-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Частковий монтаж 1-го поверху автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті – Будівля дошкільного навчального комплекса (ясла-садок) «Калинонька» Новомиргородської міської ради. Адреса: Кіровоградська область, Новомиргородський район, м. Новомиргород, вул. Є.Присяжного, 57
ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Частковий монтаж 1-го поверху автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті – Будівля дошкільного навчального комплекса (ясла-садок) «Калинонька» Новомиргородської міської ради. Адреса: Кіровоградська область, Новомиргородський район, м. Новомиргород, вул. Є.Присяжного, 57)
Завершена
399 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 999.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 999.40 UAH
Період оскарження:
08.06.2022 16:46 - 20.06.2022 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо незаконних дій Замовника
Номер:
f76f7ef647c847bbb0afcc883b88feee
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-06-08-006634-a.b1
Назва:
ВИМОГА щодо незаконних дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Підпунктом 5.2.1., пункту 5.2., Розділу 3 до тендерної документації опублікованою Вами 08.06.22р. передбачена вимога надання учасником: «Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію, що повинна мати підтвердження про технічну компетентність електротехнічної лабораторії ( надати свідоцтво або протоколи тощо).» ТОВ «АПС-Київ» не погоджується з вищезазначеною вимогою до тендерної документації та вважає дії Замовника неправомірними та таким, що порушують ст.5 ЗУ «Про публічні Закупівлі».
Вимога щодо наявності в учасника електротехнічної лабораторії є необґрунтованою та безпідставною з огляду на наступне. Замовником визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи. На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Замовник може прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг, а стосується іншого виду послуг та має свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, наприклад: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовування. Електротехнічні лабораторії атестуються згідно з Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралів; - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю; - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю; - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюються тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258. Тому електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію, та жодного відношення до предмету даної закупівлі не має.
Аналізуючи предмет проекту договору також можна прийти до висновку, що для виконання зобов’язань за договором наявність електротехнічної лабораторії не є необхідною. Послуги, які є предметом цієї закупівлі надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС України на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримання) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим більше, ще й такі, що жодного відношення до послуг із монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не мають.
Вищезазначене твердження підкріплюється практикою де АМКУ було визнано такі дії замовників протиправними та такими, що порушують Закон України «Про публічні Закупівлі». , зокрема рішенням № 5370-р/пк-пз від 05.06.2018 за скаргою UA-2018-04-19-001720-c.b1 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-19-001720-c), рішенням 12121-р/пк-пз від 30.08.2019 за скаргою UA-2019-07-31-000004-b.a3 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-31-000004-b). До того ж звертаємо вашу увагу, що залучення лабораторії можливе й на підставі договору оренди або договору надання послуг.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись вимогами тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні Закупівлі»:
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог або додати можливість надання орендованої електротехнічної лабораторії на підставі договору оренди або договору надання послуг.
У випадку ігнорування або відхилення наданої нами Вимоги, ТОВ «АПС-Київ» буде змушено звернутися зі Скаргою до Антимонопольного комітету України для винесення справедливого та законного рішення щодо вимог тендерної документації опубліковоної Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 67 від 13.06.22.pdf 13.06.2022 11:45
Дата подачі:
13.06.2022 11:45
Вирішення:
Доброго дня, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено