• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації

Завершена

566 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 661.35 UAH
Період уточнення: 16.06.2022 13:13 - 02.07.2022 00:00
Відповідь надана

Невідповідність ТД

Номер: b81db97fae4e4338bafb2509985dbd22
Дата опублікування: 21.06.2022 17:15
Опис: Шановний Замовнику, з метою виконання вимог Тендерної документації закупівлі UA-2022-06-16-003544-a «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння)», а саме: надання проекту договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації (ГІП проекту) на даному об’єкті, просимо Вас надати дані, для оформлення проекту договору. 2. Для складання кошторисної документації та для прорахунку обладнання, що було запроектоване (наприклад: п.11 додатку 2 ТД визначено кількість проводів які необхідно змонтувати – 3286м., а які саме проводи не вказано. Проводи можуть бути – сигналізаційні (ПСВВ 4х0,4, 6х0,4), силові (ПВС 3х0,75), вогнетривкі (JE-H(St)H Bd FE180/E30 1*2*0.8; NHXH FE180/E30 3*1,5). З огляду на вищезазначене просимо надати відомість ресурсів або специфікацію з проекту.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Так , учасник подає лиш проект договору. Переможець торгів зможе ознайомитись з «ПКД» безпосередньо під час підписання договору на виконання робіт згідно даної закупівлі , та буде повідомлений про ГІП проекту. Прізвище, ім’я по батькові ГІП не повідомляємо з метою недопущення створення дискримінаційних вимог серед Учасників торгів. Запроектоване обладнання монтується за допомогою вогнетривкого кабелю E-H(St)H Bd FE180/E30 1*2*0.8.
Дата відповіді: 21.06.2022 17:33
Відповідь надана

уточнення

Номер: 64ee8318f9f3454f8899f342220a0822
Дата опублікування: 21.06.2022 16:56
Опис: Шановний Замовник! Згідно додатку 1 тд Ви вимагаєте, щоб учасник надав: проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. Тобто, учасник надає проект договору без підпису та без печаті (лише проект) з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту). У той же час учаснику не відомо, хто є виконавцем ПКД.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання. Так , учасник подає лиш проект договору. Переможець торгів зможе ознайомитись з «ПКД» безпосередньо під час підписання договору на виконання робіт згідно даної закупівлі , та буде повідомлений про ГІП проекту. Прізвище, ім’я по батькові ГІП не повідомляємо з метою недопущення створення дискримінаційних вимог серед Учасників торгів.
Дата відповіді: 21.06.2022 17:32
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА!

Номер: b4b29f5f52034853b0b765e3a92fb39d
Дата опублікування: 21.06.2022 00:02
Опис: Шановний Замовник! Згідно вимог додатку 1 ТД ви вимагаєте від учасників: для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію у складі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат; У складі тендерної пропозиції учасник додатково надає визначені в цьому пункті підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК. Згідно ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. Отже, дана вимога є дискримінаційною, та обмежує право на участь у даній закупівлі з огляду на те, що потенційний учасник не зможе для участі у даній закупівлі виконати вимогу Замовника, а саме скласти кошторисну документацію відповідно до Технічного завдання та з урахуванням вимог тендерної документації, та чинного законодавства. Таким чином, для можливості виконання учасниками вимог щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупiвлi та надання розрахунку вартості робіт, просимо розмістити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін (на розсуд Замовника) або прибрати вимогу щодо надання учасником кошторисної документації. Шановний Замовник приберіть ряд дискримінаційних вимог, які містить ваша тд, в іншому випадку нами буде подана скарга в АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! В Додатку №2 до тендерної документації повністю надано перелік необхідного обладнання, яке повинно бути встановлено на нашому об’єкті, якщо Вам замало наданої інформації, це може свідчити лиш про те, що ви некомпетентні в складанні кошторисної документації. Дана вимога не є дискримінаційно. Зазначені вимоги не суперечать чинному законодавству України.
Дата відповіді: 21.06.2022 15:04
Відповідь надана

