• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 30G (0,30 мм х 8 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 31G (0,25 мм х 5 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 32G (0,23 мм x 4 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці (НК 024:2019 33172 – інфузійний катетер); Канюля внутрішньовенна Neoflon 24G (0,7 мм х 19 мм), жовтий (НК 024:2019 34920 – катетер для периферійного судинного вливання); Канюля внутрішньовенна Neoflon 26G (0,6 мм х 19 мм), фіолетовий (НК 024:2019 34920 – катетер для периферійного судинного вливання); Ланцет для взяття крові з п’яти у недоношених дітей лезо 1,75 мм, рожевий №200 (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Ланцет для взяття крові з п’яти у недоношених дітей лезо 2,5 мм, зелений №200 (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Ланцет Мікролет для забору крові (200 штук в упаковці) (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці (НК 024:2019 45821 – картридж для автоін'ектора інсуліну); Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 мм x 8 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц); Шприц 0,5 мл U-100 інсуліновий 29G (0,33 мм x 12,7 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц); Шприц 1,0 мл U-100 Гемопласт інсуліновий 29G х 1/2" (0,33 мм х 13 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц)(ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою

Торги не відбулися

5 441 730.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 208.65 UAH
Період уточнення: 13.05.2022 12:41 - 03.06.2022 00:00
Відповідь надана

Вимога вчіткої відповіді на запитання

Номер: 4cae9fedcdb44f7baa781149529524fa
Дата опублікування: 20.05.2022 11:52
Опис: Шановний Замовнику просимо прибрати з Додатку №3 п.5 вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника , оскільки: Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Гарантійного лист від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто, гарантійного листа від виробника – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже такий лист не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Висновок Замовника, що гарантійний лист від виробника – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується документами (декларацією про відповідність, сертифікатами відповідності\якості), посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції будуть додані до пропозиції учаника. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.Згорнути Відповідь: 19.05.22, 17:49 Шановний запитувачу! В НАШІЙ Тендерній документації в Додатку 3 міститься проект договору. Шановний Замовнику!! До чого тут проект Договору, якщо Учасник обгрунтував недоцільність вимоги гарантійного листа та вимагав внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель? Не треба відповідати аби шо заради згиження ризику відповідальності. В даному випадку договір тут ні до чого . Дайте нормальне та зрозуміле обгрунтування своєї вимоги. Якщо ви самі писали технічне завдання, то маєте чітке розуміння причин саме цієї вимоги.
Відповідь: У зв’язку з надзвичайно складною ситуацією в країні, а саме – військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану в Україні, є висока вірогідність постачання медичних виробів незаконним (злочинним) шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. Тим самим це може призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу. Війна вдарила по виробництву, логістиці та ланцюжкам постачання, які підприємці напрацьовували роками. Введення воєнного стану суттєво впливає на поставку товарів, зокрема по зовнішньо-економічних договорах (контрактах). Через взяття військовими під відповідний контроль залізничної, річкової, морської та повітряної транспортних систем України, пріоритетність перевезень товарів військового призначення - створюється затримка перевезень товарів цивільного призначення. А отже, враховуючи проблематику сьогодення вкрай важливим є вимога Замовників щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців. Адже безперебійну та своєчасну поставку життєво необхідних медичних виробів може гарантувати лише те підприємство, власністю якого є даний товар. Надання цього документа є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних виробів з відповідним терміном придатності Замовнику, враховуючи вкрай небезпечну та важку логістику та ланцюжок постачання. Якщо поставка затримується з будь-яких вищевказаних причин, тоді відповідальність за якість та терміни поставок товару покладаються на виробника. Якщо ж продукція імпортується, тоді відповідальні дві сторони: виробник та його уповноважений представник на території України. Учасник який не являється тим чи іншим не може гарантувати та нести відповідальність в таких ситуаціях, а саме проблем поставки товару, який не є його власністю на даному етапі логістики.
Дата відповіді: 25.05.2022 17:11
Відповідь надана

продовження воєнного стану на 90 діб

Номер: 17de8763048342ab8cd37a280a804773
Дата опублікування: 19.05.2022 09:53
Опис: Доброго дня. Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", яким на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90діб. Як вплине продовження воєнного стану на цю закупівлю?
Відповідь: Шановний запитувачу! Дія Закону «Про публічні закупівлі» не призупинена на період воєнного стану, Закон залишається чинним. Так само не призупинено забезпечення інсулінозалежних дітей міста та області життєвонеобхідними витратними матеріалами. Отже, на дану закупівлю та на наших маленьких українців продовження воєнного стану не повинно впливати.
Дата відповіді: 19.05.2022 17:17
Відповідь надана

Строки поставки в умовах воєнного стану.

