-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння. Електромонтажні роботи
Завершена
306 754.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 067.54 UAH
мін. крок: 1% або 3 067.54 UAH
Період оскарження:
17.06.2022 16:03 - 29.06.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга що стосується прийнятих рішень
Номер:
5819cdb0862546e9979baa215e6926df
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-17-005817-a.b3
Назва:
Скарга що стосується прийнятих рішень
Скарга:
Неправомірне рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №2 від 12.07.2022р. (далі по тексту – Протокол №32 від 25.11.2020 р., Оскаржуване рішення) про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області.
Обґрунтування порушення прав
17.06.2022 року Закладом дошкільної освіти №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» комунальної власності Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади Вінницької області (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння. Електромонтажні роботи» (далі – Тендер, Закупівля).
04 липня 2022 року, після проведення аукціону, електронною системою закупівель автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників.
07 липня 2022 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ФІРМА БРАНД СЕРВІС".
12 липня 2022 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області.
20 липня 2022 року Управлінням поліції охорони у Вінницькій області подано вимогу про усунення порушення в процесі проведення закупівлі, яка на момент подачі скарги не була розглянута.
Управлінням поліції охорони у Вінницькій області, як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Вважаємо рішення про відхилення пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області безпідставним, необґрунтованим, та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Обґрунтування незаконності рішення Замовника щодо кваліфікації нашої пропозиції.
1) Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Також, вище зазначені норми ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» дублюються в тендерній документації, а саме ч.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Звертаємо увагу, що норма ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає альтернативи та передбачає обов’язок дій замовника в разі виявлення невідповідностей.
Таким чином, Замовником не виконані вимоги ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушена процедура кваліфікації учасників.
2) Виходячи зі змісту протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою замовника, при прийнятті рішення замовником зовсім не брались до уваги та не переглядались документи у файлі «1.тендерна пропозиція.PDF», який має 31 аркуш з всіма необхідними довідками, гарантійними листами, роз’ясненнями тощо:
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання копії ліцензії або відомостей з ліцензійного реєстру органу ліцензування за видом ліцензування - надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», хоча в складі нашої пропозиції в файлах «Наказ_ДСНС__64-2017.PDF», «1.тендерна пропозиція.PDF» наявна як інформація з відомостями із відповідного реєстру, а також довідкою №881-5/43/21/01-2022 від 01.07.2022 надано роз’яснення щодо наявності ліцензії щодо передбаченої тендерною документацією діяльності.
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання завіреної підписом та печаткою учасника довідки, яка містить контактні дані компанії-учасника…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF», нами надано довідку №881-6/43/21/01-2022 від 01.07.2022 що містить усі необхідні відомості.
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не копії сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації», хоча в складі нашої пропозиції в файлі в файлах окрім цього, в складі нашої пропозиції в файлах «1.тендерна пропозиція.PDF», «Довідка про наявність кваліфікованого інженера.PDF» міститься роз’яснення щодо наявності більш кваліфікованих інженерів-проектувальників Куньовського О.Ф. (щодо якого надано відповідний сертифікат в файлі «Сертифікат Куньовський О.Ф..pdf») та Парубка О.М.,кваліфікацію та наявність трудових відносин з яким підтверджено документами в файлі «Договір з інженером-кошторисником 2022 з сертифікатом.pdf»
Додатково повідомляємо про не застосування при кваліфікації нашої пропозиції норм ч.11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також норм тендерній документації, передбачених п.12.ч.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.».
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання лист-згоди на збір та обробку персональних даних…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF», нами надано лист-згода №881-21/43/21/01-2022 від 01.07.2022, згідно якого начальник Бабишин О.М. згідно ЗУ «Про захист персональних даних» погоджується на збір, обробку, використання, поширення та доступ персональних даних.
