• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул.Соборна ,12

Асортимент, кількість робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається . Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого документу , що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Розрахунок договірної ціни є твердим та складається відповідно до «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.

Торги не відбулися

4 093 369.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 466.85 UAH
Період уточнення: 30.06.2022 17:32 - 09.07.2022 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2a170255bc3a476c954ab27609bcf66e
Дата опублікування: 01.07.2022 09:36
Опис: Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни в документацію, так як вона дискримінує учасників закупівлі. У разі відмови замовника виконувати законну вимогу нами будуть оскаржені результати закупівлі та надіслано скарги про лобіювання замовником конкретних постачальників до ДАСУ, Антимонопольного комітету, військової адміністрації та народних депутатів нашої області та Вінницької, додатково буде подано позов до суду що унеможливить будівництво даного об'єкта до початку опалювального сезону.. Наголошуємо, що наданої інформації в тендерній документації достатньо для розрахунку пропозицій! У разі якщо замовник хоче залишити дану вимогу - змініть умова та зазначте що огляд об''єкту обов'язковий ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ до моменту підписання договору! Додатково зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною і в плані витрат на підготовку тендерної пропозиції учасників з різних куточків країни. Нам, для того щоб здійснити виїзд на об'єкт необхідно проїхати 650 км., витратити на пальне більше 9 000 грн., відрядження працівників, готель та ін. витрати загальною вартістю близько 13-14 тис. грн. Учаснику ж з Вінницької області достатньо витратити 1000 грн на відвідування об'єкту, таким чином дана вимога ставить учасників в нерівні умови, що суперечить умовам Закону України про закупівлі та принципу однакового та неупередженого ставлення до всіх учасників. До того ж відвідування об'єкту та підписання акту розкриває учасників до моменту проведення аукціону що суперечить вимозі про анонімність учасників до проведення аукціону та дає змогу Замовнику визначити кількість учасників та можливість надати "своєму учаснику" інформацію про кількість компаній, які саме компанії прийматимуть участь у тендері та про необхідність зниження ціни під час аукціону та при подачі пропозиції. Вимога про підписання акту оскаржується як в суді, так і в АМКУ, а тако ж за допомогою звернення до ДАСУ, що і буде зроблено у разі продовження лобіювання конкретних постачальників та застосування дискримінаційних вимог уповноваженою особою змовника - Тетяною Бондарчук.
Відповідь: Шановний Учаснику ! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В. 1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Так, згідно означеного ДСТУ обстеження об’єкту є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Також відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію ,вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником, у відповідності до додатку 2 до тендерної документації за ідентифікатором № UA-2022-06-30-005577-a визначено, що для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види, перелік та обсяги у робочі дні з 10-00 до 14-00 години, про що скласти акт огляду об’єкту (в довільній формі) за підписом Учасника (уповноваженої особи) та Замовника (уповноваженої особи). Акт огляду надається в складі пропозиції Учасника. Дана умова тендерної документації не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Умова тендерної документації , передбачена Замовником, забезпечить Учаснику визначення детального обсягу та умов виконання роботи , оцінку їх власних можливостей відповідно до матеріально-технічної бази і техніки, яку планують застосувати, наявного досвіду виконання робіт та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб Замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковано та якісно виконані роботи з реконструкції тепломережі та з метою недопущення додаткових витрат. Кожен учасник має можливість виконати умови тендерної документації, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації яка не суперечить законодавству. Кожному Учаснику створені всі умови для обстеження об'єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об'єкт для обстеження. У зв'язку з наведеним Замовник не вбачає в своїх вимогах дискримінаційних умов.
Дата відповіді: 05.07.2022 15:02