• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лави для оснащення тимчасових укриттів

Торги відмінено

168 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 843.60 UAH
Період оскарження: 08.07.2022 16:33 - 14.07.2022 16:38
Вимога
Є відповідь

Порушення чинного законодавства та маніпуляції

Номер: 7affa96fadc54825bbae8929a7d044c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-08-007404-a.b2
Назва: Порушення чинного законодавства та маніпуляції
Вимога:
Ваша відповідь, що " Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища» є правомірним за умови застосування сертифікації безпосередньо ТОВАРУ, про що ви самі і зазначаєте, а потім здійснюєте маніпуляцію, підміну сертифікації організації, на нібито сертифікацію товару. Зазначені вами сертифікати не сертифікують товари, вони лише підтверджують впровадження виробником певних організаційних систем у відповідності до певних стандартів ISO. Відповаідно до Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності - 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)..Ваша технічна специфікація містить наступні характеристики: "Габаритні розміри не менше: довжина – 1600 мм. ширина – 400 мм. висота – 450 мм. Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням). Кромка ПВХ товщиною не менше 1,8 мм, кромка повинна бути стійкою до механічного впливу. Колір кромки повинен відповідати кольору відповідних поверхонь. При збірці повинна використовуватися система прихованого кріплення (Мinifix»). Лава повинна кріпитися до полу. Колір виробу узгоджується із замовником при укладанні договору (орієнтовно колір ДСП - бежевий)." Надайте детальне роз'яснення, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, наявність (відповідність) яких саме з перелічених характеристик товару (у вашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав) підтверджують сертифікати, що вами вимагаються ( ДСТУ ISO 9001:2015 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008)? Також надайте роз'яснення, який стосунок ГОСТ 11015-93 Столы ученические. Типы и функциональные размеры, ГОСТ 20902-95 Столы обеденные школьные. Функциональные размеры, мають до предмету закупівлі «Лави для оснащення тимчасових укриттів»? Стосовно "встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель", то повідомляємо, що питання стоїть не в площині дискримінаційних умов, а порушенні безпосередньо ст 23, тобто вимоги документів, які не стосуються саме характеристик товару, підміни понять сертифкації товару і сертифікації організації. Те, що отримати можна любий сертифікат, не означає, що у вас є законне право його вимагати, адже ви можете встановлювати кваліфікаційні вимоги визначені законом до учасника і ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Бо за вашою логікою, будь хто може пройти курси і отримати сертифкат із знання іноземної мови, наприклад, може його ще включите в умови тендерної документації?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником оголошено закупівлю та вимоги щодо предмету закупівлі враховуючи статтю 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно інформації, що зазначена у частині 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, тобто надання зазначених сертифікатів, висновків у вимогах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником зазначено відповідно до вимог Закону. Тобто зазначені вимоги в оголошенні дозволяють Замовнику більш ретельно перевірити не тільки якість запропонованого товару, а і відповідність предмета закупівлі екологічним і іншим характеристикам. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Крім того Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє Замовникам вимагати від учасників сертифікати ISO. Враховуючи ваші посилання на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вони є безпідставними, оскільки стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до розділу IV Відкриті торги, тобто зазначена вами стаття закону не відноситься до проведення спрощених закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Упереджені вимоги, що унеможливлюють участь в процедурі закупівлі

Номер: 50bf1f9be953413d8dfaf83d1ac8c1f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-08-007404-a.b1
Назва: Упереджені вимоги, що унеможливлюють участь в процедурі закупівлі
Вимога:
Шановний замовник. Вашим предметом закупівлі є ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками. Проте, вами у "Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо закупівлі" навмисно включені формальні вимоги, що не стосуються технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі - ТОВАРУ, а саме вимоги надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що, підтвердує відповідність вимогам стандару SIC.COVID-FREE:2020. Дані сертифікати видаються ОРГАНІЗАЦІЯМ, про що прямо зазначено у відповідних текстах цих стандартів і явлюяються безпосередньо кваліфікаційними критеріями постачальника, тобто визначають, чи має постачальник впроваджену певну систему ISO чи ні. ЗУ "Про публічні закупівлі", Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі прямо визначають, які кваліфікаційні критерії Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі та подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, вами це зроблено в період військового стану, коли при всьому бажанні організаціям складно отримати зазначені документи з багатьох незалежних від них причин. Ваша позиція може свідчити про замовний характер закупівлі і можливу змову з певним постачальником, що "навиготовляв" собі необов'язкових сертифікаті, які не стосуються безпосередньо товару, але завдяки вашим маніпуляціям перешкоджають участі у закупівлі широкому колу постачальників. Вимагаємо усунути зазначені вище штучні перепони та обмежитись реальними Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У вимогах оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що у складі пропозиції Учасник обов’язково повинен надати завірені уповноваженою особою копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги», Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020, сертифікату відповідності, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та додаток до цього висновка, висновку (- ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура). Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища. В нашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав. Дана вимога не є упередженою оскільки отримання сертифікатів можливе для будь-якого суб’єкта господарювання. Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, замовник вважає вимоги зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України №922, а саме оголошенням забезпечено умови рівності участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Статус вимоги: Відхилено