• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (Капуста свіжа білокачанна, капуста свіжа червонокачанна, морква, цибуля, цибуля зелена, буряк, помідори свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, цвітна капуста, банани, яблука, апельсини, ядра горіха волоського)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

1 274 007.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 370.04 UAH
Період уточнення: 21.07.2022 22:56 - 30.07.2022 00:00
Відповідь надана

НАССР

Номер: e48ab3d5d3f54dfda10090d99fe12562
Дата опублікування: 25.07.2022 17:37
Опис: Згідно додатку 4 документації учасники повинні надати «Сертифікат учасника (чи уповноваженої особи учасника) щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), яким підтверджується факт проходження навчання з питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Прошу вилучити незаконну вимогу, адже наявність сертифікатів ISO ДСТУ щодо системи управління безпечністю харчових продуктів свідчить про наявність впровадження на підприємстві таких процедур і необхідність проходження додатково навчання є недоречним. Про незаконність таких вимог свідчать скарги по процедурах UA-2022-06-17-002646-a, UA-2022-02-18-009421-b, UA-2022-06-13-003839-a
Відповідь: Шановний учаснику. Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне. У жодній із перелічених вами закупівлях (UA-2022-06-17-002646-a, UA-2022-02-18-009421-b, UA-2022-06-13-003839-a) не зафіксовано факту незаконності вимагати замовникам сертифікат щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Також слід зазначити, що в Україні застосування систем НАССР є обов’язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Згідно статті 64 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон) визначено, що в разі порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів оператори ринку несуть відповідальність в межах діяльності, яку вони здійснюють, зокрема, за невиконання обов’язку щодо впровадження на потужностях постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Також додатково хочемо зауважити, якщо в наявному у вас сертифікаті ISO ДСТУ щодо системи управління безпечністю харчових продуктів наявна інформація про те, що ваша організація впровадила на підприємстві процедури НАССР – в такому випадку ви маєте право подавати його у складі пропозиції.
Дата відповіді: 27.07.2022 23:23
Відповідь надана

Автомобіль-рефрижератор

Номер: dc72c32f5f3945e099ba08bcc9774718
Дата опублікування: 25.07.2022 17:33
Опис: Згідно Додатку 1 документації учасники повинні надати інформацію щодо надання інформації стосовно спеціалізованого автотранспорту із встановленим холодильним обладнанням (рефрижератор). Прошу внести зміни і дозволити учасникам надавати інформацію про рефрижератор або про спеціалізований автомобіль. Адже автомобілі рефрижератори мають в наявності холодильні установки. А так як предметом закупівлі є свіжі овочі і фрукти, а не заморожені, то надання такої інформації є недоречним.
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше питання (вимога) розглянута та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.07.2022 23:26
Відповідь надана

Незаконна вимога документації з документальним підтвердженням

Номер: f1471301338d444881a9e9edcaf4bdeb
Дата опублікування: 25.07.2022 17:00
Опис: Згідно вимог документації «Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з експертом, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг сплачується після підписання акту приймання передачі в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 7 днів з моменту підписання акту на рахунок експерта торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та експертом угоди. Вартість послуг становить 7 000,00 (сім тисяч) гривень.». Прошу вилучити цю незаконну вимогу, адже незаконність подібних вимог (інформації) встановлена у рішенні АМКУ за процедурою UA-2022-01-10-001311-b
Відповідь: Шановний учаснику. Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне. Судові органи з даного приводу не вбачають таку вимогу незаконною. Зокрема згідно ПОСТАНОВИ Верховного суду України від 19 грудня 2018 року (справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18) суд дійшов висновку, у контексті принципів тендерних закупівель, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. А оскільки вимоги документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, то така вимога не являється дискримінаційною.
Дата відповіді: 27.07.2022 23:32
Відповідь надана

Цінова пропозиція

Номер: 14f1cd07f2a14ad4b51d5f080ed620d7
Дата опублікування: 25.07.2022 16:39
Опис: У примітці до Форми цінова пропозиція вказано наступне …. повторно до моменту підписання договору, під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни (якщо ціна зменшувалась). Прошу вилучити цю вимогу, адже друга (повторна) пропозиція не є частиною тендерної пропозиції учасника і він не повинен цього робити. Про це свідчить практика розгляду скарг в АМКУ
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше питання (вимога) розглянута та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.07.2022 23:26
Відповідь надана

02

Номер: 1a41210da46148b19b9eb2e070cf7e0b
Дата опублікування: 25.07.2022 16:31
Опис: Шановна Уповноважена особа ! Стосовно вашої відповіді : «Я, як уповноважена особа завжди враховую законні вимоги та заперечення учасників і без будь яких перешкод готова вносити зміни, для дотримання основних принципів публічних закупівель». Прошу уважно ознайомитися з процедурою UA-2022-02-17-003056-a і тепер порівняти колишню незаконну вимогу (тобто в процедурі UA-2022-02-17-003056-a) і незаконну вимогу , що встановлена в даній процедурі (UA-2022-07-21-008287-a). Вони аналогічні. Отож, це вказує на те, що вами вчинене правопорушення в завершеній процедурі, яку без конкуренції «розіграли» такі учасники як ФОП ШУРПЕТА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ та ФОП "ГРУНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" , які звичайно ж , не мають абсолютно ніякого відношення до консультанта торгів, а тим паче до Вас, як до уповноваженої особи. Отож, в подальшому не встановлюйте відверто незаконні та дискримінаційні вимоги. Дякую
Відповідь: Ваш коментар не містить жодного питання , тому відсутня необхідність надавати відповідь
Дата відповіді: 27.07.2022 23:25
Відповідь надана

Незаконна вимога документації (Корупційні діяння уповноваженої особи та обслуговуючого консультанта)

Номер: 08614758b77043ada16550b8403bc3f3
Дата опублікування: 23.07.2022 07:40
Опис: Згідно додатку 1 документації учасники повинні надати «1.4. Інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: - договір із спеціалізованою установою на проведення дезінфекції автомобіля, де вказано, що автомобіль проходить дезінфекцію не рідше одного разу на 10 днів; - акт виконаних робіт на останню проведену дезінфекцію. 1.5. Документ, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва та/або обігу харчових продуктів.» Рішенням АМКУ Згідно процедури UA-2022-01-10-001311-b встановлення вимоги щодо надання договору дезінфекції зі спеціалізованим підприємством є незаконною і замовника було зобов’язано внести зміни в документацію. Тому, аби уникнути оскарження Вашої процедури, вимагаємо внести зміни в документацію і вилучити незаконні вимоги , а саме «- договір із спеціалізованою установою на проведення дезінфекції автомобіля, де вказано, що автомобіль проходить дезінфекцію не рідше одного разу на 10 днів; - акт виконаних робіт на останню проведену дезінфекцію»
Відповідь: Шановний учаснику. Ваше питання (вимога) розглянута та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Також додатково хочу звернути вашу увагу, що підтвердженням вчинення корупційного діяння суб'єктом корупційного правопорушення є ухвалення судом відповідного рішення, яке набрало законної сили. У випадку відсутності такого судового рішення такі ваші заяви містять ознаки наклепу та безпідставних звинувачень. Тому прошу в подальшому утриматись від таких тверджень та звинувачень. Я, як уповноважена особа завжди враховую законні вимоги та заперечення учасників і без будь яких перешкод готова вносити зміни, для дотримання основних принципів публічних закупівель.
Дата відповіді: 25.07.2022 15:33