників для відпочинку, що в свою чергу призводить до збільшення кількості персоналу охорони, що одночасно перебувають на посту охорони та відповідно збільшуються фінансові витрати Учасника на оплату праці. Наприклад в графі 12, об’єкт охорони –Гуртожиток №№ 7,7-а, б-р Чоколовський, 39, Вами передбачено 2 цілодобових поста охорони та відповідно визначено для забезпечення їх цілодобового функціонування 2 охоронники, що означає, що вказані охоронники будуть забезпечувати заходи охорони на вказаних постах цілодобово (24 години) без належного та передбаченого чинним законодавством права на відпочинок. По друге, якщо згідно Вашої відповіді, щодобово на об’єктах охорони установи повинно перебувати 49 охоронників, у тому числі й старші зміни, то враховуючи вимоги чинного законодавства, щодо тривалості перерви в роботі між змінами яка має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні, Учасник повинен забезпечити три робочих зміни з відповідною кількість охоронників у кожній. Тобто загальна кількість охоронників, які будуть залучатись для надання послуг охорони буде 49х3=147 охоронників у тому числі й старші зміни охорони. Бюджет встановлений Вами на закупівлю послуг охорони 2 900 000, 00 грн., або 725 000 грн. на місяць це на старті процедури без проведення аукціону. Якщо визначені Вами кошти використати тільки на оплату праці необхідної кількості персоналу охорони то вийде, що заробітна плата охоронника становитиме 4 931,97 грн., що вже на сьогоднішній день є порушенням діючого законодавства, щодо встановлення обов’язкового мінімального розміру заробітної праці працівника. Відхилення Вами вимог поданих двома іншими потенційними учасниками торгів, щодо невідповідності співвідношення, в тендерній документації, вимог Технічної специфікації до оголошеної вартості послуг охорони є безпідставними. Ви, як Замовник апелюєте до того, що Вами було проведено аналіз трьох комерційних пропозицій з яких визначено середнє арифметичне, як очікувану вартість послуг (цікаво, як компанії, що подавали Вам вказані тендерні пропозиції мають виконувати вимоги податкового законодавства в частині слати необхідних податків та зборів, а також забезпечити хоча б мінімальний рівень оплати праці своїм працівникам), а також зазначаєте, що дані Учасники не надали ніяких фактів щодо порушення Вами чинного законодавства в частині формування вимог тендерної документації. Які Вам ще потрібно навести факти коли учасники подають математичний розрахунок щодо оплати праці працівників, без врахування податкового навантаження на них, з якого випливає неможливість Учасників забезпечити оплату праці найманим працівникам на рівні мінімального розміру встановленого Законом. Ще раз просимо чітко роз’яснити, яку кількість постів охорони, людино годин охорони необхідно забезпечити Учасникам для виконання умов договору. Врахувати вимоги Бюджетного кодексу України в частині встановлення мінімального розміру заробітної плати на 2022 рік та внести зміни до тендерної документації в частині зменшення кількості персоналу на постах охорони задіяних протягом доби.
Відповідь:
Шановний учасник! Документація прописана точно і однозначно. Необхідно щоб на 25 постах цілодобово чергувало 49 працівників охорони з яких 45 охоронців і 4 старших зміни. Нам не потрібна інформація яка кількість людей потрібна для забезпечення такого режиму охорони, який їх фонд заробітної плати та особливості оподаткування діяльності Вашого підприємства. Нас цікавить надання передбачених предметом закупівлі послуг за самою найменшою вартістю.
Дата відповіді:
12.08.2022 09:14
Відповідь надана
щодо кількості годин охорони
Номер:
40052b8da36b4fb689694cb9c8ffd48c
Дата опублікування:
08.08.2022 14:38
Опис:
Шановний замовнику! У своїй тендерній документації, а саме додаток 2 «Технічна специфікація» в таблиці –дислокація об’єктів, графа «Всього», стовпчик 3 «всього постів» вказано – 25, у стовпчику 4 «всього охоронників» вказано-49. В абзаці «Кількість годин, що приходиться на одиницю посади за період дії договору», з визначенням режиму роботи –цілодобово/щодня і старший зміни охорони і охоронець повинні забезпечувати охорону протягом 2928 год. протягом дії договору. Таким чином виходить 25 постів охорони в добовому режимі (24 год. добу) становить 600 годин охорони на добу в цілому по об’єкту охорони, за умови дії договору 122 доби, кількість годин охорони становить 73 200 годин. Якщо в розрахунках брати за основу кількість охоронників (що виходить з вимог Вашої тендерної документації) то виходить 143 472 год. охорони в цілому на період дії договору. З урахуванням розбіжностей просимо роз’яснити нам, як Учаснику торгів для проведення правильних розрахунків вартості тендерної пропозиції, що означають цифри визначені Вами у стовпчику 4, таблиці –дислокація об’єктів: а) це кількість персоналу охорони, яка одночасно здійснює заходи охорони на посту; б) це загальна кількість персоналу охорони, що закріплена за постом охорони для забезпечення заходів охорони та графіку чергування від суб’єкту охорони. Враховуючи наданий Вами коментар просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, щодо співвідношення постів охорони, персоналу та кількості годин охорони.
Відповідь:
Шановний Учасник! В таблиці "Дислокація об’єктів", що міститься в Додатку 2 до тендерної документації міститься 5 стовпчиків. Назву "Всього постів" має четвертий стовпчик якщо рахувати справа на ліво. В ньому вказана інформація про кількість постів за адресою, що передбачена у цій же строчці, але у стовпчику "Місцезнаходження", що є третім у вказаній таблиці. Кількість охоронців на всіх постах об'єкту у стовпчику "Кількість охоронців". Працівників з посадою "Старший зміни" має бути присутнім на об'єктах цілодобово та щодня 4 чоловіки. Відповідно кількість годин, що приходиться на одиницю посади за період дії договору буде розраховуватись як 122 дні помножено на 24 години і отримаємо 2928 годин. Аналогічний розрахунок стосовно охоронців. Суперечностей в наведеній інформації я не знаходжу, а отже підстав для внесення змін до тендерної документації не бачу.
Дата відповіді:
09.08.2022 10:33