• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери, принтери, БФП та комп’ютерне обладнання

Керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Місцезнаходження замовника: вул.Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеський район, Одеська область. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами та доповненнями.

Торги відмінено

499 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.80 UAH
Період уточнення: 15.07.2022 11:19 - 21.07.2022 14:00
Відповідь надана

Дискримінаційні виомги

Номер: 3ff55bf1c92c4e67903cd6928e9a3b48
Дата опублікування: 16.07.2022 08:37
Опис: Звертаємо увагу, що та званий авторизаційний лист виробником надається лише одному учаснику, всім іншим буде відмова. Для того що переконатися в цьому потрібно спочатку звернутися офіційним листом до виробника, а потім вже вносити вимоги до учасників. Відповідь виробника звучить так, цей тендер вже був погоджений або зайняти. Таким чином визначений переможець ще до оголошення торгів або в цьому тендері буде приймати участь та переможе лише той учасник. якому саме виробник надасть так званий авт.лист. Це свідчить, що замовник порушені основні умови проведення закупівель, знищена конкуренція та створені умови для зростання та розповсюдження корупції завдяки завдяки можливим домовленостями між замовником, учасником та виробником!
Відповідь: За Вашою вимогою зазнаємо наступне: Закупівля здійснюється для закладу охорони здоров’я, та в процессі використання обладнанням будуть надаватися медичні послуги. Під час чого, належно бути впевненим, що запропоноване учасником обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, та технічним виробничим стандартам виробника, відповідно до вимог закону України «Про авторське право і суміжні права». Предметом закупівлі замовником є не лише обладнання, а обладнання відповідне до заявленого виробником за технічними характеристиками виробника, технічними параметрами, які збігаються з вимогами діючих нормативних документів, стандартів, відповідно до вимог охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням відповідності нормам безпеки, з можливістю гарантійного та пост гарантійного технічного обслуговування. Метою постачання обладнання учасниками, здійснюється для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку, за принципами господарювання визначених статтею 6 Господарського кодексу Україем та статті 627 Цивільного кодексу України, за якими суб’єкти господарювання вільні у виборі контрагентів за договорами, умови законності положень яких визначаються їх сторонами, з підтвердженням якості та легітимності товарів, робіт та послуг та технічною можливістю надання за нами гарантій. Визначення відповідності обладнання технічним характеристикам та можливостям, виробничого циклу, що визначає виробник, можливе за механічним втручанням до обладнання з пошкодженням елементів маркування та захисних шарів, номерів та інших групових ознак що визначають приналежність обладнання до виробничого процесу виробника, що також можливо при проведенні робіт з усунення виявлених не якостей обладнання та встановлення їх причин. До часу закінчення терміну гарантійного обслуговування, данні втручання не можливо здійснювати за власної ініціативи та технічних можливостей замовника. Положення частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки не можна допустити ситуацію використання неякісного обладнання під час надання медичних послуг, з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить обладнання, якістю відповідною до технічних вимог виробника та забезпечить подальше гарантійне обслуговування обладнання через мережу сервісних центрів згідно з технічними регламентами виробника, або здійснить своєчасну заміне неякісного обладнання у виробника відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів», що може бути забезпечено учасниками при умові, легальної передачі обладнання виробником та отримання його учасниками для офіційного постачання з несенням гарантійної відповідності обслуговування на території України, до «іншої інформації» тендерної пропозиції внесена вимога щодо надання авторизаційного листа. Метою отримання авторизаційного листа від учасника не є встановлення наявності права учасника отриманого від виробника на розповсюдження обладнання, або встановлення обмежень у здійсненні підприємницької діяльності учасника. А є встановлення підтвердження правовідносини учасника з виробником обладнання (представником виробника), та засвідчення про офіційність товару, та про те, що учасник має, та дійсно дотримується та надає обладнання яке відповідає технічним характеристикам циклу виробництва та виробничим можливостям, що визначає виробник, та за предметом закупівлі. Дана вимога про надання авторизаційного листа є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки можливість в отриманні авторизаційного листа наявна не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника, за умови легітимної законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника. Законодавчо не визначається наявність підтвердження можливості ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб’ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. Статею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» не передбачено заборони та обмеження самостійності підприємства, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів. Але регламент гарантійного та технічного обслуговування товарів, та відповідність товарів технічним характеристикам циклу виробництва та виробничим можливостям, що визначає виробник, не визначається за принципами самостійності підприємництва, а встановлюється виробником товарів. У зв’язку з чим, зважаючи на викладене, вимога тендерної документації за надання авторизаційного листа не містить дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді: 18.07.2022 16:38