• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони

Торги відмінено

4 078 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 394.00 UAH
Період уточнення: 28.07.2022 14:30 - 19.08.2022 00:00
Відповідь надана

Надання інформації у відповідності до вимог ст. 17 Закону

Номер: 08ede71431bc437da9bc13acc9582f68
Дата опублікування: 18.08.2022 08:37
Опис: Шановний Замовнику! Ви напевно НЕУВАЖНО вивчили питання. ВАМ КОНКРЕТНО написано у зверненні: Опечатка міститься у абзаці другому підпункту 5.5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» , де ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ - "У зв’язку з дією військового стану в Україні та тимчасовою відсутністю можливості вільного доступу інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, Учасник МАЄ НАДАТИ МАЄ НАДАТИ (ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!!! АЖ 2 рази НАДАТИ, але невідомо що НАДАТИ), далі - про відповідність підставам встановленим ) статтею 17 Закону...... НЕ УХИЛЯЙТЕСЬ ВІД ВІДПОВІДІ! Відповідайте на поставленне питання: чи потрібно учаснику у складі тендерної пропозиції надавати додатково інформацію (довідки), отримані ним у органів влади, (а саме, передбачених пунктами 2, 3, 8, 9, частини 1 статті 17 Закону), чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, передбачену Додатком № 5 до Тендерної документації? Чекаємо КОНКРЕТНОЇ ВІДПОВІДІ.
Відповідь: Шановний учасник достатньо надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, передбачену Додатком № 5 до Тендерної документації. Дякуємо за порозуміння
Дата відповіді: 22.08.2022 11:29
Відповідь надана

Наявність нервовопаралітичних засобів не менше 50%

Номер: 42b4d4ffcd8a491fb23cfde29640d93d
Дата опублікування: 17.08.2022 14:51
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку у довільній формі про наявність спецзасобів для викоримстання Суб"єктами охоронної діяльності крім іншого, нервовопаралітичних засобів у кількості не менше 50% від загальної кількості охоронників, що будуть задіяні на об"єкті. Надання такої інформації є обов"язковою. Мусимо зазначити, що Відповідно до чинного законодавства, а саме, відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Бронежилети, Захисні каски, Газові балончики з аерозолями, сльозоточивої та дратівної дії, Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, Гумові кийки, Наручники пластикові, (текстильні) одноразового використання. Такі пристрої як - Електрошокові пристрої, Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони - можуть використовуватись виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Тобто, зазначаємо, що чинним законодавством не передбачено використання у своїй охоронній діяльності охоронними фірмами нервовопаралітичних засобів, а це означає, що їх використання заборонено законодавством. Скажіть будь-ласка, з якою метою Ви включили використання таких засобів на Вашому об"єкті охорони? Яка необхідність у викорастанні на даному об"єкті засобів, заборонених законодавством? Ви не вважаєте, що Вам необхідно внести зміни до Тендерної документації та виключити дану вимогу як таку, що не відповідає нормам законодавства?
Відповідь: Шановний учасник. З огляду на Постанову КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", жодним чином не вказано, що вимога Замовника є забороненою законодавством, Тому підстав про внесення змін до ТД не вбачається.
Дата відповіді: 22.08.2022 11:44
Відповідь надана

