-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лави для оснащення тимчасових укриттів
Торги відмінено
168 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 843.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 843.60 UAH
Період уточнення:
08.07.2022 16:33 - 14.07.2022 16:38
Без відповіді
Уточнення по закупівлі
Номер:
82f1aba82f6d4631b4f18063c187e8c6
Дата опублікування:
14.07.2022 13:53
Опис:
Шановний Замовнику Дякуємо Вам за інформацію щодо попередню оплату. Але Ви не відповіли на наше питання. Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Можливо Вам виділено кошти з резервного фонду? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Шановний Замовнику просимо уважно прочитати запитання та надати доречну відповідь!
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
2a13b21d7f904cd581b4ec81c96dccfc
Дата опублікування:
13.07.2022 14:29
Опис:
Доброго дня. Згідно технічного завдання, Учасник в складі документів тендерної пропозиції має надати:
- завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, на кого мають бути видані дані сертифікати, на виробника запропонованого товару чи учасника процедури закупівлі?
Відповідь:
сертифікати мають бути видані на виробника запропонованого товару
Дата відповіді:
14.07.2022 11:21
Відповідь надана
Уточнення по закупівлі
Номер:
ec46117407dc4ce992a5f5c7fcb70071
Дата опублікування:
13.07.2022 13:11
Опис:
Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Відповідь:
Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
14.07.2022 11:03
Відповідь надана
Уточнення по закупівлі
Номер:
3c22ea9c8620406a815de7c13a2b7a0d
Дата опублікування:
13.07.2022 13:08
Опис:
Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо.
На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі?
Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Відповідь:
Замовник є одержувачем бюджетніх коштів,тому він забов'язаний дотримуватись бюджетного законодавства.На сьогоднішний день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат.Оплата за товар буде здійснюватись згідно чинного законодавства
Дата відповіді:
14.07.2022 11:02