• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця

Торги відмінено

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2022 16:30 - 17.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: acf5b4a77c66420fa175b5a58b5a8985
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008472-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
На підставі ч.3 ст. 31 Закону, звертаємося до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Згідно дадатку #2 "Технічна специфікація" співробітники охорони зобов'язані, зокрема, мати в наявності спеціальні засоби, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності згідно Постанови КМУ від 11.02.2013 #97 у достатній кількості. Для підтвердження вказаної інформації, Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності спеціальних засобів у достатній кількості. Згадана Постанова містить наступний перелік спеціальних засобів: Бронежилети; Захисні каски; Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії; Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії; Гумові кийки; Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання; Електрошокові пристрої; Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Документація не містила та не могла містити окремих вимог щодо наявності не менше 50-ти одиниць тільки наручників одноразового використання. Якщо керуватися наявною логікою, то з усього переліку дозволених спеціальних засобів, Учасникам достатньо було б надати документальне підтвердження наявності тільки 50-ти одиниць одноразових наручників, що значно звужує права та можливості персоналу охорони у розумінні ст. 16 Закону України "Про охоронну діяльність". Тому вважаємо, що тлумачення вимоги "не менше 50-ти одиниць" саме такої, що відноситься до "наручників пластикових (текстильних) одноразового використання» є недостатньо аргументованою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Прийняте мною рішення гуртувалося на обставинах встановлених рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5856-р/пк-пз від 15.09.2022. Вирішення питання про правомірність відхилення Вашої пропозиції, його перегляд і при необхідності скасування на цьому етапі можливе лише через скаргу до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5856-р/пк-пз від 15.09.2022.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0b3820bbfd914953855b19a485878bed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008472-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.09.2022 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.09.2022 14:40
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2022 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5856-р/пк-пз від 15.09.2022. Відповідно до ч. 22 ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Резулятивна частина вказаного рішення передбачає: Зобов'язати Державний вищий навчальний заклад "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ - ГЕПАРД" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-05-008472-a. Протоколами від 19.09.2022 пропозиція ТОВ "Компанія - Гепард" повернута на кваліфікацію та відхилена з підстав вказаних у Рішенні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №5856-р/пк-пз від 15.09.2022.
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо ціни

Номер: a08c950910f648459bb8e275f0b46214
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008472-a.b2
Назва: Щодо ціни
Вимога:
Шановний Замовник! Ми розуміємо, що ваші улюбленці ТОВ "МАРШАЛ СЕКЮРІТІ ГРУП" та ТОВ "ТС ГРУП ЛТД" готові порушувати всі можливі норми трудового, податкового та іншого законодавства. Однак, зазначаємо, що відповідно до ст. 8 ЗУ "Про державний бюджет України на 2022 рік" вартість мінімальної оплат праці у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні, яким чином участь можуть приймати компанії, які ведуть свою діяльність у відповідності до законодавства та сплачують податки, які в даний час так потрібні країні??? Будь-яка компанія, яка працює відповідно до закону зазначить, що для надання послуг мінімальна вартість однієї години охорони має бути 45,00. Враховуючи вищевиладне, вимагаємо внести зміни у технічне завдання або скасувати закупівлю, а не продовжувати її та прикривати своїх улюбленців!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога відхиляється. Ваші припущення безпідставні. Очікувана вартість сформована відповідно вимог законодавства шляхом визначення середньої вартості трьох отриманих мною комерційних пропозицій. Отже, є учасники, що готові виходити на торги за вказаною вартістю. До моїх повноважень не входить контроль за дотриманням законодавства вказаними підприємствами. Обґрунтованих підстав для скасування закупівлі немає, очікувану вартість закупівлі змінити неможливо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо невідповідності вартості закупівлі до реальної вартості охоронних послуг

Номер: e55acb59579e4a50b54d32c1f8772389
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008472-a.b1
Назва: щодо невідповідності вартості закупівлі до реальної вартості охоронних послуг
Вимога:
Шновний Замовнику. Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про державний бюджет України на 2022 рік" вартість мінімальної оплат праці у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні та у у місячному розмірі: з 1 січня - 6500 гривень, з 1 жовтня - 6700 гривень. Виходячи з вимог зазначених у технічному завданні, а саме кількість постів та годин охорони, виходить вартість роботи 1 охороннка 20,21 у погодинному розміру. Тобто, вартість закупівлі в 2 рази менше ніж встановлена законодовством заробітня плата, окрім того, підприємство має здійснити оплату податку, який становить 5%. Враховуючи данний факт, прийняти учать може компанія, яка здійснює свою діяльність та порушує податкове та трудове законодавство. Або компанія яка має тісні звязки з замовником та не виставляє частину постів за рахунок чого зменшує витратну частину!!! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або збльшити суму закупівлі або привести технічне завдання у відповідність з законодавством та ціновою політикою ринку охоронних послуг!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога відхиляється. Робота постів охорони НМУ ім. О.О. Богомольця не є прихованою, її спостерігають всі відвідувачі будівель університету. Вами не надано жодного конкретного факту невиконання своїх обов'язків охоронцями, вартість послуг яких оплачена НМУ ім. О.О. Богомольця, а наведенні припущення є загальними і безпідставними. На етапі планування закупівлі мною було отримано три комерційні пропозиції. Очікувана вартість закупівлі була визначена мною як середня вартість отриманих пропозицій. Вказана очікувана вартість закупівлі відповідає принципу максимальної економії державних коштів. Збільшення очікуваної вартості оголошеного тендеру неможливо, а для його скасування Ви не навели аргументацію жодного допущеного мною порушення у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Незаконна відміна торгів

Номер: 5e38544ed11d4242af70cccb3b2bb0d7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-05-008472-a.c5
Назва: Незаконна відміна торгів
Скарга:
Незаконна відміна торгів
Дата розгляду скарги: 27.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2022 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2022 14:36
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2022 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято рішення: 1. Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-05-008472-a. 2. Провести відповідні дії в електронній системі закупівель щодо поновлення процедури у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Зміни в системі проведені. Процедура відновдена.
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com