Надання інформації у відповідності до вимог ст. 17 Закону

Номер: 3b86605e563f4d249039295b06f937d3
Дата опублікування: 12.08.2022 14:01
Опис: Шановний Замовнику! Абзацем другим п.п. 5.2 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «У зв’язку з дією військового стану в Україні та тимчасовою відсутністю можливості вільного доступу інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, Учасник має надати інформацію про відповідність підставам встановленим статтею 17 Закону». Тим не менше, абзацем другим підпункту 5.5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається, що «У зв’язку з дією військового стану в Україні та тимчасовою відсутністю можливості вільного доступу інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, Учасник має надати має надати про відповідність підставам встановленим статтею 17 Закону. Тобто, у тексті другого абзацу речення міститься опечатка, тому незрозуміло, що необхідно надати у підтвердження відповідності підставам встановленим ст. 17 Закону. Мусимо зазначити, що Мінекономіки у своєму Листі від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 «Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку з введенням воєнного стану» надало роз’яснення щодо надання інформації з єдиних державних реєстрів в умовах воєнного стану, у якому констатує: «..під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону здійснюється з урахуванням особливостей законодавства правового режиму воєнного часу, зокрема, наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації, що здійснено на виконання Постанови КМУ № 263 від 12.03.2022 р. «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» доступ до відомостей, що містяться у таких комунікаційних системах тимчасово зупинено або обмежено. Тому, під час проведення торгів, замовник самостійно, з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у листах суб’єктів, до компетенції та повноважень яких належить надання відповідної інформації, зокрема, щодо способів її отримання (Мінюст від 24.05.2022 р. № 38570/44897-26-22/19.1.3, НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22, ДП «ПРОЗОРРО» від 10.06.2022 р. № 206/01/659/11, ДПС від 31.05.2022 р.) № 3694/5/99-00-13-01-05 та інші роз’яснення) – визначає у тендерній документації У ЯКИЙ СПОСІБ підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону». Тобто, у зв’язку з некоректно викладеною вимогою (опечаткою) Замовника викладеною у абзаці другому підпункту 5.5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та з урахуванням роз’яснень Мінекономіки та інших компетентних органів, які пропонують у підтвердження відсутності підстав передбачених ст. 17 Закону, отримувати довідки у органів влади, незрозуміло, чи потрібно учаснику додатково надавати у складі своєї тендерної пропозиції інформацію у вигляді таких довідок (а саме, передбачених пунктами 2, 3, 8, 9, частини 1 статті 17 Закону), чи достатньо надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, передбачену Додатком № 5 до Тендерної документації? Що Замовник конкретно бажав сказати, викладаючи даний пункт ТД щодо надання інформації у зв’язку з обмеженим доступом до реєстрів? Надайте будь ласка роз’яснення.
Відповідь: Шановний учасник. З метою більш детальної відповіді просимо конкретизувати, в чому саме ви вбачаєте зазначену в Тендерній документації "Опечатку" ????
Дата відповіді: 17.08.2022 16:01
Відповідь надана

зазначення освіти працівника

Номер: b0629bca4de848eea59ce435c20a5b2d
Дата опублікування: 05.08.2022 08:36
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено у тендерній пропозиції Учасника подати довідку, в якій серед інших фактів стосовно працівників, зазначити освіту кожного працівника, з зазначенням навчального закладу. Скажіть будь-ласка, яку освіту працівника необхідно зазначати у довідці, адже працівник може мати диплом кваліфікованого робітника за певною спеціальністю, але іншою, ніж охоронник (наприклад: кухар, електрогазозварник, тощо), або необхідно зазначити підприємство, яке надало можливість отримати професію охоронника з присвоєнням йому розряду? Зазначимо, що підприємства, які присвоюють професію охоронника - не є освітніми закладами, вони лише надають послуги з підвищення кваліфікації, а освіта у працівника може бути як вища так і середня професійна, але за іншою спеціальністю.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, в пункті 2.1 Додатку 1 до тендерної документації слід надати відомості про наявність освіти в загалі.
Дата відповіді: 10.08.2022 14:43
Відповідь надана

Наявність мобільної групи

Номер: 0c42fa0f51b54f0d97408c25de24513b
Дата опублікування: 03.08.2022 11:37
Опис: Шановний Замовник! Пунктом 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації "Перелік документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям" зазначено, що для участі в тендері потрібна наявність мобільної групи швидкого реагування (ГШР), а саме: наявність транспортних засобів для роботи мобільних груп гвидкого реагування. У даній вимозі не конкретизовано, орендовані повинні бути автомобілі, або власні. Отже, як розуміється з Тендерної документації - вимагається наявність автомобілів, яка підтверджується БУДЬ-ЯКИМИ документами (або свідоцтвом про реєстрацію авто, або договором оренди/суборенди). Тим не менше, у відповіді на питання, яке опубліковано в рубриці "Обговорення" Ви стверджуєте, що автомобілі для участі в тендері не можуть бути орендованими. Але ж в ТД такої вимоги немає. Поясніть будь-ласка, чому Ваша відповідь відрізняється від вимог Тендерної документації і як потрібно розуміти п.п 1.1 Додатку 1?
Відповідь: Шановний Учасник, З огляду на Ваше повторне запитання та недопущення будь яких непорозумінь в подальшому, зазначаємо. В пункті 1.1. Додатку №1 до Тендерної документації, Замовник вимагає, саме наявність у Учасника транспортних засобів для роботи ГШР. Викладення даної вимоги в будь якій іншій формі, може бути розцінене як дискримінація, іншими Учасниками. Додатково пропонуємо, ознайомитися з іншими вимогами Замовника викладені в ТД.
Дата відповіді: 08.08.2022 16:49
Відповідь надана

