-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 30G (0,30 мм х 8 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 31G (0,25 мм х 5 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Голки для шприц-ручок Micro-Fine Plus 32G (0,23 мм x 4 мм) (НК 024:2019 59230 – голка ін'єкційна, одноразового використання); Інфузійний набір QUICK – Set Paradigm 6мм/60см 10 штук в коробці (НК 024:2019 33172 – інфузійний катетер); Канюля внутрішньовенна Neoflon 24G (0,7 мм х 19 мм), жовтий (НК 024:2019 34920 – катетер для периферійного судинного вливання); Канюля внутрішньовенна Neoflon 26G (0,6 мм х 19 мм), фіолетовий (НК 024:2019 34920 – катетер для периферійного судинного вливання); Ланцет для взяття крові з п’яти у недоношених дітей лезо 1,75 мм, рожевий №200 (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Ланцет для взяття крові з п’яти у недоношених дітей лезо 2,5 мм, зелений №200 (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Ланцет Мікролет для забору крові (200 штук в упаковці) (НК 024:2019 37466 – ручний ланцет для крові, одноразовий); Резервуар Paradigm 3 мл 10 штук в коробці (НК 024:2019 45821 – картридж для автоін'ектора інсуліну); Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 мм x 8 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц); Шприц 0,5 мл U-100 інсуліновий 29G (0,33 мм x 12,7 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц); Шприц 1,0 мл U-100 Гемопласт інсуліновий 29G х 1/2" (0,33 мм х 13 мм) (НК 024:2019 35389 – інсуліновий шприц)(ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали)
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». (Одержувач бюджетних коштів). Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Торги не відбулися
5 441 730.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 208.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 208.65 UAH
Період оскарження:
13.05.2022 12:41 - 09.06.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Наполегливе ігнорування обгрунтування власних вимог
Номер:
808d421b8bc34a5ab4d7007d178d178c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b15
Назва:
Наполегливе ігнорування обгрунтування власних вимог
Вимога:
Замовник, надаючи відповіді на вимоги свідомо ігнорує незручні для нього запитання . На вімогу:"Зловживання правими замовником" від 23.05.2022 р. Замовник фактично не надає обгрунтування своєї вимоги про дату заключення договору з виробником: "копію договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі ". У відповіді на вимогу зазначено, вимога договорів та листів то стала практика. Так і є , але дана вимога має давати можливість учасникам заключити договір з виробником під час прийому пропозицій, який триває з 13.05.до 13.06 2022р., тобто часу для цього вдосталь . Але Замовник свідомо виключає таку можливість, чим обмежує права ймовірних учасників. Розуміючи цей факт, уповноважена особа не надає обгрунтування саме вимоги діючого на момент оголошення процедури закупівлі договору. Тому, що в даному випадку факт обмеження конкуренції очевидний. Доказом є минуа процедура відкритих торгів з тим самим предметом закупівлі UA-P-2022-05-11-000290-b. Учасники, в яких є укладені договори з виробником, не прийняли участь в процедурі (можливо через ускладнення визвані воєнним станом, можливо через неможливість постачання , можливо саме через неможливість надати усі документи за вимогою Замовника). ЗАМОВНИКУ, ОБГРУНТУЙТЕ ВИМОГУ НАДАННЯ ДОГОВОРІВ З ВИРОБНИКОМ ДІЮЧИХ НА МОМЕНТ ОГОЛОШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ!!!! Або внесіть зміни, які не будуть обмежувати конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2022 09:46
Вирішення:
Замовником здійснюється закупівля задля забезпечення життєво необхідними виробами медичного призначення інсулінозалежних дітей. Зважаючи на це, нами висунута дана вимога. Замовник має бути впевненим, що майбутній Постачальник є надійним, відповідальним, добросовісно виконує договори та працює з аналогічними товарами на ринку тривалий час, оскільки відсутність вказаних виробів призведе до загрози здоров’ю та життю дітей.
