-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Частковий монтаж 1-го поверху автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті – Будівля дошкільного навчального комплекса (ясла-садок) «Калинонька» Новомиргородської міської ради. Адреса: Кіровоградська область, Новомиргородський район, м. Новомиргород, вул. Є.Присяжного, 57
ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Частковий монтаж 1-го поверху автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті – Будівля дошкільного навчального комплекса (ясла-садок) «Калинонька» Новомиргородської міської ради. Адреса: Кіровоградська область, Новомиргородський район, м. Новомиргород, вул. Є.Присяжного, 57)
Завершена
399 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 999.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 999.40 UAH
Період уточнення:
08.06.2022 16:46 - 14.06.2022 00:00
Відповідь надана
Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії
Номер:
2f3a484b318949a2bb54896ef011d321
Дата опублікування:
10.06.2022 13:51
Опис:
Документацією передбачено надання: «Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію, що повинна мати підтвердження про технічну компетентність електротехнічної лабораторії ( надати свідоцтво або протоколи тощо).»
Вимога щодо наявності в учасника електротехнічної лабораторії є необгрунтованою та безпідставною вимогою з огляду на наступне.
Замовником визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Замовником же прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг. Вимога із наявності електротехнічної лабораторії стосується іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, нгаприклад: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовуваня.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно з Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралів;
- вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю;
- визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю;
- наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюются тощо.
Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258. Тому електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію, та жодного відношення до предмету даної закупівлі не має. Аналізуючи предмет проекту договору також можна прийти до висновку, що для виконання зобов’язань за договором наявність електротехнічної лабораторії не є необхідною.
Послуги, які є предметом цієї закупівлі надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС України на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не мають.
Зазначене підтверджується і практикою АМКУ, зокрема рішенням № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018 за скаргою UA-2018-04-19-001720-c.b1(посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-19-001720-c), рішенням 12121-р/пк-пз від 30.08.2019 за скаргою UA-2019-07-31-000004-b.a3 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000004-b). До того ж звертаємо вашу увагу, що залучення лабораторії можливе й на підставі договору оренди або договору надання послуг. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за запитання, будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
13.06.2022 14:31
Відповідь надана
Не зрозуміла Вимога
Номер:
33e5c5ca583a42bea33f5950aaed497e
Дата опублікування:
10.06.2022 11:37
Опис:
Замовнику, це що за посвідчення Ви Вимагаєте в Учасника з питань охорони праці працівників "- працівник, який дає дозвіл на підготовку робочих місць і на допуск, несе відповідальність за достатність передбачених для безпечного виконання робіт (надання послуг) заходів по вимкненню та заземленню устаткування і можливість їх здійснення, а також за координацію часу і місця роботи бригад, що допускаються;
Де ви таке посвідчення бачили? Чим керуєтесь?
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за запитання, будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
13.06.2022 14:30
Відповідь надана
Щодо сертифікату
Номер:
e09bafe77cdf4ce3b38b12ac0e8326a8
Дата опублікування:
10.06.2022 11:33
Опис:
Документацією передбачено надання: «Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту». Питання: чи не буде помилкою надання Учасником процедури аналогічного сертифікату відповідності системи управління якістю, а саме «Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо електромонтажних робіт, виданий органом сертифікації Учаснику разом зі звітом аудиту»?
Відповідь:
Доброго дня, в додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, які повинні надати учасники у складі тендерної пропозиції
Дата відповіді:
14.06.2022 10:53
Відповідь надана
лист від Виробника
Номер:
ffa8ef5286e84990befea9f77f76e865
Дата опублікування:
09.06.2022 11:27
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до Тендерної документації встановлена вимога: Гарантійний лист від Виробника (якщо Учасник не є виробником) або офіційного дилера або імпортера обладнання системи оповіщення про пожежу), що буде монтуватися, в якому Виробник або офіційний дилер або імпортер гарантуватиме Учаснику поставку відповідного обладнання для належного монтажу у встановлені строки, у необхідній кількості та відповідній якості. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може.
Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання: Гарантійний лист від Виробника (якщо Учасник не є виробником) або офіційного дилера або імпортера обладнання системи оповіщення про пожежу), що буде монтуватися, в якому Виробник або офіційний дилер або імпортер гарантуватиме Учаснику поставку відповідного обладнання для належного монтажу у встановлені строки, у необхідній кількості та відповідній якості.
Відповідь:
Шановний учаснику, згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткої відповіді на те, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Вимога щодо надання гарантійного листа від Виробника (якщо Учасник не є виробником) або офіційного дилера або імпортера обладнання системи оповіщення про пожежу), що буде монтуватися, в якому Виробник або офіційний дилер або імпортер гарантуватиме Учаснику поставку відповідного обладнання для належного монтажу у встановлені строки, у необхідній кількості та відповідній якості - ніяким чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дані вимоги та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Так, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і гарантійний лист ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, гарантійний лист виробника (офіційного дилера або імпортера ) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника (офіційного дилера або імпортера), пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує Учасник. Замовником в тендерній документації не зазначено конкретну торгову марку обладнання або виробника (офіційного дилера або імпортера), тому вимога щодо надання гарантійного листа в даній закупівлі не є дискримінаційною вимогою, а лише дає Замовнику отримати якісний та безпечний товар.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання гарантійного листа не лише від виробника, а й від офіційного дилера або імпортера, і не є проблематичним в отриманні.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
13.06.2022 16:51