• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння. Електромонтажні роботи

Завершена

306 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 067.54 UAH
Період уточнення: 17.06.2022 16:03 - 23.06.2022 00:00
Відповідь надана

Невідповідність ТД

Номер: a3c59d2ba3234bb9ac2c6ec2ddd3b0c5
Дата опублікування: 21.06.2022 17:16
Опис: Шановний Замовнику, з метою виконання вимог Тендерної документації закупівлі UA-2022-06-17-005817-a «ДК 021:2015 517000000-9 Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння). Електромонтажні роботи», а саме: надання проекту договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації (ГІП проекту) на даному об’єкті, просимо Вас надати дані, для оформлення проекту договору. 2. Для складання кошторисної документації та для прорахунку обладнання, що було запроектоване (наприклад: п.7 додатку 2 ТД Визначено кількість проводів які необхідно змонтувати – 1906м., а які саме проводи не вказано. Проводи можуть бути – сигналізаційні (ПСВВ 4х0,4, 6х0,4), силові (ПВС 3х0,75), вогнетривкі (JE-H(St)H Bd FE180/E30 1*2*0.8; NHXH FE180/E30 3*1,5). З огляду на вищезазначене просимо надати відомість ресурсів або специфікацію з проекту.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Так , учасник подає лиш проект договору. Переможець торгів зможе ознайомитись з «ПКД» безпосередньо під час підписання договору на виконання робіт згідно даної закупівлі , та буде повідомлений про ГІП проекту. Прізвище, ім’я по батькові ГІП не повідомляємо з метою недопущення створення дискримінаційних вимог серед Учасників торгів. Запроектоване обладнання монтується за допомогою вогнетривкого кабелю E-H(St)H Bd FE180/E30 1*2*0.8
Дата відповіді: 22.06.2022 09:44
Відповідь надана

Дискримінаційні та необгрунтовані вимоги

Номер: 503c737c544d4976bfc7f4edf27953fd
Дата опублікування: 20.06.2022 17:05
Опис: Шановний Замовник. Предметом закупівлі передбачено надання послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння. Для надання вищезазначених послуг законодавством передбачено - отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до п.6 Постанови кабінету міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено, що: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який одержано ліцензію. У Тендерній документації закупівлі UA-2022-06-17-005817-a «ДК 021:2015 517000000-9 Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння). Електромонтажні роботи» у Додатку 3 «Матеріали про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Замовником зазначено вимогу: «Обладнання та матеріально-технічна база можуть бути тільки у праві власності». Звертаємо Вашу увагу, що п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але ж звертаємо Вашу увагу, що цим же Законом п.4 ст.22 також визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищезазначене просимо Вас внести коригування у додаток 3 Тендерної документації, а саме: матеріально-технічна база, враховуючи офісні та складські приміщення Учасника мають бути на правах власності (оренди). Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. Шановний Замовник видаліть дану вимогу. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт та у Додатку 1 Тендерної документації теж встановлена вимога: надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. Ця вимога є медичною таємницею. Під визначення медичної таємниці підпадають абсолютно усі аспекти, котрі стосуються здоров’я пацієнта. Конвенцією про права людини в біомедицині (Convention on Human Rights and Biomedicine. DIR/JUR (96), 14, Strasbourg 1996) відомості про стан здоров’я людини визнає складовою права на повагу до приватного життя (ст. 10) та охороняється також положеннями Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 8). Шановний Замовнику просимо Вас видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! 1.У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Тому відповідь - учасник повинен мати у власності усю матеріально-технічну базу. 2. Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. – Діяльність технічного та авторського нагляду регламентує постанова Кабінету Міністрів від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва, ремонту об'єкта архітектури», а також Закон України №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» . Відповідно до вищевказаних документів всі монтажні роботи повинні бути забезпечені авторським або технічним наглядом. Авторський нагляд потрібен для забезпечення контролю відповідності робіт проектному плану, всім кресленнями і робочій документації. 3. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. – Дякуємо за Ваше питання. По суті порушеного питання повідомляємо наступне: Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – постанова № 1236) зі змінми Урядом встановлено карантин в Україні до 1 жовтня 2021 року. Відповідно до постанов МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти. При цьому протиепідемічними заходами у закладах освіти не передбачено відвідування закладів освіти сторонніми особами окрім учасників освітнього процесу. В зв’язку з пандемією коронавірусу COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) та з метою недопущення поширення захворювань серед наявного персоналу та учасників освітнього процесу закладів освіти нами вимагається при відвідуванні закладів освіти сторонніми особами наявність у них негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними особами повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV). Таким чином вимога щодо надання підчас відвідування учбового закладу співробітниками Учасника негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними співробітниками Учасника повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) є повністю законною та видаленню з тендерної документації не підлягає. Окремо зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки всі учасники на рівних умовах мають можливість отримати відповідні тести та/або сертифікати відповідно до діючого законодавства до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та надати їх в складі документів тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 21.06.2022 11:30
Відповідь надана