Будь-який учасник, що працює на ринку з аналогічними товарами та співпрацює з виробником давно, може мати довгостроковий Договір (контракт) поновлюючи специфікацію. Виробники різного медичного обладнання, виробів, матеріалів здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, безпосередньо, а також через систему офіційних дистриб'юторів та партнерів. Отримати статус дистриб'ютора чи партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання умов дистриб’юторського договору. Крім того, виробник медичних товарів надає зазначеним контрагентам на їх запити усю необхідну документацію на виріб. Тому будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання нею умов дистриб'юторського договору з виробником може запропонувати у своїй тендерній пропозиції необхідну продукцію та надати відповідні документи. Тобто зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних ознак.
Слід зазначити, що виробники, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів (контрактів) щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2022 15:15
Вимога
Залишено без розгляду
Привести закупівлю до відповідності вимогам чинного законодавства
Номер:
4ed2e65c609042ddb5bc62c78c764c32
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b14
Назва:
Привести закупівлю до відповідності вимогам чинного законодавства
Вимога:
Указом Президента України № 64/2022 запроваджено воєнний стан із 5 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Станом на зараз під час воєнного стану закупівлі здійснюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Стосовно підстав проводити закупівлі, керуючись саме постановою КМУ, за наявності чинного Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважу, що стаття 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» регулює діяльність Кабінету Міністрів України в цей період.
Зокрема, КМУ:
• розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася;
• організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану.
Тобто запровадивши зміни до порядку проведення закупівель, Кабінет Міністрів України діяв в межах власних повноважень.
Повноваження КМУ в умовах воєнного стану:
Крім того, Верховна Рада України 24.03.2022 прийняла закон, який регулює діяльність держави в умовах воєнного стану. Це Закон України «Про внесення змін до Законів України «Про центральні органи виконавчої влади» та «Про правовий режим воєнного стану» щодо забезпечення керованості державою в умовах воєнного стану» (реєстр. № 7153).
Відповідно до внесених змін частина 1 статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» викладена таким чином:
КМУ в разі запровадження воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
• приймає рішення з усіх питань, що потребують законодавчого врегулювання в умовах воєнного стану, з дотриманням статті 64 Конституції України щодо обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина,
• у тому числі рішення щодо визначення платників податку, об’єктів оподаткування, бази оподаткування, ставок податків, порядку обчислення податків, податкового періоду, строку та порядку сплати податків, строку та порядку подання податкової звітності, податкових пільг та порядку їх застосування.
Тобто Кабінет Міністрів уповноважений приймати рішення з усіх економічних питань, що потребують законодавчого врегулювання.
Стосовно відповіді, даної Замовником на вимогу (UA-2022-05-11-003675-a.a1 ) «Проведення закупівлі в умовах воєнного стану» від 17.05.2022 р. : «Посилаючись на роз’яснення Мінекономіки, замовник самостійно приймає рішення, використовувати Закон чи Постанову № 169, з огляду на специфіку роботи закладу замовника, нагальність і потребу в закупівлі. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник самостійно визначає тип процедури закупівлі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу закладу.» З наведеного вище , наявне помилкове тлумачення Замовником вимог чинного законодавства в умовах воєнного стану. Оскільки саме воєнний стан в нашій державі є форс-мажорною обставиною, під час дії якої змінюється звичний для мирного часу перебіг та законодавче регулювання механізмів діяльності підприємств.
Стосовно вашої відповіді : «враховуючи виступ Голови Державної аудиторської служби України Геннадій ПЛІС щодо роботи під час воєнного стану, у тому числі за нормами Закону «Про публічні закупівлі» та Постановою № 169, використання Постанови можливе лише для невідкладних потреб під час дії воєнного стану. Закупівлі на річну потребу необхідно проводити за Законом «Про публічні закупівлі».» Виступ Голови Державної аудиторської служби України щодо роботи під час воєнного стану носить характер рекомендації, тобто він не обов’язковий для виконання, у відмінності від постанов Кабінету Міністрів України( виходячи з наведених вище законодавчих актів), які є обов’язковими для виконання усіма суб’єктами, які підпадають під дію даних документів. Крім того, сам Голова Державної аудиторської служби вживав у своїй відповіді словосполучення : «мені здається», тобто він сприймає цю відповідь, як суб’єктивну думку, а не як офіційну відповідь. Як наслідок, виникає пряма відповідальність Замовника за свої дії., на думку того ж Геннадія Пліса.
