Номер:
f628d90b4c98470cb128c76822d4f495
Пов'язаний елемент:
Номенклатура Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Дата опублікування:
12.07.2022 10:55
Опис:
Шановний Замовник!
Ми, як учасники, маємо бажання прийняти участь у закупівлі Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління. У зв’язку з тим, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні вимоги по відношенню до інших учасників, що унеможливлює нашу участь у вищезазначеній закупівлі (дискримінаційні вимоги викладені в електронній системі до Оголошення закупівлі замовника 11.07.2022 р. о 10 год.43 хв.).
Разом з цим, як було зазначено раніше, відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Також, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель. Замовник протягом одного дня розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період замовник повинен опублікувати відповідь на вимогу і (у випадку задоволення вимоги) внести відповідні зміни до умов закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на 2 робочі дні, відповідно.
Одночасно повідомляємо, перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо вимоги «Задоволено», «Відхилено» або «Не задоволено» замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вимога набуває статусу «розглянуто Замовником», та ініціатор вимоги протягом 2 днів оцінює відповідь «Задовільно»/ «Незадовільно».
Просимо Вас внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, оприлюднене на майданчику Уповноваженого органу, за ідентифікаційним номером в електронній системі закупівель: UA-2022-07-07-005838-a відповідно до вимог чинного законодавства.
Додається: вимога від 11.07.2022 р. о 10 год.43 хв.
Згідно з оприлюдненим Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, на майданчику Уповноваженого органу, за ідентифікаційним номером в електронній системі закупівель: UA-2022-07-07-005838-a, та відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Разом з цим, відповідно до частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник має право, з метою визначення вимог до предмета закупівлі зазначити іншу інформацію, що повинна надаватись учасником для уточнення\конкретизації технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, такі додаткові вимоги повинні бути також передбачені законодавством України. Тобто, така інформація\вимоги повинні бути передбачені чинними нормативно-правовими актами, діючим законодавством України.
Пунктом 1 розділу ІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління», ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління встановлюються дискримінаційні вимоги по відношенню до інших учасників закупівлі, а саме:
1) «Наявність досвіду роботи щодо перевірок та моніторингу закупівель»:
установи до повноважень яких відносяться перевірки та моніторинг закупівель є Державна аудиторська служба України (ДАСУ) або Рахункова Палата. Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Одночасно зазначаємо, жодним діючим нормативно-правовим актом чи законодавством України не встановлено обов’язку отримувати досвід роботи в установах котрі здійснюють діяльність за напрямком «перевірок та моніторингу закупівель» з метою надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері публічних закупівель та відповідно до Додатку 1 цього Оголошення, Додатку 2 Проєкту Договору послуг, які планує придбати Замовник. Тобто, Замовник не потребує послуг з моніторингу чи аудиту (з моніторингу та перевірки закупівель). Окремо зазначаємо, що досвід та якість надання аналогічних послуг Учасниками може бути підтверджений договорами з надання таких послуг та відповідно актом-приймання\виконання до цього Договору.
Натомість, Кодексом України про адміністративні правопорушення встановлена адміністративна відповідальність, яка накладається на керівника замовника та\або службову (посадову) особу, уповноважених осіб за порушення принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
2) «Загальний стаж роботи по напрямку здійснення перевірок та моніторингу закупівель усіх працівників (що будуть залучені до виконання договору) повинен становити не менше 1 року»: Як вже вищезазначено, Замовник встановив, що має на меті придбати інформаційно-консультацій послуги в сфері публічних закупівель, загальний стаж у випадку закупівлі таких послуг може бути набутий шляхом здійснення трудових обов’язків в штаті установи\організації (трудовий договір\контракт), так і шляхом здійснення самостійної діяльності за договором ЦПХ\надання послуг (наприклад адвокатами, які згідно з Податковим кодексом є самозайнятими особами). Вже неодноразово колегія АМКУ визнавала відповідні вимоги Замовника дискримінаційними по відношенню до Учасників та зобов’язувала внести зміни до документації.
