• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасаду адмін будівлі з утепленням ДУ «Житомирський навчальний центр підготовки поліцейських» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 112А»

Завершена

1 493 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 467.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2022 14:06 - 03.06.2022 12:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 56d18f7bcc5840f1aa1a013703d6498a
Дата опублікування: 03.06.2022 09:00
Опис: Доброго дня! Просимо надати роз'яснення: 1. Чи буде вважатися аналогічним договір з поточного ремонту фасаду? 2. Що Замовник має на увазі під "документ що підтверджує проведення розрахунків за договорами"?
Відповідь: 1.Під аналогічним договором розуміється договір на проведення робіт з капітального ремонту (в т.ч. нового будівництва або реконструкції). 2.Документами, що підтверджують розрахунки являються підписані всіма сторонами акти виконаних робіт з листами відгуками про те, що всі роботи за такими договорами виконані.
Дата відповіді: 03.06.2022 11:35
Відповідь надана

фінансування

Номер: d152dd3564544ac0b383ca4e4e6d1112
Дата опублікування: 01.06.2022 23:43
Опис: 1. Роз'ясніть, чи можлива оплата по декількам актів за виконання робіт. 2. Оплата здійснюється через казначейство?. Чому питаю, тому що казначейство зараз не платить на такі статті витрат.
Відповідь: 1. Ознайомитись з умовами оплати можна в проєкті договору (Додаток 2). 2. Враховуючи те, що державна установа ЖНЦПП являється бюджетною організацією, всі платежі здійснюються через казначейську службу.
Дата відповіді: 02.06.2022 12:06
Відповідь надана

нова редакція оголошення

Номер: 2106f0ebe9ec4624ba156d8a149a78c5
Дата опублікування: 01.06.2022 14:51
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що оприлюднена Вами нова редакція оголошення є абсолютно ідентинтичною попередній та не містить жодних змін, зокрема і в частині обстеження об'єкту (п.9 Додатку 4 до тендерної документації)
Відповідь: Оприлюднено нову редакцію оголошення
Дата відповіді: 02.06.2022 12:01
Відповідь надана

акт обстеження об’єкту

Номер: d3033ace3446440fa35a5a14847de99f
Дата опублікування: 01.06.2022 10:06
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов п. 9 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копію акту обстеження об’єкту з підписом Замовника та Учасника. Зауважуємо, що огляд об'єкту учасником із замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: На вашу вимогу оприлюднено нову редакцію оголошення.
Дата відповіді: 01.06.2022 14:40
Відповідь надана

Щодо кваліфікації

Номер: f9331522fa8b4f0a9c5eeae61a416bcf
Дата опублікування: 01.06.2022 09:06
Опис: Шановний Замовник! Просимо внести зміни до п.8 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме : 8. Документальне підтвердження наявності у учасника спеціалістів, які проводитимуть роботи, а саме: копії трудових книжок (трудових договорів). У зв'язку з тим, що на період проведення процедури в Україні триває воєнний стан та більшість працівників отримали свої трудові книжки та зберігають їх вдома, а дехто взагалі перебуває за межами України, вище зазначені обставни створюють перешкоду для виконання умов оголошення ! В зв'язку з цим просимо внести зміни до оголошення та вимогу щодо надання трудових книжок замінити на вимогу надання наказів про прийняття, адже накази відповідно до вимог правил зберігання документів... зберігаються на підприємстві.
Відповідь: п.8 Додатку 4 до оголошення вимагається підтвердити наявність у учасника працівників, які безпосередньо можуть проводити роботи, а не будь яких інших працівників які можуть рахуватись в штатах і в т.ч. перебувати за межами України. Відповідно до роз’яснень Державної служби України з питань праці від 10.03.2022 на період воєнного стану трудові книжки зберігаються на підприємстві, в установі, організації. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» у випадку знаходження підприємства в районі активних бойових дій, роботодавець самостійно вирішує питання зберігання кадрових документів і може приймати рішення про видачу трудових книжок працівникам під підпис. Перелік територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) затверджується наказом Мінреінтеграції. Крім того, за умовами оголошення, кожен Учасник має достатньо часу щоб повернути трудові книжки у випадку їх видачі своїм працівникам.
Дата відповіді: 01.06.2022 14:37
Відповідь надана

Як виконати вимогу?

Номер: bf73a68bcf3643988f82a4968d430f92
Дата опублікування: 31.05.2022 10:36
Опис: Доброго дня, роз'ясніть будь ласка, як виконати дану вимогу "Після завершення аукціону в терміновому порядку (протягом 1-го робочого дня з дати завершення аукціону) учасник повинен опублікувати остаточну цінову пропозицію на сторінці відповідної закупівлі електронного майданчика", якщо вид закупівлі "Спрощена закупівля" не має механізму завантаження документів ні після аукціону, ні після визнання переможцем. Дякуємо!
Відповідь: За роз’ясненням фахівців електронного майданчику підвантаження документів після завершення аукціону технічно не можливо. Відповідно вказана вимога повинна бути виконана шляхом надання Учасником-переможцем оригіналу оновленої цінової пропозиції в будь який доступний спосіб (поштою, скан-копію ел поштою на адресу вказану в оголошенні).
Дата відповіді: 31.05.2022 12:15
Відповідь надана

Питання

Номер: 81d33e48f5f34fea9ccca4841f5bf927
Дата опублікування: 31.05.2022 09:58
Опис: Доброго дня! Замовником вимагається надання документальне підтвердження наявності у учасника спеціалістів, які проводитимуть роботи, а саме копії трудових книжок (трудових договорів). Чи можна надати копії цивільно-правових договорів? Дякуємо.
Відповідь: Так, Учасник може надати і копії цивільно-правових договорів, якщо працівники залучені до виконання робіт не перебувають в його штаті.
Дата відповіді: 31.05.2022 12:15