Крім того, реєстри тільки починають працювати, а не працюють. А Оскільки доступ до реєстрів зараз обмежено, замовник не має змоги перевірити інформацію про наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених п. 2, 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону « Про публічні закупівлі».
Отже, закупівлі проводяться, керуючись Постановою № 169 !!!
Вимагаємо скасувати дану процедуру та здійснити її з дотриманням вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2022 11:34
Вирішення:
Жоден учасник/потенційний учасник немає ніякого відношення до прийнятих рішень Замовника щодо визначення процедури закупівлі. Тим паче жоден учасник/потенційний учасник немає ніякого законного права тиснути чи вказувати Замовнику як проводити закупівлю.
В даному випадку Ви вимагаєте провести цю закупівлю за Постановою КМУ № 169 не маючи жодних посилань на нормативно-правові акти, які б могли нам заборонити провести цю закупівлю за діючим Законом України «Про Публічні закупівлі».
Наш обов’язок, як юридичної особи, яка забезпечує потреби Держави або територіальної громади, здійснювати максимально прозорі процедури закупівель відповідно до чинного законодавства України, що й дозволяє брати участь у торгах будь-якому постачальнику, який зацікавився оголошенням і супровідною йому тендерною документацією на веб-порталі закупівель та бажає подати свою пропозицію.
Ми не вбачаємо жодних порушень у проведені Відкритих торгів для даної закупівлі, оскільки на зараз немає жодного нормативно-правового документа про заборону таких дій.
Щодо проблем доступності до реєстрів, Замовник вказав пункті 3.5.11. Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вказано: «В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.05.2022 18:54
Вимога
Залишено без розгляду
Зловживання правими замовником
Номер:
a95b3eca6b33462e8c4599c566f615a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b13
Назва:
Зловживання правими замовником
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини" 22.03.2022 р. вже оприлюднювало оголошення про проведення такої самої закупівлі (предмет закупівлі повністю співпадає з предметом даної закупівлі) за ідентифікатором UA-2022-03-22-000860-b на суму 5 441 730,28 грн. Під час періоду "Прийом пропозицій" уповноваженою особою вносились зміни в Додаток 2 та видалялися два пункти вимог до учасників. Не дивлячись на це, процедура не відбулась через недостатню кількість учасників. 13.05 2022 р. уповноважена особа знову оприлюднює закупівлю UA-P-2022-05-11-000290-b з тими самими вимогами до учасників. На даний момент на електронному майданчику вже 12 вимог на умови закупівлі, серед яких 7 на дискримінаційні вимоги надати : «Копію договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі» та «лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців». Замовник не довів необхідність наявності саме діючого на момент оприлюднення оголошення про закупівлю договору, при цьому не вносить відповідні зміни до тендерної документації. Очевидно, вірогідність того, що процедура знову не відбудеться достатньо велика. Але Замовник свідомо ігнорує численні запитання та вимоги, щодо усунення дискримінаційних вимог. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документи, що підтверджують наявність діючого, на момент оприлюднення оголошення про закупівлю договору. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації, що замовником вперто ігнорується. Проте практика АМКУ свідчить про порушення законодавства в подібних випадках (Рішення Колегії № 15410-р/пк-пз від 07.07.2021, оголошення № UA-2021-05-26-013059-b; Рішення Колегії № 12768-р/пк-пз від 07.06.2021, оголошення № UA-2021-04-29-005454-a; Рішення Колегії № 24919-р/пк-пз від 03.11.2021, оголошення № UA-2021-10-01-007234-b). Поведінка замовника може свідчити лише про лобіювання зацікавленостей конкретного учасника та свідоме нанесення економічних збитків державі, одержувачем коштів від якої і є дане підприємство(що зазначено самим замовником в примітках до закупівлі), або зацікавленості в тому, щоб закупівля не відбулась. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2022 15:22
Вирішення:
Вимога про надання учасниками лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців та копію договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі є багаторічною практикою багатьох медичних закладів в Україні. Внесення зазначеної вимоги до тендерної документації спрямовано на забезпечення реального виконання учасниками, які надають свої пропозиції, умов укладених договорів з поставки медичних виробів, на реальне оцінювання своїх можливостей поставити товар, також учасник займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних виробів з відповідним терміном придатності Замовнику, враховуючи вкрай небезпечну, важку логістику та ланцюжок постачання через воєнний стан в країні.