Дискримінаційні та необгрунтовані вимоги

Номер: 4b9780900cc44a4b94cc3174845b748a
Дата опублікування: 20.06.2022 16:39
Опис: Шановний Замовник. Предметом закупівлі передбачено надання послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння. Для надання вищезазначених послуг законодавством передбачено - отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до п.6 Постанови кабінету міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено, що: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який одержано ліцензію. У Тендерній документації закупівлі UA-2022-06-16-003544-a «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння)» у Додатку 3 «Матеріали про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Замовником зазначено вимогу: «Обладнання та матеріально-технічна база можуть бути тільки у праві власності». Звертаємо Вашу увагу, що п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але ж звертаємо Вашу увагу, що цим же Законом п.4 ст.22 також визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищезазначене просимо Вас внести коригування у додаток 3 Тендерної документації, а саме: матеріально-технічна база, враховуючи офісні та складські приміщення Учасника мають бути на правах власності (оренди). Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. Шановний Замовник видаліть дану вимогу. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт та у Додатку 1 Тендерної документації теж встановлена вимога: надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. Ця вимога є медичною таємницею. Під визначення медичної таємниці підпадають абсолютно усі аспекти, котрі стосуються здоров’я пацієнта. Конвенцією про права людини в біомедицині (Convention on Human Rights and Biomedicine. DIR/JUR (96), 14, Strasbourg 1996) відомості про стан здоров’я людини визнає складовою права на повагу до приватного життя (ст. 10) та охороняється також положеннями Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 8). Шановний Замовнику просимо Вас видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! 1.У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Тому відповідь - учасник повинен мати у власності усю матеріально-технічну базу. 2. Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. – Діяльність технічного та авторського нагляду регламентує постанова Кабінету Міністрів від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва, ремонту об'єкта архітектури», а також Закон України №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» . Стаття 30. Майнові права на об'єкт архітектури Майнові права на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права, створений у зв'язку з виконанням трудового договору, належать працівникові, який створив цей об'єкт, та юридичній або фізичній особі, де або в якої він працює, спільно, якщо інше не встановлено договором. Майнові права на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта або замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором. Автор проекту має виключне право на участь у подальшій його реалізації. Відповідно до вищевказаних документів всі монтажні роботи повинні бути забезпечені авторським або технічним наглядом. Авторський нагляд потрібен для забезпечення контролю відповідності робіт проектному плану, всім кресленнями і робочій документації. 3. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. – Дякуємо за Ваше питання. По суті порушеного питання повідомляємо наступне: Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – постанова № 1236) зі змінми Урядом встановлено карантин в Україні до 1 жовтня 2021 року. Відповідно до постанов МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти. При цьому протиепідемічними заходами у закладах освіти не передбачено відвідування закладів освіти сторонніми особами окрім учасників освітнього процесу. В зв’язку з пандемією коронавірусу COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) та з метою недопущення поширення захворювань серед наявного персоналу та учасників освітнього процесу закладів освіти нами вимагається при відвідуванні закладів освіти сторонніми особами наявність у них негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними особами повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV). Таким чином вимога щодо надання підчас відвідування учбового закладу співробітниками Учасника негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними співробітниками Учасника повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) є повністю законною та видаленню з тендерної документації не підлягає. Окремо зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки всі учасники на рівних умовах мають можливість отримати відповідні тести та/або сертифікати відповідно до діючого законодавства до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та надати їх в складі документів тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 21.06.2022 11:27
Відповідь надана

Оренда

Номер: 026a638c30e7412db215e2919ce1a647
Дата опублікування: 17.06.2022 17:31
Опис: "Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути тільки у праві власності." якщо наша фірма орендує офісні та складські приміщення, натомість весь інструмент, необхідний для виконання робіт та автомобілі перебувають у власності це не буде причиною для відхилення?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Тому відповідь - учасник повинен мати у власності усю матеріально-технічну базу.
Дата відповіді: 20.06.2022 08:57
Відповідь надана

договір з третьою стороною

Номер: ca5d5c145c85421f8fc54ccd24a20b16
Дата опублікування: 17.06.2022 17:29
Опис: В Додатку 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" встановлена вимога до учасників: Учасник повинен надати завірену копію договору про наміри з третьою стороною та Учасником на здійснення інспектування вищевказаного об’єкту. а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, заключити з ним договір про надання послуг, які, можливо навіть і не будуть надаватися, так як учасник може і не виграти дану процедуру закупівлі! Видаліть дану вимогу, гарантійого листа, який ви вимагаєте від учасника є достатньо на етапі подання своїх пропозицій! Внесіть зміни у вимогу. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. У відповідності до ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту « Настанова з підтримання експлуатаційної придатності», а саме п.6. Оцінка відповідності. п.п.6.1. Загальні вимоги до проведення оцінки відповідності. «Оцінку відповідності СПЗ проводять інспектуванням третьою стороною – органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.» . Висуваючи дану умову замовник ще на стадії торгів повинен бути впевнений в тому, що система буде встановлена і прийнята в експлуатацію у відповідності до всіх Нормативних документів України.
Дата відповіді: 20.06.2022 09:00