3) «Для підтвердження зазначеного вище досвіду в складі пропозиції необхідно надати копії трудових книжок (першу сторінку та сторінки які безпосередньо підтверджують працевлаштування та зазначений досвід)»:
Законодавством України передбачаються різноманітні форми здійснення найманої праці, зокрема:
Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України визначається поняття трудовий договір. Чинне законодавство не містить такого поняття, як трудова угода і вказаний термін, використовується в юридичній практиці для позначення таких видів цивільно-правових договорів, як договір підряду та договір про надання послуг. Визначення договору підряду наведено у статті 837 Цивільного кодексу України та договору про надання послуг наведено у статті 901 Цивільного кодексу України, згідно якої за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, поняття, а також умови укладення, виконання та припинення (розірвання) трудової угоди (договору підряду та договору про надання послуг) визначаються та регулюються цивільно-правовим законодавством, а трудового договору — законодавством про працю.
Отже, законодавством про працю передбачено наявність трудових відносин, можуть бути, не обов'язково на підставі запису в трудовій книжці, а й на підставі трудового контракту, трудового договору, договору виконання робіт (надання послуг) тощо.
З огляду на вищезазначені зауваження, пропонуємо доповнити відповідні вимоги, тим самим розширивши коло учасників, вищезазначеними формами договорів.
4) «Хоча б один працівник повинен мати документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою. (копія документу надається у складі пропозиції учасника)»:
Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті Національної комісії із стандартів державної мови, Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» зобов’язує публічних діячів, державних службовців, співробітників Національної поліції, прокурорів, суддів, керівників закладів освіти, наукових та педагогічних працівників, інших посадових осіб володіти державною мовою. Але засвідчувати відповідний рівень володіння державною мовою, складати іспит та отримувати державний сертифікат мають лише претенденти на посади. Ті особи, які вже працюють на посадах, складати іспит не зобов’язані, оскільки закон не має зворотної дії у часі (за посиланням: https://mova.gov.ua/gromadskosti/zapitannya-vidpovidi/hto-povinen-skladati-ispit-na-riven-volodinnya-derzhavnoyu-movoyu ).
Разом з цим, відповідно до статті 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 року №2704-VIII визначено перелік осіб, які зобов’язані володіти українською мовою та застосовувати її під час виконання службових обов’язків. Саме цей Закон визначає статус української мови як єдиної державної мови і передбачає обов’язковість її використання при здійсненні повноважень органами державної влади, місцевого самоврядування та в інших публічних сферах суспільного життя.
Існує дві категорії документів підтвердження володіння української мови: державний сертифікат та документ, що засвідчує вивчення української мови, як навчального предмета\дисципліни (про повну загальну середню освіту і додаток до нього, де є предмет «Українська мова»).
Особи, які зобов’язані підтверджувати рівень володіння українською мовою державним сертифікатом, окрім топчиновників і депутатів, до цієї категорії осіб належать, зокрема: державні службовці; голови місцевих держадміністрацій, їх перші заступники та заступники; особи начальницького (середнього і вищого) складу Національної поліції, інших правоохоронних та розвідувальних органів, посадові особи інших органів, яким присвоюються спеціальні звання; прокурори; судді, які обрані чи призначені відповідно до Конституції України та здійснюють правосуддя на професійній основі, члени та дисциплінарні інспектори Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, члени Вищої ради правосуддя; керівники закладів освіти всіх форм власності. До іншої категорії підтвердження відноситься документ, що засвідчує вивчення української мови як навчального предмета\дисципліни, або державний сертифікат: депутати місцевих рад, посадові особи органів місцевого самоврядування; службовці НБУ; особи офіцерського складу, які проходять військову службу за контрактом; особи рядового, сержантського і старшинського складу Національної поліції, інших правоохоронних, розвідувальних органів, інших органів, яким присвоюються спеціальні звання; адвокати; нотаріуси; педагогічні, науково-педагогічні і наукові працівники, крім іноземців чи осіб без громадянства, які запрошені до закладів освіти та/або наукових установ та працюють на тимчасовій основі як наукові, педагогічні, науково-педагогічні працівники або викладачі іноземної мови; медичні працівники державних і комунальних закладів охорони здоров’я; посадові та службові особи підприємств, установ і організацій державної і комунальної форм власності, не визначені в пп. 1 – 15 ч. 1 ст. 9 Закону № 2704, крім осіб, які не є громадянами України.