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» довідку нами надано (довідка №881-7/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання гарантійний лист про виконання робіт особисто своїми силами…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» нами надано необхідну довідку (довідка №881-14/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання гарантійного листа, що після завершення робіт підтвердить відповідність виконаних робіт шляхом комісійної перевірки…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» гарантійний лист нами надано (гарантійний лист №881-23/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання гарантійного листа, складеного у довільній формі, щодо гарантій якості…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» гарантійний лист нами надано (гарантійний лист №881-24/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» довідку нами надано (довідка №881-1/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання довідки в довільній формі про наявність в штаті підприємства учасника працівників відповідної кваліфікації», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» довідку нами надано (довідка №881-8/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору…», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» довідки нами надано (довідка №881-9/43/21/01-2022 від 01.07.2022, довідка №881-10/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання гарантійного листа щодо дотримання вимог ЗУ «Про санкції», хоча в складі нашої пропозиції в файлі «1.тендерна пропозиція.PDF» гарантійний лист нами надано (гарантійний лист №881-18/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «не надання листа щодо підтвердження можливості виконання надання послуг без отримання авансового платежу» гарантійний лист нами надано (гарантійний лист №881-19/43/21/01-2022 від 01.07.2022).
3) При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «прикріплення кошторисної документації Учасником не завіреної належним чином (відсутні підписи та печатки)», однак згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «-для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
У складі тендерної пропозиції учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК.».
Враховуючи, що вимогами Додатку 1 не передбачено наявність печатки та підпису нами надано необхідні кошторисні документи в файлах:
29_ДЦ_ССР_5.rtf, 29_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf, 29_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf, 29_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf, 29_ДЦ_ДЦ_3.rtf, 29_1_ПД_КБ3а.rtf, 29_1_2-1_ПД_ОПР_2.rtf, 29_1_2-1_ПД_КБ2в_2.rtf, 29_1_2-1_ПД_ИВР.rtf, 29_1_2-1_ПД_ДФ.rtf, кошторис.zip, окрім цього нами в складі нашої тендерної документації надано файл «29.imd» сформований в програмі АВК; разом з тим повідомляємо, що Договірна ціна та інші кошторисні документи як частина договору скріплюються підписом та печаткою як і сам договорів під час підписання договору, оскільки кошториси перевіряються на відповідність інженером замовника.
4) При прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, замовник посилається на «надані Учасником копії про підтвердження проходження навчання з охорони праці на кваліфікований персонал – закінчився термін дії», однак згідно вимог Додатку 1 «на кожного працівника, необхідно надати копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин (накази, копії трудових книжок, навчання з охорони праці).», таким чином вимогами замовника є сам факт проходження навчання кваліфікованих учасників.
Також повідомляємо, що згідно вимог законодавства з охорони праці, для підприємств, які будуть виконувати передбачені предметом закупівлі роботи, передбачено лише обов’язкова наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства.
Згідно ст. 18 ЗУ №2694 “”Про охорону праці”” працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Згідно листа Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України від 25.12.2014 № 9311/0/8-9.1-9/6/14 «Щодо проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» передбачено , що посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Зазначене Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затверджене наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15.02.2015 за N 231/10511 (далі - Типове положення). Так, положеннями розділу 5 Типового положення визначається навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
Враховуючи вимоги пункту 3.2 Типового положення, передбачається, що на підприємствах на основі Типового положення з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці розробляються і затверджуються відповідні положення підприємств про навчання з питань охорони праці, а також формуються плани графіки проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці, з якими мають бути ознайомлені працівники.
Враховуючи зазначене, утворення комісій з перевірки знань з питань охорони праці в окремих структурних підрозділах підприємства може бути визначено у відповідному Положенні про навчання та перевірку знань з питань охорони праці підприємства із обов'язковим дотриманням вимог Типового положення, у тому числі вимог пункту 5.3 Типового положення.
Окрім цього, на період дії воєнного стану, вступає в силу Постанова Кабінету Міністрів України №314 від 18.03.2022 року, згідно п.5 ч.1 якої «строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування».
Таким чином, учасником підтверджені необхідні вимоги як замовника, так і чинного законодавства з охорони праці, а відхилення пропозиції учасника на цій підставі являється незаконним.
Враховуючи вказане в вимогах учасником та долучені підтверджуючі документи, Замовник мав би прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Явір-2000" та розглянути пропозиції інших учасників торгів.
