• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютери, принтери, БФП та комп’ютерне обладнання

Керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами та доповненнями та постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Місцезнаходження замовника: вул.Віталія Шума, 4, м.Чорноморськ, Одеський район, Одеська область. Категорія замовника: підприємство зазначене у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII зі змінами та доповненнями.

Торги відмінено

499 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.80 UAH
Період оскарження: 15.07.2022 11:19 - 21.07.2022 14:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна умова

Номер: 9e409cb6551d4802811e7d7ca55f1d10
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-002390-a.a2
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
В тендерній документації з публічної закупівлі UA-2022-07-15-002390-a Замовник встановив вимогу щодо надання гарантійного листа від Виробника продукції, що є предметом закупівлі. Дана вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою що значно звужує коло можливих учасників торгів та гарантовано збільшує вірогідність закупівлі товару за бюджетні кошти по завищеним цінам. В обгрунтування такої умови Замовник посилається на те, що предмет закупівлі має особливе значення для виконання Замовником своїх функцій та завдань, зокрема отримання прибутку. Звертаємо увагу Замовника на те, що він є Комунальним НЕКОМЕРЦІЙНЕИМ підприємством і отримання ним прибутку не являється ціллю та метою його функціонування, що підтверджується також уставними документами Замовника. Також поставка комп’ютерного обладнання у визначений Замовником строк не носить такого критичного для діяльності Замовника характеру, щоб вимагати від учасників гарантійного листа. Крім того, відповідно до умов закупівлі, оплата товару здійснюється ПІСЛЯ поставки та підписання Замовником видаткових накладних. Дана умова сама по собі гарантує Замовнику те, що учасником торгнів буде поставлене необхідний товар у повній відповідності з вимогами тендерної документації. В інакшому випадку Замовник може просто не прийняти товар та накласти на учасника господарські санкції. Отже післяоплата факт ично і є гарантією поставки належного товару. Звертаємо увагну Замовника також і на те, що наразі триває війна, а тиому ніхто не може гарантувати поставку товарів відповідно до умов цього тендеру, навіть виробник або дистриб’ютор, тому що жоден з них не може гарантувати те, що ракетиа ворога схибить та не попаде в його склад/виробництво. Вказані вище факти нівелюють всі пояснення Замовника щодо того, що він мусив встановити умову про надання гарантійного листа, про який йде мова. В сукупності з іншими умовами тендеру, ця умова є абсолютно зайвою та дискримінаційною, а той факт, що Замовник відмовляється виключити її з тендерної документації дає підстави говорити про те, що Замовник вже визначився з переможцем торгів і встановив цю умову щоб гарантувати недопущененя зменшення ціни тендерної пропозиції «переможця». Дане твердження можна буде перевірити визначивши сальдо оголошеної вартості закупівлі та ціни тендерної пропозиції учасника- переможця. Викладені вище факти підтверджують протиправний характер умови щодо надання гарантійного листа виробника предмету закупівлі та невідповідність тендерної документації чинному законодавству України. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення нанесення державі збитків та для забезпечення законност і проведення даних торгів, вимагаємо від Замовника виключити умову про надання гарантійного листа від виробника або дистриб’ютора товарів, що є предметом закупівлі. В протилежному випадку змушені будемо оскаржувати результати цих торгів та звернутися до правоохоронних органів на предмет перевірки законності дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

1

Номер: 1d7ad6bb28784929b860fc5f51fbfb64
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-002390-a.b1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції! Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист». Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу
Статус вимоги: Відхилено