-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Електрохірургічний блок)
Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами).
Завершена
30 700 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 504.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 153 504.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2022 19:19 - 15.07.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін в "Технічні вимоги"
Номер:
666d5552287144dfac7104db1b687e6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-008154-a.b2
Назва:
Щодо внесення змін в "Технічні вимоги"
Вимога:
Уважно вивчивши медико-технічні вимоги тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Електрохірургічний блок) було виявлено вимоги, які є такими, що обмежують конкуренцію, в зв’язку із чим просимо внесення змін до тендерної документації, Додаток 1 «Технічні вимоги».
п.п 1.6 «Не менше 2-х гнізд для монополярної коагуляції та 1-го гнізда для біполярної коагуляції» замінити на: "Не менше 1-го гнізда для монополярної коагуляції та 1-го гнізда для біполярної коагуляції", оскільки для виконання аргоноплазмової коагуляції, монополярних перетинів та монополярної коагуляції цілком необхідно та достатньо 1-го гнізда для монополярної коагуляції та 1-го гнізда для біполярної коагуляції.
у п.п. 6.1. «Наявність не менше 2 педалей на кнопки для перемикання режимів» видалити фразу: "та кнопки для перемикання режимів" - оскільки у багатьох європейських виробників ВЧ-електрохірургічних коагуляторів кнопка перемикання режимів існує, але знаходиться не на педальному перемикачі, а не приладовій панелі приладу.
п.п. 8 «Балон для модуля - 1 шт.» та 8.1. «Об’єм балона для аргон-газового модуля не менше 5 л» - видалити, оскільки більшість європейських виробників ВЧ-електрохірургічних коагуляторів НЕ постачає газові балони для аргону, тим більше, що такі балони найдоцільніше придбати на місцях розташування безпосередньої клініки чи шпиталю, а також заправляти такі балони на місцях у компаніях, які мають на це відповідний дозвіл та несуть за це відповідальність згідно закону України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2022 21:23
Вирішення:
Відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення здійснення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами), Державне підприємство “Медичні закупівлі України” попередньо надсилає медико-технічні вимоги до товарів та послуг, що є предметом закупівлі, на розгляд залученим МОЗ групам експертів і фахівців за відповідним напрямом та разом з рішенням групи експертів і фахівців надсилає їх на погодження до МОЗ. Медико-технічні вимоги, що містяться в Документації спрощеної закупівлі пройшли розгляд групою експертів та погоджені МОЗ України. Медико-технічні вимоги є конкурентними та дозволяють взяти участь у закупівлі декільком виробникам. У зв'язку з чим відстутні підстави для внесення змін до Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Технічні умови закупівлі з минулої ери.
Номер:
1076b28c9e6b4f94bb7b9fbb6501ddae
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-008154-a.c1
Назва:
Технічні умови закупівлі з минулої ери.
Вимога:
Доброго дня! Слава Україні. Шановний замовник, знову і знову ми зіштовхуємось, що технічні умови тендерів Медичних закупівель дивним чином не дозволяють прийняти участь багатьом виробникам зі світовим ім'ям, і ось ми маємо черговий епізод даної епопеї.
Просимо Вас взяти до уваги той факт, що пункт 3.2 технічного завдання, а саме "Площа пластини нейтрального електроду не менше 370 см2" є властивий лише варіанту для ОДНОкомпонентного багаторазового електроду, що є застарілим варіантом і заборонений до використання у Європі, через великий ризик ятрогенних ускладнень - травмування, обпіку пацієнта.
Реалізація і продаж однокомпонентних багаторазових електродів дозволена на території АФРИКИ, Південної Америки, Близького Сходу, Центральної та Південно-Західної Азії, країнах бувшого СНД.
Щодо однокомпонентних нейтральних електродів пункт 3.2 є справедливим, так як більшість виробників електрохірургічних апаратів з вищевказаних регіонів намагаються виготовляти багаторазові однокомпонентні електроди з розмірами, що наближаються до 400-500 см2 для дорослих та 160-200 см2 для дітей, але їх правильна (з точки зору електро-безпеки) орієнтація на тілі пацієнта не завжди можлива, через особливості статури, анамнезу, тощо (астеніки, діти, пошкодження шкіри, наявність титанових імплантів, водіїв ритму, канюль)
При цьому на даний момент в США, Канаді, багатьох країнах Європейського союзу, наприклад в Німеччині, дозволені до реалізації ВИКЛЮЧНО тільки ДВУХкомпонентні багаторазові електроди, які виконують функцію, маючи значно меншу площину покриття на пацієнті а також зводять на нуль ризик отримати опіки, через постійний контроль опору електрода електрохірургічним апаратом (пункт 1.11-1.12 технічного завдання). Тому, через цей факт, участь багатьох виробників з країн ЄС в цьому тендері не є можливим через існуюче формулювання пункту 3.2
Вимагаємо доповнити пункт 3.2, виклавши його в наступній редакції - "Площа пластини нейтрального багаторазового однокомпонентного електроду не менше 370 см2, або багаторазового двокомпонентного електроду не більше - 200 см2"
Далі. Ви хочете отримати аргоно-плазмений генератор замість звичайного. Але цей генератор - мусить мати як мінімум - датчик тиску залишкового аргону в системі, індикатор на дисплеї лицьової панелі залишкового аргону в балоні. Таким чином хірург-ендоскопіст та/або медсестра ендоскопічного кабінету, під час підготовки кабінету до операції, при увімкненні системи, зможуть ПЕРЕДЧАСНО визначити, чи в достатній кількості є запасу аргону в системі для повноцінного та успішного завершення операції. Даних вимог до аргоно-плазменого генератору у Вас в технічному завданні немає.
Нагадуємо, що недбале виконання своїх службових обов'язків під час війни в критичній інфраструктурі є злочином. В тому числі - закупівлі заради закупівель, а не клінічного результату. Не сподіваємось, що щось змінилось у Вашій системі з часів мільярдних закупівель томографів без реальних торгів та знижок, що досі, в чисельних випадках, стоять нерозпаковані по лікарням в голих комплектаціях, але все ж таки вимагаємо внести зміни в дане технічне завдання, щоб лікарі на місцях мали змогу отримати якісне обладнання, та змогли досягати результатів, адже від цього залежить обороноздатність країни, та здоров'я наших воїнів на фронті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
не повна інформація
Дата скасування:
13.07.2022 17:08