• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації

Завершена

566 135.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 661.35 UAH
Період оскарження: 16.06.2022 13:13 - 08.07.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: f9e9a506ae3f41ef95e095e8168b8a63
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-16-003544-a.b3
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників. Повний текст скарги додано в окремому файлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2022 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.08.2022 14:13
Дата виконання рішення Замовником: 17.08.2022 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Ухвалити рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Пожежний захист» , як таку, що не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Оприлюднити на веб-порталі інформацію про прийняте рішення відповідно до п.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", Пасісніченко Борис +380686048880 radar.tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на антиконкурентні, дискримінаційні та такі, що порушують Закон, умови тендерної документації

Номер: 45e0c4c4ae3e404daceadef8fbb20965
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-16-003544-a.c2
Назва: Скарга на антиконкурентні, дискримінаційні та такі, що порушують Закон, умови тендерної документації
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» 04074, Україна, м. Київ, вул. Новомостицька, будинок 25 Тел.: +38 (063) 588-72-64 e-mail: agni.engineering20@gmail.com Замовник: ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №3 "ВЕСЕЛКА" КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЖМЕРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ код ЄДРПОУ: 34626184 Місцезнаходження: 23100, Україна, Вінницька область, місто Жмеринка, вул.Соборна, 28 тел. (+380 (4332) 5-17-93 email: dnz_3_veselka@ukr.ne Інформація про закупівлю: ID: b4b5e5369dbc481e85cbc097e5aeea36 Закупівля: UA-2022-06-16-003544-a СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» має намір взяти участь у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту ( послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння)» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 02-07-2022 Очікувана вартість закупівлі: 566 135,00 грн. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням ), положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників а також вимог, щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація): 1.У тендерній документації міститься вимога: п. 2 розділу Оцінка тендерних пропозицій «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учасник повинен надати: 3. Копія рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі.» та вимога в додатку 1 до тендерної документації «Учасник в складі пропозиції додатково надає наступні документи: - копію ліцензії або відомості з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТА РІШЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ПРО ВИДАЧУ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – НАДАННЯ ПОСЛУГ І ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ.» Повідомляємо, що відповідно до п 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» та відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: ліцензія- це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1). Видача ліцензії надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії,про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (пункт 11 частини першої статті 1). Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (частина третя статті 2). Відповідно до п. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: «11. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.» Ліцензійний реєстр – автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про суб’єктів господарювання, які в установленому законом порядку звернулися до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії, проводять діяльність на підставі ліцензії, дія ліцензії яких зупинена, ліцензія яких анульована (пункт 11 частини першої статті 1). Формування ліцензійних реєстрів забезпечують органи ліцензування (частина п’ята статті 21). До формування ліцензійних реєстрів органи ліцензування оприлюднюють на своїх офіційних веб-сайтах прийняті ними рішення наступного робочого дня після їх прийняття (абзац другий частини п’ятої статті 21). Ми, як цього і вимагає законодавство, маємо ліцензію, яка видана нам в електронному вигляді, (докази –витяг з електронного реєстру ліцензіатів ДСНС), проте ми не маємо «Копія рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі» та не зобов’язані їх мати в паперовому вигляді. Дана вимога порушує наші права та не дозволяє нам прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації вилучити вимогу про надання «Копія рішення Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі.» та вимога в додатку 1 до тендерної документації «Учасник в складі пропозиції додатково надає наступні документи: - копію ліцензії або відомості з ліцензійного реєстру органу ліцензування, за видом господарської діяльності – надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТА РІШЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ПРО ВИДАЧУ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ – НАДАННЯ ПОСЛУГ І ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ.» 2. У тендерній документації міститься вимога: Учасник повинен надати: «. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованого штатного головного інженера-проекту з підтверджуючим кваліфікаційним сертифікатом виданим уповноваженим органом - пов’язані з створенням об’єктів архітектури спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Надати копію наказу про прийняття на роботу. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію.» Вимога про наявність кваліфікованого штатного головного інженера-проекту з підтверджуючим кваліфікаційним сертифікатом виданим уповноваженим органом - пов’язані з створенням об’єктів архітектури спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки для нас є дискримінаційною, та такою що не дозволяє нам прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до постанови № 852 КМУ від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення» розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» пункт 14 та 15 «Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.» Докази – п 14,15,16 постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 року Докази – штатний розпис по підприємству ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» Дана постанова встановлює вичерпний перелік працівники, які повинні мати організації, для надання послуг та виконання робіт, що є предметом закупівлі. Ми маємо таку кількість на професію працівників – яка передбачена вищезазначеною постановою. Серед працівників, зазначених у Постанові – відсутні: кваліфікований штатний головний інженер-проекту з підтверджуючим кваліфікаційним сертифікатом виданим уповноваженим органом - пов’язані з створенням об’єктів архітектури спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) : кваліфікований штатний головний інженер-проекту до виконання робіт що є предметом закупівлі залучатися не буде. Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність шляхом вилучення вимоги ««. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованого штатного головного інженера-проекту з підтверджуючим кваліфікаційним сертифікатом виданим уповноваженим органом - пов’язані з створенням об’єктів архітектури спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Надати копію наказу про прийняття на роботу. