• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання приміщення

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 11.07.2022 10:28 - 15.07.2022 10:33
Без відповіді

Технічне завдання

Номер: a5e22452464b43d5a205890f1831d428
Дата опублікування: 14.07.2022 14:17
Опис: Підкажіть чи входить вартість витратних матеріалів до вартості пропозиції згідно переліку Приблизна кількість витратних матеріалів на рік, враховуючи досвід попередніх років: 1. Туалетний папір –1000 шт. 2. Рідинне мило – 40 літрів. 3. Освіжувач повітря – 120 балончиків. 4. Засіб для миття скла – 30 шт. 5. Засіб для миття унітазів – 60 шт. 6. Засіб для миття раковин – 120 шт. 7. Засіб для миття підлоги – 60 шт. 8. Мило «Шик» 70 гр – 120 шт. 9. Мило господарське – 30 шт. 10. Пральний порошок для прання ганчірок – 60 шт. 11. Серветки мікрофібра для меблів та техніки– 100 упаковок. 12. Рушники Z-підібні «Кохавинка» 23*25 см– 150 упаковок 13. Вологі серветки – 50 упаковок. 14. Губки кухонні – 120 шт. 15. Сміттєві пакети (35 л) – 100 упаковок. Чи вони надаються Замовником?
Без відповіді

Уточнення

Номер: 204af45ee3414b0886e3ac82f272ba0a
Дата опублікування: 14.07.2022 14:09
Опис: "Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих." - просимо уточнити коли надавати дані документи "протягом трьох робочих" - чого днів? після чого?