• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 — 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Генераторна, буд.9).

Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства.

Завершена

472 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 725.00 UAH
Період уточнення: 30.06.2022 14:24 - 08.07.2022 00:00
Відповідь надана

Перелік документів

Номер: ee9ac64c21894f64b65c36a26cac1dd3
Дата опублікування: 06.07.2022 07:56
Опис: По пункту 3.6 розділа III «Інші документи» додатка 1 наявна вимога «Перелік документів для проведення пусконалагоджувальних робіт: Свідоцтво на відповідність електротехнічної лабораторії (або установки випробувальної) вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.». Повідомляємо наступне: • Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 не містять вимоги наявності електротехнічної лабораторії (або установки випробувальної). • Для свідоцтва на відповідність електротехнічної лабораторії (або установки випробувальної) вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 відсутністє правове визнання результатів вимірювань. Законодавчих підстав для обов’язкового проведення перевірки компетентності лабораторії на підприємстві (для власних потреб) немає, що відповідає світовому досвіду. Оцінка лабораторії за ISO 10012 здатна підтвердити компетентність персоналу, забезпечення відповідності метрологічним вимогам та нормам процесів вимірювання та вимірювального обладнання, але більшою мірою використовується лабораторіями, які проводять вимірювання з метою внутрішнього контролю якості продукції. Хоча наявність у лабораторії сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 дає підприємству учаснику торгів вигідну перевагу за участю компанії у державних закупівлях товарів та послуг. Стандарт не доповнює та не замінює ДСТУ ISO/IEC 17025, відповідно не поширюється на діяльність з оцінки відповідності. • Для проведення пусконалагоджувальних робіт електротехнічна лабораторія не використовується згідно з Тимчасовим порядком , що установлює правила правил визначення вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації при однорівневої системи ціноутворення. Порядок носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт з технічного обслуговування, ремонту та пусконаладки технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації на підприємствах, підлеглих Міністерству промислової політики України, які здійснюються за рахунок державних коштів (державні централізовані фонди, кошти державних підприємств і організацій і змішані кошти, у загальному обсязі яких є частка державних коштів). З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: вимога про надання Свідоцтва на відповідність електротехнічної лабораторії (або установки випробувальної) вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. буде виключена.
Дата відповіді: 08.07.2022 11:42
Відповідь надана

Гарантія

Номер: 25ff7943fe2e459d90fd61a2433bcf55
Дата опублікування: 02.07.2022 11:30
Опис: Відповідно до умов тендеру Вами вимагається надання гарантії терміном на 5 років. Однак в технічному завдання зазанчене обладнання на яке виробник надає гарнатійні зобовязання на значно коротші термінини, наприклад один рік. Жодна монтажна організація не може надати гарнтію на обладнання терміном довше ніж виробник такого обладнання. Враховуючи викладене прошу усунути зазначену розбіжність в тендерній документції. Зокрема зменшити гарнтійні терміни, що вимагаються, або змінити номентклатуру обладнання, яке б мало термін гарнтії виробника, що вимагається замовником.
Відповідь: У відповідь на запитання, щодо умов тендеру стосовно надання гарантії терміном на 5 років: В період гарантійного терміну на надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в адміністративній будівлі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Генераторна,буд.9) приймається до уваги що Гарантійний термін на зазначене у технічному завданні обладнання, встановлюється виробником та може бути значно менше ніж 5 років. У проекті договору зазначено, що строк гарантії на надані послуги складає 5 років з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг А щодо надання гарантії на обладнання будуть внесенні зміни до тендерної документації та проекту договору.
Дата відповіді: 06.07.2022 15:13
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 941a2d5697c54ff38c20b3e1dbe0137b
Дата опублікування: 02.07.2022 11:30
Опис: В тендерній документації міститься вимога «До початку надання послуг обов’язковою умовою є виїзд на об’єкт для виконання контрольних замірів.» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для в тендерній документції не визначено спосіб підтвердження виконання обов’язкової умови виїзду . Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: У відповідь на перше запитання щодо: «До початку надання послуг обов’язковою умовою є виїзд на об’єкт для виконання контрольних замірів.» надати пояснення, а саме: Звертаю Вашу увагу, що у вимозі вказано «до початку надання послуг». Відтак, виїзд на об’єкт здійснюється тільки перед початком надання послуг, а не на стадії оголошених відкритих торгів, тобто Учасник який переміг у вищезазначеній закупівлі повинен виїхати на об’єкт та здійснити контрольні заміри для надання послуг. Замовник не вимагає надавати тендерну пропозицію з урахуванням проведених контрольних замірів, не вимагає надавати у складі тендерної пропозиції якісь документи на підтвердження виконання контрольних замірів. Таким чином, Товариство не порушує принципи публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.07.2022 15:12