Також, звертаю увагу Колегії на упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерної пропозиції Управлінням поліції охорони у Вінницькій області, яку чомусь не хоче розглядати Замовник.
З наведених обставин, поза всяким розумним сумнівом, Рішення Замовника про відміну тендеру є незаконним, безпідставним, порушує принципи об’єктивності та неупередженості здійснення публічних закупівель. Замовник не мав жодних підстав для прийняття рішення про відміну тендеру.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.3,5,32,18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника - Закладу дошкільної освіти №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» комунальної власності Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади Вінницької області порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Заклад дошкільної освіти №5 «ДЖЕРЕЛЬЦЕ» комунальної власності Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади Вінницької області скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі № UA-2022-06-17-005817-a товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежний захист», а також про відхилення пропозиції Учасника Управління поліції охорони у Вінницькій області по закупівлі по закупівлі № UA-2022-06-17-005817-a.
4. Зобов’язати Замовника провести повторну кваліфікацію пропозиції Управління поліції охорони у Вінницькій області по закупівлі № UA-2022-06-17-005817-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.07.2022 11:13
- ДСТУ 9047 книжка.pdf 21.07.2022 16:44
- 2022-07-21_16-28-11_winscan_to_pdf.pdf 21.07.2022 16:44
- ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ.docx 21.07.2022 16:44
- 2022-07-21_12-15-57 Протокол № 5_winscan_to_pdf.pdf 21.07.2022 16:44
- 2022-07-28_10-42-29_winscan_to_pdf.pdf 28.07.2022 14:18
- Протокольне рішення УО - відповідь до АМКУ.docx 28.07.2022 14:18
- ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ.pdf 28.07.2022 14:18
- ДСТУ 9047 книжка.pdf 28.07.2022 14:37
- Рішення від 26.07.2022 №5183.pdf 26.07.2022 15:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2022 №5310.pdf 04.08.2022 16:53
- Рішення від 04.08.2022 №5310.pdf 08.08.2022 11:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2022 15:11
Дата розгляду скарги:
04.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2022 15:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.08.2022 11:39
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Номер:
c389cdb669d248c49d12a19afac1e87b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-17-005817-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
Протоколом №2 від 12.07.2022 року, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції в зв’язку із невідповідністю кваліфікаційниї критеріїв.
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним. Суть вимоги викладено у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 20.07.2022 16:36
- 2022-07-21_12-15-57 Протокол № 5_winscan_to_pdf.pdf 21.07.2022 12:28
Дата подачі:
20.07.2022 16:36
Вирішення:
По першому питанню:
В зв’язку із некоректним завантаженням документів учасником «Управління поліції охорони у Вінницькій області», а саме, під один документ з однією назвою було завантажено ще інші документи.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» кожен документ, який має інший зміст та назву завантажується окремим файлом.
Всі документи повинні бути надані в електронному вигляді, містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає змісту документу.
В іншому випадку Замовник має право не розглядати пропозицію учасника.
Під час повторного більш детального вивчення тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні недоліки, а саме:
1.Згідно вимог п.6 Тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим в Додатку 1 до цієї документації», а саме:
1.1. для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
У складі тендерної пропозиції учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК.
За результатом розгляду встановлено, що Учасником у складі пропозиції надано кошторисні розрахунки не завірені підписом та печаткою учасника.
У відповідності до умов Тендерної документації - Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» (Portable Document Format)), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії та містити чіткі розбірливі зображення.
Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
1.2. копію сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Учасник завіряє, що даний документ надано, але є тільки назва документу, прикріплений сертифікат надано на «інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки» на Парубок О.М., а не на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Це зовсім інші сертифікати. Назва документа, не означає, що даний документ надано.
