-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із заправки, відновлення картриджів та ремонту оргтехніки
Завершена
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період уточнення:
17.07.2022 23:11 - 21.07.2022 00:00
Відповідь надана
Konica Minolta
Номер:
73e7b722ecff45558e09e73c2251ea81
Дата опублікування:
18.07.2022 16:42
Опис:
Шановний Замовник, прошу аргументуйте вимогу вказану в тендерній документації: "4. Лист від виробника техніки Konica Minolta який підтверджує те, що Учасник має кваліфікованих інженерів з обслуговування техніки Konica Minolta, яка зазначена у тендерній документації.". Чому саме від виробника техніки Konica Minolta вимагається лист що Учасник має кваліфікованих інженерів з обслуговування техніки? В документації описані послуги також для виробників техніки Pantum, Brother, Canon, Xerox, Samsung та НР! Складається враження що ви, шановний Замовник, вже обрали для себе постачальника послуг у цих торгах, а саме ТОВ "ГЛОРІЯ ТЕХНО-ГРУПП" або ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" в яких керівник одна особа та які з 2018р перемагають у торгах по запраці та відновлення катриджів у ваших торгах... Не здивуюся що й цього разу буде так само... Дуже сподіваюся, що я помиляюся, тому з нетерпінням чекаю на відповідь з поясненням. Гарного дня.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Частиною вісімнадцятою статті 18 Закону передбачено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, з тексту зазначених норм слідує, що саме Антимонопольний комітет України може віднести вимогу до дискримінаційної.
При підготовці оголошення про проведення закупівлі «Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту оргтехніки» замовником враховано практику АМКУ щодо авторизаційних листів. Приміром, в рішенні № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020 орган оскарження зазначає наступне: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару (обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника, зокрема, учасник у складі Пропозиції має надати авторизаційний лист підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, учасник у складі Пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання". Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Враховуючи наведену вище практику АМКУ, яка не відносить вимогу про надання авторизаційного листа до дискримінаційних умов, та необхідність обслуговування обладнання Konica Minolta, яке знаходиться на гарантійному терміні обслуговування, висунуто вимогу про підтвердження можливості учасника надавати послуги у відповідності з вимогами виробника шляхом надання (авторизаційного листа) від виробника або представника виробника.
Як зазначено в Оголошенні до спрощеної закупівлі, визначені моделі техніки Konica Minolta, що знаходяться на гарантійному терміні обслуговування, а виробник, на виконання умов дії гарантійного терміну, вимагає її обслуговування спеціалістами, які мають кваліфікацію та можуть здійснювати роботи з такою технікою.
Дата відповіді:
19.07.2022 19:20
Відповідь надана
Авторизація
Номер:
db4730ead7984804890d4264e46c52fa
Дата опублікування:
18.07.2022 13:07
Опис:
Добрий день. Шановний Замовник прошу вас поясніть необхідність вимог: "3. Лист, адресований Замовнику, від виробника/офіційного представника техніки Pantum в Україні про те, що Учасник використовує при заправці картриджів РС-210 і PC-211EV оригінальні витратні матеріали, комплекти для заправки TN-210, від виробника Pantum." та "4. Лист від виробника техніки Konica Minolta який підтверджує те, що Учасник має кваліфікованих інженерів з обслуговування техніки Konica Minolta, яка зазначена у тендерній документації." Але згідно технічного завдання зазначено інші бренди виробників техніки, а саме: Canon, НР, Xerox, Samsung, Brother... В той час коли Konica Minolta та Pantum меншу кількість різновидів послуг а ніж іншіих брендів. Тобто надання авторизаційних листів від виробника/офіційного представника в Україні техніки Pantum, Konica Minolta в Україні є упередженим та дискримінаційним. Тому наполягаємо щодо внесення змін до локументації, а саме: або надання авторизаційних листів від виробника/офіційного представника в Україні за всіма брендами техніки, що зазначенні в технічному завданні або вилучити взагалі вимогу надання авторизаційних листів від виробника/офіційного представника в Україні техніки Pantum, Konica Minolta в Україні..
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Частиною вісімнадцятою статті 18 Закону передбачено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, з тексту зазначених норм слідує, що саме Антимонопольний комітет України може віднести вимогу до дискримінаційної.
При підготовці оголошення про проведення закупівлі «Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту оргтехніки» замовником враховано практику АМКУ щодо авторизаційних листів. Приміром, в рішенні № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020 орган оскарження зазначає наступне: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару (обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника, зокрема, учасник у складі Пропозиції має надати авторизаційний лист підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, учасник у складі Пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання". Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Враховуючи наведену вище практику АМКУ, яка не відносить вимогу про надання авторизаційного листа до дискримінаційних умов та необхідність обслуговування обладнання Pantum, Konica Minolta, яке знаходиться на гарантійному терміні обслуговування, висунуто вимогу про підтвердження можливості учасника надавати послуги у відповідності з вимогами виробника шляхом надання (авторизаційного листа) від виробника або представника виробника.
Як зазначено в Оголошенні до спрощеної закупівлі, техніка Pantum знаходиться на гарантійному терміні обслуговування, а виробник, на виконання умов дії гарантійного терміну, вимагає використання оригінальних витратних матеріалів Pantum для заправки картриджів до неї.
Дата відповіді:
19.07.2022 19:19