-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення протипожежного обладнання, Роботи із забезпечення вогнезахисту
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Закупівля за кошти місцевого бюджету.
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Номер:
edc57cc85af1491493787a6d2b29cc89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 09:22 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2022-07-14-007947-a 14.07.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано:річний план закупівель відділу освіти, культури, туризму, охорони здоров’я, молоді і спорту Воловецької селищної ради на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.07.2022 б/н, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Поповича Андрія Васильовича, товариства з обмеженою відповідальністю «Фаєр-Файтінг Сервіс» та товариства з обмеженою відповідальністю «Тріо-Експрес», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 05.08.2022 та до 06.08.2022, протокольні рішення уповноваженої особи від 05.08.2022 б/н, від 12.08.2022 б/н та від 15.08.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2022, договір про закупівлю від 26.08.2022 № 113, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 14.09.2022 та 20.09.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.09.2022 17:11 - 30.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
7e9924ebadab4066b61f750384844d7b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2022 19:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг зі встановлення протипожежного обладнання та робіт із забезпечення вогнезахисту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-14-007947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Тріо-Експрес» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5964937e2e96482eb37364e648031aea
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.09.2022 16:39
Опис:
На Ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://volovec-osvita.gov.ua/derzhavni-zakupivli-11-59-36-22-06-2017/ в розділі «Державні закупівлі». Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі переліку послуг які потрібно надати та переліку обладнання яке необхідно встановити для роботи пожежної сигналізації.
Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
Також повідомляємо, що ТОВ «Тріо – Експрес» в складі пропозиції подав документи, що підтверджують повноваження на підписання договору та наявність ліцензії, а також при підписанні договору надав їх Замовнику в письмовому вигляді.
Номер:
df2b05832a5643ecbc9dc5761029bb52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2022 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг зі встановлення протипожежного обладнання та робіт із забезпечення вогнезахисту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-14-007947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Враховуючи те, що строк надання послуг за договором про закупівлю від 26.08.2022 № 113 встановлено до 01.09.2022 просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (акт прийому передачі послуг, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
2. Також необхідно надати пояснення, в частині суперечності умов пункту 4.1 розділу 4 договору від 26.08.2022 № 113, яким передбачено строк надання послуг до 01.09.2022 та додатку № 3 до цього договору, за яким постачальником заплановано надання послуг з влаштування пожежної сигналізації протягом вересня 2022 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6197c92094514542977a7c0f21a61773
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
20.09.2022 12:56
Опис:
На Ваш моніторинг надаємо довідку форми КБ 3 про вартість виконаних робіт від 01 вересня 2022 року. Оплата за надані послуги станом на 20.09.2022 року не проводилась, документи на оплату знаходяться в казначействі.
Також повідомляємо, що додаток 3 договору відповідає вимогам документації та строку надання послуг Виконавцем.