• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали 5 лотів

Завершена

4 841 549.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 150.81 UAH
Період уточнення: 22.06.2022 15:38 - 15.07.2022 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 807b047d096841019178b32d0c6886fd
Дата опублікування: 29.06.2022 12:22
Опис: У Додатку № 3 (пункт 5) до тендерної документації міститься вимога «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі. Така вимога стосується: По лоту №1 позиції - 1,2,3,4,5,6,13,14,15,17,18,19,20. По лоту №2 позиції -1,2,3,4,7,8,9,12,13,14,15,16,17,18,19,20,23, 26,27,28,29,30 По лоту №3 позиції - 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18. По лоту №4 позиції - 7,8,9. По лоту №5 позиції — 19,20,21». Зазначена умова є завідомо дискримінуючою, такою, що порушує один з основних принципів у сфері публічних закупівель, визначений п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ймовірно спрямованою на усунення потенційних конкурентів, забезпечення перемоги у процедурі закупівлі конкретних учасників чи створення передумов для недобросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель, оскільки надати відповідні листи від виробника чи уповноваженого ним представника може лише одна наперед визначена Замовником особа – ексклюзивний імпортер (продавець) зазначеної продукції в Україні. Окрім цього, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, вказана у тендерній документації вимога порушує вищевказані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що, у свою чергу, може стати підставою для звернення з відповідною скаргою на дії Замовника у відповідні контролюючі органи, та притягнення винних осіб до відповідальності. Таким чином, з метою забезпечення конкуренції між учасниками та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою унеможливлення порушень основних принципів у сфері публічних закупівель вимагаємо: внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити із Додатку №3 тендерної документації (по кожному лоту) пункт 5, зокрема: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі. Така вимога стосується: По лоту №1 позиції - 1,2,3,4,5,6,13,14,15,17,18,19,20. По лоту №2 позиції -1,2,3,4,7,8,9,12,13,14,15,16,17,18,19,20,23, 26,27,28,29,30 По лоту №3 позиції - 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18. По лоту №4 позиції - 7,8,9. По лоту №5 позиції — 19,20,21».
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації нами як замовниками торгів передбачено надання у складі тендерної пропозиції сканкопію гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на веб - порталі Prozorro Публічні закупівлі. Така вимога стосується: по лоту №1 позиції 1,2,3,4,5,6,13,14,15,17,18,19,20; по лоту №2 позиції -1,2,3,4,7,8,9,12,13,14,15,16,17,18,19,20,23, 26,27,28,29,30 ; по лоту №3 позиції — 7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18; по лоту №4 позиції — 7,8,9; по лоту №5 позиції — 19,20,21. Дана вимога встановлена відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з яким, замовник має право включити до тендерної документації іншу інформацію , яку вважає за необхідне до неї включити. Дану вимогу включено до тендерної документації з метою убезпечення медичного закладу при закупівлі медичних матеріалів від товару сумнівного походження та контрабанди. Тому що учасник, надаючи лист від виробника (або офіційного представника виробника) підтверджує свою співпрацю безпосередньо з виробником або офіційним представником виробника, а отже і підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, ввезення на територію України, розмитнення тощо. Також, гарантійний лист від виробника (або офіційного представника виробника) є для замовника гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на фармацевтичному ринку. Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Крім того, наголошуємо що гарантійний лист може бути виданий не тільки виробником медичного виробу, а й офіційним представником виробника. Тобто, якщо учасник не може налагодити договірних відносин з виробником він може звернутися до представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність від лиця виробника. Звертаємо Вашу увагу, що в кожного виробника є декілька таких представників і якщо Учасник не може налагодити ділових, комерційних відносин, то ставиться під сумнів його спроможність взяти на себе зобов’язання по виконанню договору та забезпеченню медичними виробами медичного закладу, що може мати негативні наслідки для лікувального процесу. Отже, ми вважаємо, що даний пункт тендерної документації не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію для учасників торгів, а навпаки створює умови для дотримання одного з принципів ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія та ефективність та пропорційність. Також, хочемо наголосити, що у зв'язку з військовими діями на території нашої держави, в Україну з моменту введення воєнного стану та початку війни, а це вже більше чотирьох місяців, для надання медичної допомоги військовим, внутрішньопереміщеним особам та іншим особам, постійно ввозиться велика кількість гуманітарної допомоги у вигляді медичних матеріалів. Для уникнення зловживань недобросовісних постачальників, ми намагаємось таким способом запобігти закупівлі товару завезеного, як гуманітарна допомога з дружніх країн. Саме тому ми просимо учасників виконати наші вимоги прописані в тендерній документації.
Дата відповіді: 30.06.2022 14:30
Відповідь надана

МТВ

Номер: 2eecfa828dce44e791e4b812a35383a8
Дата опублікування: 23.06.2022 10:37
Опис: Шановний замовник! Уточніть, будь ласка, по кількості сіток. В п.21-22 в назві вказаний один розмір сітки, а в описі - інший, тому не зрозуміло, яких сіток скільки повинно бути.
Відповідь: Шановний учаснику, так справді у п.21-22 медико-технічних вимогах до лоту №1 допущено технічну помилку, яку виправлено шляхом внесення змін до додатку №3 тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2022 14:10