Номер: 496853eec4a84d35856e2b8c14b88eb9
Дата опублікування: 18.05.2022 11:06
Опис: Яким чином урегульовано питання якщо в умовах воєнного стану не буде можливості з поставки медичних виробів?
Відповідь: Шановний запитувачу! Дане питання має урегульовувати майбутній Постачальник, а не Замовник.
Дата відповіді: 19.05.2022 17:16
Відповідь надана

Прохання ,що до гарантийного листа

Номер: 3577e4288b14408ba65da54ae50c25b8
Дата опублікування: 17.05.2022 11:04
Опис: Шановний Замовнику просимо прибрати з Додатку №3 п.5 вимогу щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника чи уповноваженого ним представника , оскільки: Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Гарантійного лист від виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто, гарантійного листа від виробника – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже такий лист не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Висновок Замовника, що гарантійний лист від виробника – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується документами (декларацією про відповідність, сертифікатами відповідності\якості), посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції будуть додані до пропозиції учаника. Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Відповідь: Шановний запитувачу! В НАШІЙ Тендерній документації в Додатку 3 міститься проект договору.
Дата відповіді: 19.05.2022 17:49
Відповідь надана

Технічні характеристики та вимоги щодо аналогічного договору

Номер: 3781fccaa6c74712bf667c14b00d612d
Дата опублікування: 13.05.2022 14:39
Опис: Шановний замовнику ,вивчивши вашу тендерну документацію хочемо уточнити .Перше, вами встановлено критерій згідно статті 16 Закону України про публічні закупівлі а саме 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2020 - 2021 роках, разом із копіями договорів (не менше одного), що вказаний в довідці. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. По цьому питанні будемо просити внести зміни до тендерної документації (наприклад договорів які виконані не раніше 2020 року ,або договора які виконанні в 2020-2022 роках) адже Юридичні особи та фізичні особи підприємці що зареєстровані в 2022 році та мають виконані аналогічні договора в 2022 році не зможуть взяти участь в закупівлі що звужує коло учасників .По друге є питання стосовно Додаток 2 До тендерної документації позиція 9 Ланцет Мікролет для забору крові (200 штук в упаковці) медико-технічні вимоги в частині характеристик " (Додаток 2 «Перерозподіл частини глюкометрів «Система вимірювання рівня глюкози в крові Contour Plus» Наказу Департаменту охорони здоров`я Вінницької обласної державної адміністрації від 30.04.2020 року №791) *Ланцетний пристрій Мікролет та 5 штук ланцетів Мікролет входят в комплектацію глюкометра Contour Plus. Роз'ясніть будь ласка детальніше адже ви купляєте ланцет до глюкометра а в характеристиках у вас і ланцетний пристрій і 5 штук ланцетів (хоча вони ідуть в уп № 200), та ще й глюкометр і стосовно тексту Додатку 2 про перерозподіл частини глюкометрів .Будемо вдячні за відповідь.
Відповідь: Шановний запитувачу! Стосовно першого питання - згідно пункту 3.5.12. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів». Замовником виставлено таку вимогу, оскільки закупівля здійснюється для забезпечення інсулінозалежних дітей життєво важливими виробами медичного призначеннями. Виходячи з цієї умови, Замовник має бути впевненим, що майбутній Постачальник є надійним, відповідальним, добросовісно виконує договори та працює з аналогічними товарами на ринку тривалий час. Стосовно другого питання – суть питання незрозуміла. В Додатку 2 Технічне завдання вказано, що Замовнику неохідно 1 252 упаковки Ланцет Мікролет для забора крові (200 штук в упаковці). В Додатку 2 до Наказу від 30.04.2020 року №791 зазначений перерозподіл комплектів глюкометрів Contour Plus серед медичних закладів та зазначено склад комплекту, до якого входять: глюкометр, ланцетний пристрій Мікролет та 5 ланцетів Мікролект.
Дата відповіді: 16.05.2022 16:13