-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт частини покрівлі Маслівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миронівської міської ради Київської області по вул. Незалежності, 111 в с. Маслівка Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 494 638.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 473.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 473.19 UAH
Період уточнення:
18.07.2022 14:45 - 25.07.2022 00:00
Відповідь надана
Уточнення умов ТД
Номер:
658155e7f59d4a89af7230f5c4a143cf
Дата опублікування:
23.07.2022 15:00
Опис:
Слава Україні!
Маю намір прийняти участь у оголошеній Вами закупівлі та інформую Вам про наявність положень ТД, що потребують уточнень та за потреби, зміни:
1) Додатком 3 до тендерної документації, визначено перелік документів, що зокрема мають бути надані учасником-переможцем на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам визначеним в статті 17 Закону. Так, на підтвердження відсутності підстав для відхилення передбачених п.5 та п.6 ст.17 Закону, Вами вимагається Оригінал або копія довідки, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа.
Інформую Вас, що з квітня цього року, було скасовано довідки про відсутність судимості МВС. Натомість, згідно Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» офіційним документом тепер є витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”.
Прошу Вас, внести відповідні зміни до умов тендерної документації та передбачити можливість підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно п.5 та п..6 ст17 у спосіб надання саме витягу з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”.
2) П.1 додатку 2 до ТД, Вами встановлюється кваліфікаційна вимога наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, Вами вимагається для підтвердження наявності кожної одиниці машин та транспортних засобів, зазначених учасником в Довідці (розділ 1), надання документів, що підтверджують право власності чи користування, а саме:
- Для машин та транспортних засобів, що є власністю учасника–Свідоцтво про реєстрацію машини та/абоСвідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- для машин та транспортних засобів, що орендовані учасником – договір оренди, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця;
- для машин та транспортних засобів за договором лізингу учасника – договір лізингу, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- для машин та транспортних засобів, що є власністю субпідрядної організації – договір наміру на виконання робіт за предметом закупівлі, діючний між учасником та субпідрядною організацією, а також Свідоцтво про реєстрацію машини та/або Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, що підтверджує право власності субпідрядної організації. В договорі наміру на виконання робіт за предметом закупівлі має бути зазначений перелік машин та транспортних засобівсубпідрядної організації, що будуть використовуватись.
Разом з тим, умовами Документації не передбачено способу підтвердження права користування машин та транспортних засобів у спосіб надання договору надання послуг користування машин.
Просимо Вас внести відповідні зміни та передбачити спосіб підтвердження відповідності обговорюваним пунктам у спосіб надання договору надання послуг користування машин.
3) Відповідно до положень п.3 додатку 2 документації, Вами встановлена кваліфікаційна вимога наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Також, учасник має підтвердити досвід – «наявностіь в складі робіт за аналогічним договором робіт, а саме: додаток (чи додатки) до аналогічного договору або один із актів виконаних робіт»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною такою, що не передбачена ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що п.3 ч.2 ст..16 Закону, визначає аналогічними саме договори, що є аналогічними саме предмету закупівлі.
Положення ст16 Закону, не визначають аналогічними договори, що є аналогічними за видами робіт.
Просимо Вас, внести відповідні зміни до положень ТД, що стосуються документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та привести положення п. 3 дод.2 Документації у відповідність до вимог Закону.
4) Відповідно до положень п.5 додатку 4 Документації, Учасник має підтвердити наявність власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення випробувань (далi - вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості матеріалів, що використовуються при виконанні робіт. Для документального пiдтвердження наявностi вимiрювальної лабораторії Учасник повинен надати документ, що пiдтверджуе право власностi (оренди та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вимiрювальну(-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником. Прошу уточнити, які саме види досліджень мають проводитися? Які саме матеріали будуть досліджуватися? Згідно яких стандарті чи вимог мають проводитися дослідження?
Прошу, додати відповідні уточнення в положення ТД.
5) Умовами оголошення та проведення відкритих торгів, Вами передбачено необхідність надання банківської гарантії (БГ) з грошовим покриттям. Зважаючи на значну суму покриття БГ, вважаю дану вимогу необґрунтованою, оскільки вона вилучає значні кошти з обігу потенційних учасників процедури закупівлі у цей складний час.
Прошу прибрати дану вимогу, як таку , що негативно впливає на конкуренції при проведенні конкурсу.
Дякую за розгляд звернення!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за направлене Вами звернення.
Інформуємо, що за результатом розгляду пунктів 1)-4) Вашого звернення від 23.07.2022р., до тендерної документації по закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Що стосується положень пункту 5) Вашого звернення, далі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія
Таким чином, вимога надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, це гарантія для Замовника, що Учасник (в подальшому – виконавець робіт) виконає свої зобов'язання та не відмовиться від підписання чи виконання договору.Нами, зважаючи на значну очікувану вартість закупівлі, обмежені строк виконання робіт, а також, їх соціальну значимість, було використане таке право та визначено в умовах оголошення та проведення відкритих торгів вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Вважаємо за необхідне повідомити, що положеннями частини четвертої статті 25 Закону зокрема передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разіукладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі. Таким чином, внесені Вами коштизабезпечення тендерної пропозиції повертаються Вам відразу після підписання договору за результатом проведеної закупівлі та у.т.ч. можуть бути Вами використанні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Отже, підстав для задоволення Вашої вимоги в цій частині (п.5) звернення)) нема
Дата відповіді:
25.07.2022 15:09