-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщення
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2022 10:28 - 15.07.2022 10:33
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
cbd814f95ede4063a4fb2d7fdc81beea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-001269-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Комунальна наукова-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» (далі – Замовник), проводить спрощену закупівлю Послуги з прибирання приміщення ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-11-001269-a .
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення спрощених закупівель комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» №ПП/1 від 26.07.2022 року, було прийнято рішення:
«Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» -90910000-9 «Послуги з прибирання приміщення» - Підприємство об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» 40075836 з таких підстав:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі в частині кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - в документах виявлено невідповідність посад.
2) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в частині технічних вимог - виявлені невідповідності між засобами, зазначеними в пропозиції учасника та наданими зразками.
Прийняте рішення вважаємо незаконним, з порушенням вимог чинного законодавства, вбачаємо в рішенні змову Замовника з учасником ТОВ «ІНПЛЕЙС».
Щодо пункту 1. Просилось ТД згідно Додатку 2 до оголошення: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. не менше 3-х прибиральників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. В довідці обов’язково зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові працівників;
- займана посада за штатним розписом або інформація про залучення за договором (у разі залучення працівників до надання послуг за договором надати копії або скановані оригінали відповідних договорів; предмет такого договору повинен обов’язково містити інформацію щодо певної роботи/послуги (опис, перелік тощо), яка виконується за договором);
- номери та дати наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників на посаду, зазначену в довідці, та копії таких наказів (розпоряджень) або витягів з Наказів.»
Було надано: лист 3. Довідка про наявність працівників, де чітко була зазначена посада за штатним розписом 3 прибиральників службових приміщень, що підтверджувалось документом 1. Накази і повністю співпадало найменування посади в листі та довідці. ТОБТО: Замовник абсолютно навмисне, необґрунтовано, неправомірно відхиляє з даної підстави.
Щодо пункту 2. Просилось ТД згідно Додатку 1 до оголошення:
«Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих».
Протягом 3 робочих, не зазначено некоректно, не зазначено з якого саме моменту.
Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію згідно п.2 , так як відхилення за невідповідність зразків миючих та інших засобів не передбачено Оголошенням , а несе тільки інформативний характер для погодження засобів, які будуть використовуватися в подальшому при наданні послуг.
ОКРІМ ТОГО: пропозиція, яку визнано Переможцем ТОВ «ІНПЛЕЙС» містить невідповідності, а саме в довідці про працівників вказано стосовно Восколович О.Є. інформація про залучення за договором (договір № ІА 000000034 від 11.07.2022 року), в свою чергу на підтвердження надається договір № 000000034 але від 11.07.2021 року) і аналогічна ситуація з іншими працівниками, що дійсно є невідповідністю і даного Учасника потрібно б було б відхилити.
На мило було надано ТОВ «ІНПЛЕЙС» Висновок СЕС, строк дії якого протягом строку дії ТУ, при цьому ТУ надано на російській мові без перекладу та без зазначення строку дії, що явно порушує вимоги Оголошення.
На нашу думку причини відхилення пропозиції ПОГ «Сервіс Ленд» є незаконними , безпідставними, неправомірними, а мотиви відхилення нагадують корупційну змову, що в умовах воєнного стану викликають у нас особливе обурення.
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану Вимогу;
2. Надати чіткі пояснення щодо відхилення тендерної пропозиції ПОГ «Сервіс Ленд»;
3. Скасувати закупівлю у зв’язку з порушеннями, які неможливо усунути.
Також повідомляємо , що будемо подавати скаргу до Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КУ.pdf 29.07.2022 07:59
Дата подачі:
29.07.2022 07:59
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги Підприємства об'єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» (Далі Учасник) повідомляємо наступне.
По питанню1
Відповідно до Додатку 2 до Оголошення на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник мав надати: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. не менше 3-х прибиральників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. В довідці обов’язково зазначити:
прізвище, ім’я, по-батькові працівників;
займана посада за штатним розписом або інформація про залучення за договором (у разі залучення працівників до надання послуг за договором надати копії або скановані оригінали відповідних договорів; предмет такого договору повинен обов’язково містити інформацію щодо певної роботи/послуги (опис, перелік тощо), яка виконується за договором);
номери та дати наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників на посаду, зазначену в довідці, та копії таких наказів (розпоряджень) або витягів з Наказів.
В якості документального підтвердження додатково надати:
- копію медичної книжки на кожного з прибиральників, зазначених у довідці, з інформацією щодо дати та результату проведення останнього медичного огляду, що дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
В документах, що надані на виконання цієї вимоги, було виявлено невідповідність посад, а саме, в медичних книжках працівників зазначена посада «прибиральник», яка відсутня в Класифікаторі професій ДК 003:2010, таким чином не було документально підтверджено наявність медичних книжок у працівників, які займають посаду «прибиральник службових приміщень», що не відповідає вимогам п.1 Додатку2.
Відхилення з цієї підстави правомірне.
По питанню 2.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в частині технічних вимог – виявлені невідповідності між засобами, зазначеними в пропозиції учасника та наданими зразками.
Додатком 1 до оголошення вимагалось :
Кількість миючих засобів, витратних матеріалів, інвентарю та обладнання повинна бути достатньою для створення належних умов для персоналу.
Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих.
Учасником закупівлі Підприємство об‘єднання громадян «СЕРВІС ЛЕНД» в складі пропозиції надано лист Вих. № КУІС/14 від 13.07.2022 «Лист миючі засоби» з переліком миючих засобів, які будуть використовуватись. Також надані зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни.
Під час огляду зразків миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни встановлено, що серед наданих зразків відсутні зазначені в пропозиції учасника засоби:
˗ ТМ Johannes Kiehl KG – Clar-Glas - засіб для миття скла;
˗ ТМ Johannes Kiehl KG - АКЕНАЗ®-Рег1а - пральний порошок;
˗ Мило рідке ТОВ «Де ЛА Марк» - «Дари природи».
Про що Замовником було складено відповідний АКТ від 25 липня 2022 року № 1.
Таким чином Учасником не виконано вимоги Додатку 2 до Оголошення.
Окремо зазначаємо, що причиною відхилення пропозиції Учасника не було порушення термінів надання зразків.
Відхилення з цієї підстави правомірне.
Стосовно пропозиції ТОВ «Інплейс» (далі Переможець)
Додатком 2 до оголошення Оголошенням вимагалось надати:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації (у т.ч. не менше 3-х прибиральників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. В довідці обов’язково зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові працівників;
- займана посада за штатним розписом або інформація про залучення за договором (у разі залучення працівників до надання послуг за договором надати копії або скановані оригінали відповідних договорів; предмет такого договору повинен обов’язково містити інформацію щодо певної роботи/послуги (опис, перелік тощо), яка виконується за договором)»
В наданих Переможцем договорах ЦПХ в пункті 1.6 зазначено строк дії договору з дати підписання до 31.12. 2022.
Оскільки зазначення в довідці реквізитів таких договорів не вимагалось , Переможець надав таку інформацію додатково. Замовник вважає це помилкою друку, яка не спотворює результат.
Пропозиція Переможця відповідає вимогам.
Стосовно Висновку СЕС.
Додатком 1 до Оголошення вимагалось надати:
«Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, галь для очищення унітазу.»
Слід зазначити, що оскільки Мило не є мийним засобом, надання Висновків не вимагалось та не розглядалось Замовником. Також переклад надано в документі «Переклад ТУ. Pdf»
Пропозиція Переможця відповідає вимогам.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні