• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул.Соборна ,12

Асортимент, кількість робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається . Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого документу , що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Розрахунок договірної ціни є твердим та складається відповідно до «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.

Торги не відбулися

4 093 369.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 466.85 UAH
Період оскарження: 30.06.2022 17:32 - 15.07.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Обрання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації

Номер: 551da91c296f44bb82b43e34698dc5d9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-30-005577-a.b4
Назва: Обрання переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Скарга:
Замовник обрав переможцем учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", який надав найвищу цінову пропозицію. Тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та законодавства України. Скарга з додатками у вкладеннях
Дата розгляду скарги: 25.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2022 13:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.08.2022 12:39
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2022 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5561-р/пк-пз від 25.08.2022 р. Відділ освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні технології» переможцем процедури закупівлі - «Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна, 12 » (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 « Реконструкція» ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-06-30-005577-а.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС", Іванинюк Олександр 380983310858 ATMOSERVISUA@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 379b8dbc30a54484b4b136c2e95c8b19
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-30-005577-a.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця закупівлі ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки тендерних пропозицій
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 09 серпня 2022 року о 15 год. 35 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено вимогу учасника відкритих торгів на закупівлю робіт з: «Реконструкції системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна,12» - ПП «Олімп» код ЄДРПОУ: 31915301 (надалі - Учасник), здійснивши розгляд останньої в межах компетенції повідомляю наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як: добросовісна конкуренція серед учасників ; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання означених принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Так, відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п.32 ч.1 ст. 1 Закону). Згідно ч.1,9,10 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи викладене, Уповноважена особа звертає увагу, що протоколом від 28.07.2022 року тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. В свою чергу з урахуванням норм Закону в протоколі було аргументовано вимоги тендерної документації, які не дотримані Учасником, а саме зазначено конкретний пункт; розділ; додаток тощо. Водночас згідно приписів ст. 24 Закону та роз’яснень Міністерства економіки України фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Учасника з урахуванням вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції зі списку пропозицій розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 4a4b0f16eaa5484c977b9705a9982870
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-30-005577-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Вимога замовника надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності системи управління якості вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 "Системи управління якістю, Вимоги" та сертифікат відповідності системи екологічного менеджменту вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 " Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" рахуємо діскрімінаційною та незаконною. Необов’язковість сертифікації вказана у самому стандарті. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість. «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України. Вимагаємо виключити з кваліфікаційних вимог тенедрної документації вказану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Встановлені вимоги тендерної документації , не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься і отримати сертифікати якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 може будь-який Учасник закупівель, якщо він організовує свою діяльність у відповідності до вказаних стандартів. Наявність сертифікату якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 підвищує якість предмета закупівлі. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Окрім того, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам .Розробка системи екологічного менеджменту – важливий етап розвитку будь-якого підприємства, а отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності. Тому, замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Шаблони документів

Номер: f8a8f809a6674aa780b8f36e6771d292
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-30-005577-a.a1
Назва: Шаблони документів
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо надати документи (а саме - Додатки до ТД) для зручності заповнення згідно Ваших зразків, які редагуються у текстовому форматі ..doc, docx.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення закупівлі та вся необхідна документація оприлюднюється Замовником в системі електронних закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922- VIII від 25.12.2015, зокрема ст. 10 та ст. 22. Водночас, Законом не встановлено вимоги стосовно формату документів, які замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Слід зауважити, що формат в якому викладено тендерну документацію, в даному випадку, не впливає на можливість підготовки тендерної пропозиції потенційними учасникам торгів. Відповідно, відстутні об'єктивні підстави для викладення інформації про закупівлю або будь-якої її частини в іншому, відмінному від застосованого, форматі.
Статус вимоги: Відхилено