уточнення

Номер: 79509f917d37405099b9d2f9cae0176d
Дата опублікування: 20.06.2022 23:55
Опис: Доброго дня. Шановний Замовник, згідно вимог ТД (сторінка 11 тд) ви вимагаєте надати : 2.3. Копії посвідчень працівників : з охорони праці (не менше двох працівників). Надайте відповідь на питання: чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції посвідчення з охорони праці на головного інженера-проекту? Чи дана вимога стосується лише монтажників?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана вимога стосується лиш монтажників.
Дата відповіді: 21.06.2022 15:01
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: 2a275a6248ae4459941607a3beebb543
Дата опублікування: 20.06.2022 23:55
Опис: Шановний Замовник, згідно вимог додатку 1 ТД та сторінки 18 ТД ви вимагаєте надати : - копію ліцензії або відомості з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Але згідно вимог чинного законодавства Державна служба України з надзвичайних ситуацій видає накази «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а не рішення. Відповідно до вимог п. 2.6. глави 2 розділу III «Правил пожежної безпеки в Україні», затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 р. № 1417, зі змінами і доповненнями, внесеними наказами МВС України від 15.08.2016 р. № 810, від 31.07.2017 р. № 657 та частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № № 222-VIII ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді та обов’язково оприлюднюється на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України. Ми, як потенційний учасник, згідно вимог чинного законодавства України маємо лише наказ «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Таким чином, ваша вимога дискримінаційна, внесіть необхідні зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику! Наказ «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - підходить і не є порушенням.
Дата відповіді: 21.06.2022 15:00
Відповідь надана

уточнення інформації

Номер: 7db90951b94f45a58c558b28241a1a10
Дата опублікування: 20.06.2022 23:54
Опис: Шановний Замовник. Переможець процедури закупівлі має здійснити проектування та монтаж системи протипожежного захисту? Чи тільки монтаж?
Відповідь: Шановний Учаснику! Під словом улаштування мається на увазі здійснення монтажу.
Дата відповіді: 21.06.2022 14:59
Відповідь надана