Також, Національною комісією із стандартів державної мови надано вичерпний перелік щодо документів, які підтверджують вільне володіння:
державний сертифікат у випадках, визначених частиною другою статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»;
витяг з Реєстру, що підтверджує видачу особі державного сертифіката;
документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), у випадках, визначених частиною третьою статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Вимоги до оціночної шкали за підсумками вивчення української мови не встановлені (за посиланням: https://mova.gov.ua/gromadskosti/zapitannya-vidpovidi/yakij-riven-sertifikata-pro-volodinnya-derzhavnoyu-movoyu-potriben-pri-priznachenni-na-posadu ).
5) «Хоча б один працівник повинен мати документ, що підтверджує наявність вищої освіти за освітньою спеціальністю «Публічні закупівлі» (копія диплому надається у складі пропозиції учасника)»:
Законодавством України, у тому числі, що регулює сферу публічних закупівель не встановлюється окремих вимог щодо здобуття та наявності спеціальної освіти у сфері публічних закупівель (освітньої спеціальності), а саме: наявність вищої освіти за освітньою спеціальністю «Публічні закупівлі».
Натомість, законодавчо врегульовані окремі вимоги до рівня та освіти саме «Уповноваженої особи» Замовника в розумінні цього Закону. Відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є Уповноважена особа. Згідно з частиною 7 статті 11 Закону та Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) уповноважена особа повинна мати вищу освіту, як правило, юридичну або економічну (але не обов’язково юридичну чи економічну).
Професіоналізація сфери публічних закупівель у вищих навчальних закладах здійснюється шляхом упровадження навчальних дисциплін, модулів (обов’язкових або вибіркових) для підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого(магістерського) рівнів в наступних спеціальностях: 051 «Економіка», 056 і 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Згідно з Наказом № 23 від 18.02.2019 Мінсоцполітики, затверджений професійний стандарт для професії «фахівець з публічних закупівель», фахівець з публічних закупівель повинен мати диплом не нижче бакалавра. Також, щодо наявності виключно юридичної або економічної освіти в уповноваженої особи Законом не обмежується. Тобто якщо в уповноваженої особи інша вища освіта – це не суперечить вимогам законодавства (лист Міністерства економіки України № 3304-04/24218-06 «Щодо організації закупівельної діяльності замовника»).
Відповідно до статті 17 Закону України «Про освіту» рівні, ступені вищої освіти, порядок, умови, форми та особливості її здобуття визначаються спеціальним законом. Згідно зі статтею 5 Закону України «Про вищу освіту» підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми програмами за рівнями вищої освіти:
- початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
- перший (бакалаврський) рівень;
- другий (магістерський) рівень;
- третій (освітньо-науковий / освітньо-творчий) рівень.
Ці рівні регулюються Національною рамкою кваліфікацій (системний і структурований за компетентностями опис кваліфікаційних рівнів). Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою освітньої програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти: молодший бакалавр; бакалавр; магістр; доктор філософії / доктор мистецтва.
Заклад вищої освіти на підставі рішення екзаменаційної комісії присуджує особі, яка успішно виконала освітню програму на певному рівні вищої освіти, відповідний ступінь вищої освіти та присвоює відповідну кваліфікацію. Встановлюються такі види документів про вищу освіту за відповідними ступенями: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії / доктора мистецтва.
Висновки: Підтверджують наявність вищої освіти документом не нижче диплома молодшого бакалавра (чи молодшого спеціаліста) з обов’язковим додатком, що містить інформацію про результати навчання особи. Такими, що мають вищу освіту, вважаються особи з дипломом молодшого бакалавра та молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра, доктора філософії / мистецтв або кандидата наук, доктора наук.
6) «Довідка повинна підтверджувати наявність в Учасника досвіду надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері публічних закупівель не менше ніж трьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
7) «Довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів, а саме не менше 3х договорів за предметом закупівлі - інформаційно-консультаційні послуги в сфері публічних закупівель, за кодом ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, укладених та виконаних в 2020 році.»
Останні дві вищезазначені вимоги Замовника, прямо можуть вказувати на змову між учасником та замовником, та оприлюднена інформація замовником та учасником (переможцем), зокрема «проект договору» та надані учасником «аналогічні договори» з іншими замовниками у період з 2020 року, за предметом закупівлі - інформаційно-консультаційні послуги в сфері публічних закупівель, за кодом ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, в системі електронних закупівель може служити в якості доказів в суді, будь-ласка ознайомтесь:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-25-013006-a;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-06-006850-a;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-04-005616-a;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-02-013973-a;
та інші.