1.3. гарантійний лист, що після завершення робіт на об’єкті, підтвердить відповідність виконаних робіт шляхом комісійної перевірки із залученням третьої сторони – органу з інспектування систем протипожежного захисту, що має атестат акредитації на відповідність у сфері інспектування систем протипожежного захисту тощо, виданий Національним агентством з акредитації України та що за результатами підтвердження відповідності систем протипожежного захисту надасть Замовнику відповідні акти перевірки відповідності, підписані та скріплені печатками членів комісії, у тому числі третьої сторони – акредитованого органу з інспектування систем протипожежного захисту. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати завірену копію договору про наміри з третьою стороною та Учасником на здійснення інспектування вищевказаного об’єкту.
Учасником надано гарантійний лист про залучення органу інспектування , але не вказано яке саме підприємство буде виконувати інспектування, також не надано договір про наміри з Учасником та третьою стороною на здійснення інспектування об’єкту, який вимагався Замовником.
1.4. на кожного працівника, необхідно надати копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин (накази, копії трудових книжок, навчання з охорони праці).
Учасником надано накази, копії трудових книжок. Навчання з охорони праці надані, але в них закінчився термін дії.
У відповідності до наказу Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4; НПАОП 40.1-1.21-98 (далі — ПБЕЕС), і Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені наказом Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258 (далі — ПТЕЕС) - робітники, які на постійній основі працюють з електричним обладнанням, а також керівники робіт проходять регулярну перевірку знань з питань охорони праці — один раз на рік.
Учасник зазначає, що на період дії воєнного стану, вступає в силу Постанова Кабінету Міністрів України №314 від 18.03.2022 року, згідно п.5 ч.1 якої строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування» - даний документ стосується лиш видачі ліцензій та дозвільних документів на підприємницьку діяльність на територіях де йдуть активні бойові дії, і аж ніяк не стосується періодичного навчання з питань охорони праці для працівників ,які постійно працюють з електричним обладнанням.
Таким чином Уповноваженою особою встановлено, що Учасник не виконав вимоги п.6 Тендерної документації – інші документи, що вимагаються замовником Додатку 1.
Враховуючи вищевикладене, Учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону.
По другому питанню:
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, прийнято рішення не надавати учаснику «Управління поліції охорони у Вінницькій області» можливості виправити помилки за допомогою застосування механізму 24 години.
По питанню третьому:
Відповідно до ч.2 ст.З1 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення, оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
З гідно п.9 ч.1 ст.10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, інформацію про закупівлю, а саме інформацію про відхилення тендерної пропозиції – протягом одного дня з дня прийняття такого рішення.
Таким чином необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки встановлені зазначеними нормами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
f8b0ae669ae64b6fae13aa1488bdd109
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-17-005817-a.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Безпідставна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 08.07.2022 18:00
- протокол 3 .pdf 13.07.2022 14:02
Дата подачі:
08.07.2022 18:00
Вирішення:
Відхилити пропозицію учасника процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 51700000-9 Послуги зі встановлення системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння). Електромонтажні роботи. – ТОВ «Фірма Бранд Сервіс» з таких підстав:
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16, 22 Закону , а саме:
1. учасник мав надати копії посвідчень працівників з охорони праці –в свою чергу надав протоколи з перевірки знань з питань охорони праці на представників Тачков А.Л. та Кравченко О.С. – з зазначенням місця роботи ТОВ «Пожежне спостереження», а не ТОВ «Фірма Бранд Сервіс» , також зазначимо, що дані копії протоколів виконані з порушеннями , відсутні підписи представників голови комісії та членів комісії. Протокол навчання на представника Паламарчук В.В. – виконано з порушенням, адже Директор Тачков А.Л. навчений як представник ТОВ «Пожежне спостереження», а не ТОВ «Фірма Бранд Сервіс» і тому він не має права проводити навчання для працівників ТОВ «Фірма Бранд Сервіс», а саме Паламарчук В.В.
Враховуючи вищевикладене ТОВ «Фірма Бранд Сервіс» не відповідає кваліфікаційним критеріям , а саме не має підтвердження проходження навчань з питань охорони праці, Правил ОП під час виконання робіт на висоті, Правил ОП під час роботи з електроінструментом та пристроями - для заявлених працівників.
3. відсутні копії наказів про прийняття на роботу працівників .
Статус вимоги:
Відхилено