Дискримінаційні та необгрунтовані вимоги

Номер: 09aa70434fd2414d87e4e37274f4bd53
Дата опублікування: 20.06.2022 16:37
Опис: Шановний Замовник. Предметом закупівлі передбачено надання послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння. Для надання вищезазначених послуг законодавством передбачено - отримання Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до п.6 Постанови кабінету міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено, що: Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який одержано ліцензію. У Тендерній документації закупівлі UA-2022-06-16-003544-a «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння)» у Додатку 3 «Матеріали про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Замовником зазначено вимогу: «Обладнання та матеріально-технічна база можуть бути тільки у праві власності». Звертаємо Вашу увагу, що п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але ж звертаємо Вашу увагу, що цим же Законом п.4 ст.22 також визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на вищезазначене просимо Вас внести коригування у додаток 3 Тендерної документації, а саме: матеріально-технічна база, враховуючи офісні та складські приміщення Учасника мають бути на правах власності (оренди). Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. Шановний Замовник видаліть дану вимогу. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт та у Додатку 1 Тендерної документації теж встановлена вимога: надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. Ця вимога є медичною таємницею. Під визначення медичної таємниці підпадають абсолютно усі аспекти, котрі стосуються здоров’я пацієнта. Конвенцією про права людини в біомедицині (Convention on Human Rights and Biomedicine. DIR/JUR (96), 14, Strasbourg 1996) відомості про стан здоров’я людини визнає складовою права на повагу до приватного життя (ст. 10) та охороняється також положеннями Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 8). Шановний Замовнику просимо Вас видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! 1.У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Тому відповідь - учасник повинен мати у власності усю матеріально-технічну базу. 2. Додатком 1 Тендерної документації Замовником визначено: надати проект договору про наміри на здійснення авторського нагляду з виконавцем проектно-кошторисної документації ( ГІП проекту) на даному об’єкті. – Діяльність технічного та авторського нагляду регламентує постанова Кабінету Міністрів від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва, ремонту об'єкта архітектури», а також Закон України №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» . Стаття 30. Майнові права на об'єкт архітектури Майнові права на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права, створений у зв'язку з виконанням трудового договору, належать працівникові, який створив цей об'єкт, та юридичній або фізичній особі, де або в якої він працює, спільно, якщо інше не встановлено договором. Майнові права на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права, створений за замовленням, належать творцеві цього об'єкта або замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором. Автор проекту має виключне право на участь у подальшій його реалізації. Відповідно до вищевказаних документів всі монтажні роботи повинні бути забезпечені авторським або технічним наглядом. Авторський нагляд потрібен для забезпечення контролю відповідності робіт проектному плану, всім кресленнями і робочій документації 3. Підпунктом 2.5 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено: Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт. – Дякуємо за Ваше питання. По суті порушеного питання повідомляємо наступне: Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – постанова № 1236) зі змінми Урядом встановлено карантин в Україні до 1 жовтня 2021 року. Відповідно до постанов МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти. При цьому протиепідемічними заходами у закладах освіти не передбачено відвідування закладів освіти сторонніми особами окрім учасників освітнього процесу. В зв’язку з пандемією коронавірусу COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) та з метою недопущення поширення захворювань серед наявного персоналу та учасників освітнього процесу закладів освіти нами вимагається при відвідуванні закладів освіти сторонніми особами наявність у них негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними особами повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV). Таким чином вимога щодо надання підчас відвідування учбового закладу співробітниками Учасника негативного тесту на COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) зробленого методом ПЦР та/або сертифікату виданого у встановленому Законодавством порядку про проходження вищезазначеними співробітниками Учасника повного курсу вакцинації від COVID-19 (SARS-CoV-2/SARS-CoV) є повністю законною та видаленню з тендерної документації не підлягає. Окремо зазначаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки всі учасники на рівних умовах мають можливість отримати відповідні тести та/або сертифікати відповідно до діючого законодавства до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та надати їх в складі документів тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 21.06.2022 15:03
Відповідь надана

договір з третьою стороною

Номер: b8a3767ac4c44e1a80b070059d64fccf
Дата опублікування: 17.06.2022 16:10
Опис: В Додатку 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" встановлена вимога до учасників: Учасник повинен надати завірену копію договору про наміри з третьою стороною та Учасником на здійснення інспектування вищевказаного об’єкту. а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, заключити з ним договір про надання послуг, які, можливо навіть і не будуть надаватися, так як учасник може і не виграти дану процедуру закупівлі! Видаліть дану вимогу, гарантійого листа, який ви вимагаєте від учасника є достатньо на етапі подання своїх пропозицій! Внесіть зміни у вимогу. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися до органу оскарження АМКУ за захистом своїх інтересів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. У відповідності до ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту « Настанова з підтримання експлуатаційної придатності», а саме п.6. Оцінка відповідності. п.п.6.1. Загальні вимоги до проведення оцінки відповідності. «Оцінку відповідності СПЗ проводять інспектуванням третьою стороною – органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.» . Висуваючи дану умову замовник ще на стадії торгів повинен бути впевнений в тому, що система буде встановлена і прийнята в експлуатацію у відповідності до всіх Нормативних документів України.
Дата відповіді: 20.06.2022 11:32
Відповідь надана

Оренда

Номер: 723cf2d0c3b74ebbaad839bfe2594ae1
Дата опублікування: 17.06.2022 15:01
Опис: "Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути тільки у праві власності." якщо наша фірма орендує офісні та складські приміщення, натомість весь інструмент, необхідний для виконання робіт та автомобілі перебувають у власності це не буде причиною для відхилення?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Тому відповідь - учасник повинен мати у власності усю матеріально-технічну базу.
Дата відповіді: 20.06.2022 11:31