Оскільки, серед вимог Замовника, що наведені вище, містяться й такі, що мають ознаки прямої дискримінації, а саме рішення, дії або бездіяльність, що призводять до випадку, коли до окремої особи чи групи осіб за їх певними ознаками ставляться менш прихильно, ніж до інших осіб в аналогічній ситуації, Учасник спрощеної закупівлі відповідно до частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Додатково, рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Також, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення звернення зобов’язаний внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні та відображається в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Також нагадуємо, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні було введено воєнний стан, відповідно до якого запроваджено заходи, необхідні для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави.
Звертаємо увагу, що вчинення будь-якого кримінального правопорушення в умовах воєнного стану, коли винний умисно використовує надзвичайну обстановку для реалізації своєї мети, визнається обставиною, що обтяжує покарання (п. 11 ч. 1 ст. 67 КК). Через підвищення рівня суспільної небезпечності відповідної поведінки немає сумнівів, що за поточних умов зазначена обставина враховуватиметься при призначенні покарання, істотно посилюючи його.
Зокрема, відтепер за вчинення кримінальних правопорушень в умовах воєнного або надзвичайного стану відповідальність стала жорсткішою. Так, наприклад, статтею 191 ККУ передбачено за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, - не тільки позбавлення волі на строк від 5 до 8 років, а ще й позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління», ДК 021:2015: 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління, та викласти в новій редакції.
Дякуємо Вам!
Відповідь:
Відповідь надана в строки передбачені частиною сьомою ст.14 Закону.
Щодо внесення змін то замість внесення відповідних змін за результатами розгляду попередніх звернень Замовник змушений опрацьовувати аналогічні за змістом звернення та працювати над наданням відповіді
Додається відповідь на вимогу від 11.07.2022 р Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Розглянувши Ваше звернення зазначаємо. Замовником оголошено спрощену закупівлю відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Дозвольте прокоментувати Ваше твердження про те, що «…Замовник має право, з метою визначення вимог до предмета закупівлі зазначити іншу інформацію, що повинна надаватись учасником для уточнення\конкретизації технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, такі додаткові вимоги повинні бути також передбачені законодавством України…». Уповноважена особа, не маючи спеціалізованої закупівельної освіти, аналізуючи норми Закону, доходить висновку, що Закон, а саме стаття 14 Закону не передбачає, саме стосовно чого Замовником може бути зазначена інша інформація. Крім цього, Ви зазначаєте, що вимоги замовника повинні бути передбачені чинними нормативно-правовими актами. Пропонуємо ознайомитися з нормами статті 16 Закону, які містять аналогічні вимоги Встановленим Замовником. При цьому, обов’язкова наявність кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону передбачена виключно до відкритих торгів. Проте, Закон не містить заборони щодо використання аналогічних вимог при проведенні спрощеної закупівлі. Наголошуємо, що наявність таких критеріїв відбору, як підтверджений досвід виконання аналогічних договорів та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачені головним законом для закупівельників України – Законом України «Про публічні закупівлі».
1. Щодо критерію - наявність досвіду роботи щодо перевірок та моніторингу закупівель просимо ознайомитися не лише з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та договорами, що раніше укладались Замовником за даним предметом закупівлі, а й зі зверненнями учасників та наданими відповідями Замовника. Це дало б змогу зекономити Ваш час в написанні звернення за роз’ясненнями та час Замовника наприклад для внесення змін до оголошення. При цьому, Замовник замість внесення відповідних змін за результатами розгляду попередніх звернень змушений опрацьовувати аналогічні за змістом звернення та працювати над наданням відповіді.
2. Щодо загального стажу роботи за відповідним напрямком, то повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить заборон щодо того, що такий стаж може бути набутий шляхом здійснення трудових обов’язків в штаті установи\організації (трудовий договір\контракт), так і шляхом здійснення самостійної діяльності за договором ЦПХ\надання послуг. Відносно адвокатів повідомляємо, що Замовник не має на меті закуповувати послуги з адвокатської діяльності чи юридичні послуги, предметом закупівлі є послуги пов’язані з публічними закупівлями. Дана сфера є досить специфічною, а враховуючи складність питань та строки виконання поставлених задач для консультантів нам як Замовнику досить не легко знайти консультанта, який зміг би забезпечити наші потреби.