Щодо офісного приміщення у Дніпрі

Номер: ec66948103e1463aabd8f4c1992d205d
Дата опублікування: 28.07.2022 17:30
Опис: Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Дніпрі. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Дніпрі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Дніпрі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Дніпра, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Дніпрі.
Відповідь: Однією з умов забезпечення безпеки є не просто організація охорони на визначених об'єктах Замовника, а правильний вибір приватного охоронного підприємства. Серед основних критеріїв, з огляду на тендерну документацію Замовником було спрямовано увагу на: наявність в охоронної фірми ліцензії на діяльність; технічна оснащеність (наявність транспорту, спеціального спорядження і так далі); існування офісу й оперативного чергового, який може забезпечити цілодобове спостереження і зробить необхідне рішення в наявність контакту фірми з правоохоронними органами тощо. Тендерна документація на проведення даних відкритих торгів розроблена та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), на підставі чого були передбачені однакові кваліфікаційні критерії для всіх учасників. Згідно ч.3 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже Замовнику надано право на власний розсуд визначити кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з його точки зору для належного виконання умов закупівлі. На підставі вище викладеного, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки дискримінація – це буть – яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Натомість в даному випадку будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції, у тому числі й укласти відповідний договір, однак це власний вибір кожного суб’єкта господарювання. У зв’язку з чим учасник не обґрунтував неможливість виконання зазначеної вимоги та не довів, яким чином встановлення зазначеної вище вимоги в Тендерній документації перешкоджає взяти участь будь-якому учаснику у даній процедурі закупівлі. Наведенні у вимогі обґрунтування, слід вважати припущенням Учасника. .
Дата відповіді: 02.08.2022 17:01
Відповідь надана

Питання щодо ГШР у технічному завданні

Номер: 9b7a85e1ee9c4484b8dc7b30ea511e29
Дата опублікування: 28.07.2022 17:28
Опис: ГШР перебувають на об'єкті постійно чи приїздять тільки у разі тривоги?
Відповідь: Згідно вимог до Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні (якісні) та кількісні вимоги до предмету закупівлі «Послуги з охорони» - локації великого розміру тому знаходження ГШР потрібно - Постійно.
Дата відповіді: 02.08.2022 16:59
Відповідь надана

Автомобілі

Номер: d875b94e196c40d69212e5a93076bbcb
Дата опублікування: 28.07.2022 17:27
Опис: Учасник може використовувати орендовані автомобілі для надання послуг?
Відповідь: Шановний учасник, згідно вимог тендерної документації, використання орендованих автотранспортних засобів не передбачено.
Дата відповіді: 02.08.2022 17:02
Відповідь надана

Фахівець заходів охорони

Номер: 89d19eb3a36c46e9a3b80ee208e4c8ce
Дата опублікування: 28.07.2022 17:26
Опис: На виконання вимоги про підтвердження фахівця заходів охорони зазначено: витяг з послужного списку або інший документ, учасник може трудову книжку та диплом про вищу освіту?
Відповідь: Шановний Учасник в пункті 2.4. Додатку №1 до тендерної документації, чітко визначено, які необхідно надати документи.
Дата відповіді: 02.08.2022 16:56
Відповідь надана

20-ОПП до ДПС.

Номер: e74737788ad74d3dbacb7e41dc7852ba
Дата опублікування: 28.07.2022 17:24
Опис: Чи вірно розуміємо, що 20-ОПП подається лише для тих, хто надає договір суборенди у пропозиції?
Відповідь: Шановний Учасник, згідно діючого законодавства, повідомлення 20-ОПП надається до органів ДПС суб'єктами господарювання у любому випадку. Вважаємо, що вимоги зазначені в п.1.5. Додатку № 1 до тендерної документації є чіткими та вичерпними.
Дата відповіді: 02.08.2022 17:26