• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Торги відмінено

99 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 31.05.2022 14:50 - 04.06.2022 14:55
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: d19dbb1d09d8416b8ac1be8f1d2ccbab
Дата опублікування: 01.06.2022 11:50
Опис: В оголошенні встановлена вимога : "5.2.Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з сертифікатом, дійсним на весь період надання послуг та відповідними дозвільними документами", яка є неправомірною, оскільки перевірка вимірювальних можливостей лабораторії та її сертифікація, згідно законодавства проводиться один раз на два роки, і відповідно може закінчитися раніше ніж 31.12.2022 рік. Після закінчення терміну сертифікату підприємство проходить перевірку та отримує новий сертифікат на новий термін дії. Тому дана вимога є неправомірною до учасників які мають даний сертифікат проте з терміном дії меншим згідно законодавства ніж вимагає Замовник. Тому вимагаємо не дискримінувати учасників та відкорегувати дану вимогу в оголошенні, давши можливість учасникам на рівних умовах приймати участь у закупівлі!
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасник повинен мати відповідний, який встановлено вимогою документації документ (чинний сертифікат) та надати його в складі своєї пропозиції з відповідним поясненням Замовнику та наданням гарантії щодо продовження його дії.
Дата відповіді: 01.06.2022 17:03
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 6499dc61a4e64844af8385cea440562f
Дата опублікування: 01.06.2022 11:47
Опис: Шановний Замовнику! В оголошенні встановлена вимога до учасників: Інформація щодо відкритих банківських рахунків. На підтвердження надати документ з Державної Податкової Служби України (структурними підрозділами) із зазначенням переліку відкритих рахунків, датований не раніше дати виходу оголошення про закупівлю. Уточніть будь ласка, чому саме документ ДФС повинен бути отриманий не раніше оголошення закупівлі? якщо ми отримали даний документ в лютому 2022 року, то нам потрібно брати ще один документ щоб прийняти участь у даній закупівлі? якщо так, то просимо обгрунтувати своє рішення? Чим відрізняються справки отримані в 2022 році, від тої що вимагає Замовник? До того ж, хочемо звернути увагу, що запити згідно законодавства в державних структурах проходять оброку протягом 30 днів, і відповідно отримати зазначений документ в такий короткий термін міг лише учасник який завчасно знав про даний тендер та завчасно подав запит в ДФС! тому просимо не дискримінувати учасників та відкорегувати дану вимогу в оголошенні, для можливості учасників прийняти участь на рівних умовах! Тим більше, на даний час в умовах воєнного стану в країні, отримання такого документу від ДФС є неможливим, так як даний орган займається безпосередньою своєю діяльністю і видає док-ти, які входять до його кола обовязків. Видача інофрмації із зазначенням переліку відкритих рахунків не входить до компетенції органів ДФС.
Відповідь: Відповідно до ст. 69.2. Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою. Відповідно до «Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації» який був затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 04 травня 2018 року № 468 та статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що запит на інформацію це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запити на вибір запитувача можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі, зокрема електронною поштою. Враховуючи військовий стан в Україні, замовник не заперечує щодо зазначеної довідки за період 2022 року
Дата відповіді: 02.06.2022 15:48
Відповідь надана

огляди

Номер: 553a6869f065464ab0b1bbc9f09ab6e6
Дата опублікування: 01.06.2022 11:39
Опис: Доброго дня, наше підприємство проводило огляд всіх об'єктів по Вашим попереднім аналогічним закупівлям, які були скасовані та які не відбулись, уточніть будь ласка, чи можемо в складі пропозиції надати попередні огляди об'єктів, так як об'єкти не змінилися??
Відповідь: Замовник не заперечує щодо актів попередніх оглядів
Дата відповіді: 01.06.2022 16:29
Відповідь надана

Замовнику, огял обєктів

Номер: 07eacac8102145fabd33f91e22bbe998
Дата опублікування: 31.05.2022 15:21
Опис: Замовнику, ми розуміємо що Вам принципово обмежити участь потенційних Учасників, але Вам не здається що встановлення Вимоги "Учасник зобов’язаний попередньо безкоштовно направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуг (підтверджується письмово керівником закладу-об’єкту). Час обстеження попередньо можна узгодити за телефонами" як мінімум обмежує коло потенційних Учасників, адже ВИ прекрасно знаєте, що обєктів 29 одиниць, обєкти заклади культурно-освітньої сфери, тим більше в період Війни більшість закладів не працюють за звиабо взагалі не працюють у звязку з загрозою ракетних ударів, АЛЕ це ВАС не зупиняє й Ви зобовязуєте відвідати у спрощеній процелурі, де строки й так малі, 29 обєктів по передньо погодивши це по телефону й підписавши з 29 керівниками закладів-об’єктів. Це дефакто не можливо здійснити!!!!!! ВИ лобіюєте інтереси вигідного Вам Учасника, впевненні буде виключно 1 з такою кількістю актів. Це КОРУПЦІЯ!!! У разі не приведення Оголошення у відповідність до законодавства, будемо вимушені звернутися до правоохороних органів.
Відповідь: Замовник не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єктів. Умова щодо огляду об’єктів в першу чергу встановлюється для зручності самих учасників, які ознайомившись з об’єктами, мають змогу оцінити стан об’єктів, об’єм послуг, складність надання послуг на об’єктах, отримання необхідних для аналізу технічного стану відомостей, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Об’єкти розміщені в межах одного району міста, то ж термін огляду - до завершення періоду подання пропозицій (09.06) - 8 днів. Також звертаємо Вашу увагу, що огляд об'єктів, підпорядкованих Замовнику, здійснюється безпосередньо за адресами закладів, яким будуть надаватися послуги. Для учасників надані телефони безпосередньо відповідальних працівників закладів, щоб упередити приїзд на об’єкти у неробочий час. Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів за конкурентною ціною, тому рекомендує провести огляд об’єктів.
Дата відповіді: 01.06.2022 16:26