3. Відносно копій трудових книжок, інформуємо, що в разі відсутності трудової книжки учаснику буде досить надати аналогічний документ (трудовий договір, договір надання послуг, цивільно-правову угоду тощо), тому дане питання не розглядалося Замовником на предмет підстав внесення змін до оголошення.
4. Щодо надання документу, що підтверджує вільне володіння державною мовою зазначаємо, що дана вимога сьогодні є важливою, тим паче в тих складних умовах, що склалися в Україні. Дана вимога є стандартною вимогою сьогодення, і отримання такого документу не складає будь-яких труднощів. Тим паче, Замовником будь-яких вимог до такого документу не встановлено. Для нас, як для закладу освіти, для якого цінність української мови має особливе значення, особливо в нелегкий час коли наш народ відстоює право з гордістю нести українське громадянство та бути носієм української мови є незрозумілим Ваше питання з даного приводу.
5. Вимога щодо вищої освіти, саме в сфері закупівель, враховуючи предмет закупівлі обгрунтованою та виправданою. Просимо не плутати вимоги Закону до уповноваженої особи та вимоги до працівників, які будуть надавати таким уповноваженим особам консультації з питань закупівель. В разі, якщо б Замовник здійснював пошук уповноваженої особи то питання освіти стояло б виключно в межах законодавства, зокрема вимога б звучала саме так - уповноважена особа уповноважена особа повинна мати вищу освіту, як правило, юридичну або економічну. Але…ми шукаємо консультанта з публічних закупівель і наявність в такої особи відповідної кваліфікації є звичною справою. Коли людина приходить для влаштування на роботу, одним з перших питань є питання освіти та диплому. Крім цього, нам як закладу освіти досить добре відомі нормативно-правові акти, зазначені Вами в даному питанні. Проте, вказане законодавство не свідчить, про те що вимога щодо освіти працівників суперечить будь-яким нормам.
6. Стосовно Ваших питань 6 та 7 для Замовника незрозумілим є те, що Вами за аналізом вимоги щодо наявності аналогічних договорів та проектом договору було прийнято рішення ніби то про змову замовника та учасника. Ми звичайно розуміємо, що Вам було б набагато простіше працювати за Вашим власним проектом договору проте Замовник багато років працює за таким проектом і незрозуміло яким чином проект договору впливає на перелік та кількість учасників, що приймають участь в закупівлі. Відносно того, що ніби то Замовник ставиться до когось менш прихильно, зазначаємо, будемо раді до співпраці з будь-яким учасником за умови надання найбільш економічно вигідної пропозиції та виконання хоча б мінімальних вимог, які замовник планує залишити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для нас є досить дивною практика можливого початку своєї роботу з контрагентом з наступних Ваших висловлювань «…вчинення будь-якого кримінального правопорушення в умовах воєнного стану, коли винний умисно використовує надзвичайну обстановку для реалізації своєї мети, визнається обставиною, що обтяжує покарання (п. 11 ч. 1 ст. 67 КК). Через підвищення рівня суспільної небезпечності відповідної поведінки немає сумнівів, що за поточних умов зазначена обставина враховуватиметься при призначенні покарання, істотно посилюючи його. Зокрема, відтепер за вчинення кримінальних правопорушень в умовах воєнного або надзвичайного стану відповідальність стала жорсткішою. Так, наприклад, статтею 191 ККУ передбачено за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, - не тільки позбавлення волі на строк від 5 до 8 років, а ще й позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років…». Зазначені Вами вислови можуть свідчити про наклеп та дискредитацію нас як замовника та заклад освіти.
Замовником з метою розширення кола потенційних учасників буде внесено відповідні зміни, проте перед подачею своєї пропозиції просимо ще раз ознайомитися з технічним, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі. Замовник повинен бути впевнений, що надання послуг буде здійснюватися досвідченими працівниками, а виконання заявок може бути в режимі 24/7, а також можливість прибуття фахівця за місцезнаходженням Замовника протягом часу визначеного в оголошенні. Крім цього, в разі проведення перевірок, розгляду скарг в АМКУ чи непорозумінь з постачальниками ми чекаємо від консультантів не проектів формальних відписок, а фахового підходу до вирішення тих чи інших питань та професійної допомоги. В разі якщо Ви готові до співпраці на зазначених умовах запрошуємо прийняти участь в даній закупівлі
Дата відповіді:
12.07.2022 13:46