- 
                    Спрощена закупівля
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Електрохірургічний блок)
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                30 700 800.00
                UAH без ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 153 504.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 153 504.00 UAH
                    Період уточнення:
                    11.07.2022 19:19 - 15.07.2022 10:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Технічні вимоги до предмету закупівлі з минулої ери.
                    Номер:
                    03486e179c954700b892e8f72fde0e01
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    13.07.2022 17:07
                
                                                                        
                    Опис:
                    Доброго дня! Слава Україні. Шановний замовник, знову і знову ми зіштовхуємось, що технічні умови тендерів Медичних закупівель дивним чином не дозволяють прийняти участь багатьом виробникам зі світовим ім'ям, і ось ми маємо черговий епізод даної епопеї. Просимо Вас взяти до уваги той факт, що пункт 3.2 технічного завдання, а саме "Площа пластини нейтрального електроду не менше 370 см2" є властивий лише варіанту для ОДНОкомпонентного багаторазового електроду, що є застарілим варіантом і заборонений до використання у Європі, через великий ризик ятрогенних ускладнень - травмування, обпіку пацієнта. Реалізація і продаж однокомпонентних багаторазових електродів дозволена на території АФРИКИ, Південної Америки, Близького Сходу, Центральної та Південно-Західної Азії, країнах бувшого СНД. Щодо однокомпонентних нейтральних електродів пункт 3.2 є справедливим, так як більшість виробників електрохірургічних апаратів з вищевказаних регіонів намагаються виготовляти багаторазові однокомпонентні електроди з розмірами, що наближаються до 400-500 см2 для дорослих та 160-200 см2 для дітей, але їх правильна (з точки зору електро-безпеки) орієнтація на тілі пацієнта не завжди можлива, через особливості статури, анамнезу, тощо (астеніки, діти, пошкодження шкіри, наявність титанових імплантів, водіїв ритму, канюль) При цьому на даний момент в США, Канаді, багатьох країнах Європейського союзу, наприклад в Німеччині, дозволені до реалізації ВИКЛЮЧНО тільки ДВУХкомпонентні багаторазові електроди, які виконують функцію, маючи значно меншу площину покриття на пацієнті а також зводять на нуль ризик отримати опіки, через постійний контроль опору електрода електрохірургічним апаратом (пункт 1.11-1.12 технічного завдання). Тому, через цей факт, участь багатьох виробників з країн ЄС в цьому тендері не є можливим через існуюче формулювання пункту 3.2 Вимагаємо доповнити пункт 3.2, виклавши його в наступній редакції - "Площа пластини нейтрального багаторазового однокомпонентного електроду не менше 370 см2, або багаторазового двокомпонентного електроду не більше - 200 см2" Далі. Ви хочете отримати аргоно-плазмений генератор замість звичайного. Але цей генератор - мусить мати як мінімум - датчик тиску залишкового аргону в системі, індикатор на дисплеї лицьової панелі залишкового аргону в балоні. Таким чином хірург-ендоскопіст та/або медсестра ендоскопічного кабінету, під час підготовки кабінету до операції, при увімкненні системи, зможуть ПЕРЕДЧАСНО визначити, чи в достатній кількості є запасу аргону в системі для повноцінного та успішного завершення операції. Даних вимог до аргоно-плазменого генератору у Вас в технічному завданні немає. Нагадуємо, що недбале виконання своїх службових обов'язків під час війни в критичній інфраструктурі є злочином. В тому числі - закупівлі заради закупівель, а не клінічного результату. Не сподіваємось, що щось змінилось у Вашій системі з часів мільярдних закупівель томографів без реальних торгів та знижок, що досі, в чисельних випадках, стоять нерозпаковані по лікарням в голих комплектаціях, але все ж таки вимагаємо внести зміни в дане технічне завдання, щоб лікарі на місцях мали змогу отримати якісне обладнання, та змогли досягати результатів, адже від цього залежить обороноздатність країни, та здоров'я наших воїнів на фронті.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Шановний учаснику! 
Наголошуємо, що відповідно до п.9  Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим Міністерством охорони здоров'я (далі - МОЗ) групам експертів і фахівців за відповідним напрямом лікування, а після цього, разом з рішенням групи експертів і фахівців, надсилає їх на погодження до МОЗ. Тобто, медико-технічні вимоги, що містяться в Документації спрощеної закупівлі, пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України, є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі пропозиціям ріхних виробників. У зв'язку з чим відстутні підстави для внесення змін до Документації.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    14.07.2022 23:26