-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМ АВТОМАТИЧНОЇ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ (КОД ДК 021:2015 45310000-3 – ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ) на об’єкті: Кузнецівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені героя АТО Матвієнка А.В. Доманівської селищної ради Миколаївської області
Торги не відбулися
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
11.07.2022 16:16 - 17.08.2022 00:00
Відповідь надана
сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020
Номер:
3deb115a87594a2cbbc4844a4eeb46b3
Дата опублікування:
12.07.2022 09:45
Опис:
Вимога: в додатку 4 "ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам" вказано надати: З метою дотримання принципу економії та оптимізації енергоспоживання, скорочення викидів та прояв більшої турботи про природні ресурси, раціональному природокористуванню та з метою зниження експлуатаційних витрат, Замовник просить надати документ, який підтверджує впровадження на підприємстві Учасника системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу.
. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 50001:2020 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Окрім того, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 ((ISO 50001:2018, IDT) "Системи енергетичного менеджменту"» . Навіщо учасникам мати сертифікат систем енергетичного менеджменту при встановленні пожежної сигналізації? Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник формує умови тендерної документації, куруючись виключно нормами чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» зазначено: у тендерній документації зазначаються такі відомості в тому числі про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Таким чином, Замовник МАЄ ПРАВО зазначити в тендерній документації відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які на його думку, додатково підтвердять відповідність предмета закупівлі встановленим якісним, технічним, кількісним та іншим вимогам .
Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначеного сертифікату. Будь-який суб’єкт господарювання може звернутися до відповідної організації, кількість яких досить значна в Україні та отримати відповідний сертифікат.
Отже, така умова не є дискримінаційною, адже її може виконати будь-який Учасник за власним бажанням, який має намір взяти участь в закупівлі.
Дата відповіді:
12.07.2022 11:06
Відповідь надана
строк дії сертифікату лабораторії
Номер:
01395cb9391a43049e38b9d8f0748329
Дата опублікування:
12.07.2022 09:34
Опис:
В Додатку 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону", а саме в п.1.2 встановлена вимога: Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період виконання робіт. Шановний Замовнику, оцінювання відповідно до законодавства вимірювання можливостей електротехнічної лабораторії відбувається у встановлені законодавством строки, та має визначені періоди оцінювання і продовження дії електротехнічної лабораторії з її вимірювальними можливостями. Тому, наявність в учасників електротехнічних лабораторій мають різний строк чинності. І даний строк встановлюють не учасники як їм заманеться, а даний строк встановлено і регламентовано законодавчо. Вашою вимогою встановлено, що строк сертифікату лабораторії повинен бути дійсним на весь період виконання робіт, тобто до 31 грудня 2022 року. Але не всі учасники можуть так співпасти по строкам лабораторії як вам потрібно! Наприклад, ми маємо власну електротехнічну лабораторію, з сертифікатом, дійсним до 29.09.2022 року, так як виданий Сертифікат був 30.09.2020 року. Тобто, наступне оцінювання відповідно до законодавства вимірювання можливостей електротехнічної лабораторії ми повинні пройти до 29.09.2022 р. Виходить, що ми маємо електротехнічну лабораторію, з сертифікатом, але не можемо прийняти участь у даній процедурі закупівлі, так як не відповідаємо по строку вашій вимозі. Але чим наявна у нас лабораторія не підходить? І ми впевнені, що у багатьох учасників така ж ситуація з їхніми лабораторіями. Доцільніше б було встановити вимогу доучасників щодо наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на кінцеву дату подання з гарантованою пролонгацією строку дії такого сертифікату, у разі його завершення до кінця строку надання послуг. Прохання внести зміни в дану вимогу, не створюючи дискримінаційних умов для участі. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до умов тендерної документації та Закону «Про публічні закупівлі»:документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді:
12.07.2022 11:15