-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення протипожежного обладнання, Роботи із забезпечення вогнезахисту
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Закупівля за кошти місцевого бюджету.
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення:
14.07.2022 17:24 - 21.07.2022 00:00
Відповідь надана
ДОГОВОРНЯК
Номер:
d3f91dc645c446198f2206e372f2fb52
Дата опублікування:
19.07.2022 13:07
Опис:
Шановний замовнику, ми як учасник вашої закупівлі будемо звертатись в контролюючі органи ( прокуратуру Закарпатської області та АМКУ про те, що у вас в тендерній документації є чітко виражені умови - ДОМОВЛЕНОСТІ з учасником (можливим переможцем).
Пропонуємо вам зробити зміни до ТД і забрати всі дискримінаційні вимоги перелічені вище в зазначених обговореннях.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що учасникам слід бути більш коректними при формулюванні своїх запитань та вимог та не писати необгрунтовані звинувачення в адресу Замовника.
Дата відповіді:
19.07.2022 13:43
Відповідь надана
Гарантійний лист виробника
Номер:
2b10d78fe17945f8953d387d0b9829f7
Дата опублікування:
15.07.2022 12:31
Опис:
Шановний Замовнкиу! Ваша вмиога до учасників, а саме: Гарантійний лист виробника вогнезахисної суміші про гарантовану поставку учаснику вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених даною тендерною документацією є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді.
Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника, якщо суміші вже можуть бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник не зобов'язаний надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання Гарантійного листа виробника вогнезахисної суміші про гарантовану поставку учаснику вогнезахисної суміші в строк та в обсягах, необхідних для надання послуг, передбачених даною тендерною документацією.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
19.07.2022 13:42
Відповідь надана
відгуки
Номер:
d854bb2401f64c8fa9658f8bc3298c0e
Дата опублікування:
15.07.2022 12:27
Опис:
Встановлена вимога: Виконання аналогічного/их договору/ів про надання послуг з монтажу пожежної сигналізації за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік (подається як мінімум 2 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 1 (один) з яких має бути з Замовником державної або комунальної форми власності) та оригінали позитивних листів – відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих не раніше 2022 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організації які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. Яким чином відгук, виданий саме у 2022 році зможе краще довести якість виконаних послуг за попередній період? Навіщо, наприклад, брати новий відгук за договорами, які були виконані у минулий період (2020 чи 2021 роках) і відразу були надані відгуки після виконання робіт? Одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отримання відгуку за минулі роки, може призвести до затягування часу і таким чином Учасники будуть дискваліфіковані не надавши його.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками.
Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем.
Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.
Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом.
Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новою датою. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою не у 2022 році, а відраз упісля виконання договору? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, отриманий відразу після виконання договору (у 2020-2021 роках), від того ж відгуку, тільки отриманого у 2022 році?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що надання послуг з монтажу пожежної сигналізації передбачає наявність гарантії на надані послуги. Відповідно відгук від 2022 року дозволить Замовнику отримати підтвердження, що всі умови договорів перед Замовниками виконані. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому він не мав/не має можливість отримати відгук протягом семи місяців 2022 року
Дата відповіді:
19.07.2022 13:41
Відповідь надана
дискримінація!
Номер:
813834ee976347c5b327318f4356a1a0
Дата опублікування:
15.07.2022 12:22
Опис:
Шановний Замовнику! А що це за вимога до учасників: 3) учасник у складі своєї пропозиції має надати у складі пропозиції відповідне документальне підтвердження (чинний на дату подання пропозиції) про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації по проектуванню в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами. На чому вона грунтується? І на підставі якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Яка сейсмічна ділянка???? Для проектування залучають інженера-кошторисника та інженера з пожежної безпеки!
Так згідно П О С Т А Н О В И КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» кожен інженер - будівельник, який виконує проектні роботи зобов'язаний отримати сертифікат проектувальника.
Отже вимога щодо проходження навчання та/або підвищення кваліфікації по проектуванню в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами- є безпідставною, оскільки ні один із Законів України в сфері будівництва, в тому числі: ДСТУ (державні стандарти України у будівництві), ДБН (державні будівельні норми України) та у П О С Т А Н О В АХ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ не зобов’язують та не вимагають якогось «ДОКУМЕНТА» у інженера-проектувальника, архітектора: а саме наявність свідоцтва про проходження навчання (підвищення кваліфікації) по проектуванню в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами.
Дана вимога є безпідставною та підлягає виключенню з КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ.
Якщо ЗАМОВНИК наполягає про наявність проходження навчання та/або підвищення кваліфікації по проектуванню в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами: а саме документальне підтвердження, просимо надати мотивовану відповідь на які Закони України в сфері будівництва, в тому числі: ДСТУ, ДБНи та П О С Т А Н О В И КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ви опирається.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ПКМУ №852 від 23.11.2016 року «Роботи з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, підключення систем протипожежного захисту об’єктів до пультів пожежного спостерігання виконуються відповідно до затвердженої проектної документації». В складі пропозиції учасника необхідно надати «розрахунок договірної ціни та локальний кошторис».
Школи в яких будуть надаватись послуги знаходяться в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними інженерно-геологічними умовами, тому Замовником вимагається наявність зазначеного спеціаліста в Учасника. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі ,Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги.
Дата відповіді:
19.07.2022 13:41
Відповідь надана
маляр
Номер:
092d87dcf14044a0ac2062d57b466264
Дата опублікування:
15.07.2022 12:14
Опис:
Встановлена вимога: також наявність в учасника робітників/ка з професією «маляр» не нижче 4 розряду (для підтвердження надати копію посвідчення). Шановний Замовнику, предмет Вашої процедури закупівлі - Встановлення протипожежного обладнання, Роботи із забезпечення вогнезахисту. Дані послуги надаються і регламентуються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852! Відповідно до Ліцензійних умов, а саме у розділі "Вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення)" передбачено: пункт 30. Виконавці робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинні мати:
для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення) - маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду;
для виконання робіт з вогнезахисного обробляння (обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення - робітника не нижче 3-го розряду.
Таикм чином, законодавством встановлені вимоги до виконавців робіт з вогнезахисту, де вказано, що маляр повинен мати кваліфікацію нижче 3-го розряду! На підставі чого Ви берете на себе таку функцію та повноваження законодавця, і встановлюєте незаконні вимоги до учансиків, а саме вимагаєте маляра 4-го розряду? Внесіть зміни в дану вимогу відповідно до вимог законодавства. В Іншому випадку, ми будемо змушені звертатися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів!
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
19.07.2022 13:41