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію.» 3. У тендерній документації міститься вимога: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:1.1. Довідка у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі.» Водночас, замовником в додатку 3 до тендерної документації надано таблицю 1 форма «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та вказано що в колонці 2 учасники повинні зазначити «Найменування обладнання та матеріально-технічна база (місцезнаходження офісу, складу)» та додатково, під таблицею 1 зазначено «Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути тільки у праві власності. Право власності на транспортні засоби підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або іншим документом, що підтверджує право власності на транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі. Право власності на обладнання, що не підлягає державній реєстрації, підтверджується видатковими накладними або інвентарними картками, або іншими бухгалтерськими документами, що підтверджують облік такого обладнання.» Вимога замовника про те, що Підставами використання обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути тільки на праві власності для нас є дискримінаційною, та такою що не дозволяє нам прийняти участь у закупівлі, так як ми маємо необхідну матеріально – технічну базу на праві користування (оренди) (Докази – витяги з договорів оренди офісу та складу ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»), а не на праві власності, як цього вимагає Замовник, та не зобов’язані мати дану МТБ на праві власності. Відповідно до п 4 ст 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність 4. У тендерній документації міститься вимога: «2.5. Надати підтвердження про проходження повної вакцинації від COVID19 на кожного залученого працівника та керівника робіт.» Дана вимога для нас є дискримінаційною та такою, що не дозволяє нам прийняти участь у закупівлі на рівні з иншими учасниками з наступних причин: Відповідно до: - Європейської хартії прав пацієнтів Стаття 6. Право на приватність і конфіденційність «Кожен має право на конфіденційність особистої інформації, включаючи інформацію про свій стан здоров’я і можливі діагностичні чи терапевтичні процедури, а також на захист своєї приватності під час проведення діагностичних оглядів». - Конституції України від 28.06.1996 р. [статті 32 (ч. 1, 2), 34]. «Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання і поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини» (ст. 32). - Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. [статті 285 (ч. 4), 286]. «Право на таємницю про стан здоров’я: Фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Фізична особа зобов’язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, яка стала їй відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків або з інших джерел» (ст. 286). - Закону України «Про інформацію [стаття 21 (ч. 2)]. «Конфіденційною є інформація про фізичну особу... Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом». - Закону України Основи законодавства України про охорону здоров’я: ст 39-1 «Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта» (ст. 39-1). Виходячи з вищенаведеного, замовник вимагає надати інформацію яка є конфіденційною. Працівники Скаржника скористались своїм правом, та відмовились надавати інформацію про стан свого здоров’я, а саме про проходження повної вакцинації від COVID19 (Докази – відмова працівників ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ від надання інформації) так як дана інформація є лікарською таємницею і може надаватися лише за згодою фізичної особи . Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність 5. У тендерній документації міститься вимога: в пункті 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Замовник зазначив: «У зв’язку з тим, що процедура закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.» Відповідно до інформації, яка зазначена на веб-порталі уповноваженого органу процедура закупівлі яку оголосив Замовник – Відкриті торги. Тому Замовник безпідставно зазначив в тендерній документації посилання на іншу процедуру закупівлі, яка проводитися відповідно до частини 3 ст. 10 Закону, що в подальшому може привести до порушення законодавства та потягне за собою відміну процедури закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність 5. У тендерній документації міститься вимога: додаток 1 до тендерної документації «для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію у складі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат» Повідомляємо, що відповідно до пункту 2 ст. 22 Закону «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, розділ 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» абзац 3 пункту 5.1 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником» Замовником у складі тендерної документації не надано відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію ( докази – тендерна документація з додатками, розміщена на веб порталі уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-16-003544-a та витяг з настанови з визначення вартості будівництва), чим самим порушив п. 2 ст. 22 Закону, що виходячи з чого ми не маємо можливості подати нами у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію у складі: - договірна ціна; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - розрахунок загальновиробничих витрат» відповідно до причин, які не залежать від нас. Виходячи з вищенаведеного, просимо зобов’язати внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. Докази: - Доказ - витяг з електронного реєстру ліцензіатів ДСНС - Доказ – п 14,15,16 постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 року - Доказ – штатний розпис по підприємству ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» - Доказ – витяги з договорів оренди офісу та складу ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ») - Докази – відмова працівників ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ від надання інформації - Доказ - витяг з настанови з визначення вартості будівництва Директор _______________ О.А.Кузьмінський
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 30.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2022 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2022 11:29
Дата виконання рішення Замовником: 01.07.2022 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни відповідно до рішення АМКУ внесено.
Автор: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Кузьмінський Олександр +380635887264 agni.engineering20@gmail.com
Вимога
Вирішена

ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

Номер: d33a8ba0577a4174ba0f6fc5b2ee6528
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-16-003544-a.a1
Назва: ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
П. 4.1 ТД "назва предмета закупівлі" ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту ( послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система порошкового пожежогасіння); Додаток 1 до ТД - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ визначений предмет закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння); ДОДАТОК №2 до ТД Технічне завдання : ДК 021:2015- 45310000-3 « Електромонтажні роботи » Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, пожежне спостерігання, система порошкового пожежогасіння. Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВІР № __________ про надання послуг: ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння). Шановний Замовник, приведить у відповідність назву предмету закупівлі шляхом внесення змін відповідно до оголошення про про проведення відкритих торгів UA-2022-06-16-003544-a
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Зміни внесено. ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи порошкового пожежогасіння)
Статус вимоги: Задоволено