Саме тому медичному закладу необхідне підтвердження того, що учасник належним чином спланував свої фінансові можливості, а виробник – свої виробничі можливості. Жодних обмежень щодо суб’єктів господарювання від яких учасник може отримувати зазначений гарантійний лист в тендерній документації не встановлено.
Також Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.05.2022 16:18
Вимога
Залишено без розгляду
Зловживання правами при проведенні закупівлі
Номер:
72cfb05398e7482db58d80325935ad45
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b12
Назва:
Зловживання правами при проведенні закупівлі
Вимога:
Замовник не розуміється на Законі згідно його відповідей (або свідомо його ігнорує):" Дані вимоги формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) :1Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів учасником торгів.;
2Забезпечення високої якості медичних виробів.3Надання даних документів учасником мінімізує ризик." СПеціально для вас, ознайомтеся:
"Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника."
Ви порушуєте майже кожен пункт, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваше технічне завдання чітко "прописане" під конкретного постачальника, який вже має діючий договір з виробником. Саме тому ви не обгрунтовуєте вимогу надання вже діючого договору з виробником. Будь-який учасник міг би укласти цей договір з моменту оприлюднення закупівлі і до аукціону. Але ви позбавили учасників такої можливості. Що доводить думку про любіювання зацікавленостей конкретних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2022 22:58
Вирішення:
Дані вимоги формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) з метою:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
Алгоритм проведення торгів спрямований на досягнення конкурентного середовища.
Тобто визначенням добросовісної конкуренції є будь-які дії у конкуренції, що не суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником або його представництвом за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, що забезпечує мінімальну націнку на медичні вироби.
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Надання даних документів учасником мінімізує ризик того, що медичні вироби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. Адже вони підтверджують офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, реєстрацію на території України тощо.
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Звертаємо Вашу увагу, що заключення договору учасника може бути не лише з виробником медичних виробів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Замовник забезпечив вільний доступ для всіх учасників до інформації про закупівлю.
Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть взяти участь у закупівлі на рівних умовах.
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
На даному етапі ваших претензій, обгрунтувування цього принципу - неродечне.
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник торгів прописує вимоги у тендерній документації відповідно до законодавства та профілю своєї діяльності, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо внесення змін під певних учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.05.2022 16:58
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимогт
Номер:
a3f6fc3ce578466ab58d089ab1ce05d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b11
Назва:
Дискримінаційні вимогт
Вимога:
Замовник так і не обгрунтував вимогу : "діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі" . Яка і є чистою дискримінацією та неприкритим лобіюванням зацікавленостей окремих учасників. Вимагаємо прибрати Дискримінаційну вимогу!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2022 22:45
Вирішення:
У зв’язку з надзвичайно складною ситуацією в країні, а саме – військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану в Україні, є висока вірогідність постачання медичних виробів незаконним (злочинним) шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. Тим самим це може призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу.
Війна вдарила по виробництву, логістиці та ланцюжкам постачання, які підприємці напрацьовували роками. Введення воєнного стану суттєво впливає на поставку товарів, зокрема по зовнішньо-економічних договорах (контрактах). Через взяття військовими під відповідний контроль залізничної, річкової, морської та повітряної транспортних систем України, пріорітетність перевезень товарів військового призначення - створюється затримка перевезень товарів цивільного призначення.
А отже, враховуючи проблематику сьогодення вкрай важливим є вимога Замовників щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копію договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією. Адже безперебійну та своєчасну поставку життєво необхідних медичних виробів може гарантувати лише те підприємство, власністю якого є даний товар. Надання цього документа є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних виробів з відповідним терміном придатності Замовнику, враховуючи вкрай небезпечну та важку логістику та ланцюжок постачання.
Якщо поставка затримується з будь-яких вищевказаних причин, тоді відповідальність за якість та терміни поставок товару покладаються на виробника. Якщо ж продукція імпортується, тоді відповідальні дві сторони: виробник та його уповноважений представник на території України. Учасник який не являється тим чи іншим не може гарантувати та нести відповідальність в таких ситуаціях, а саме проблем поставки товару, який не є його власністю на даному етапі логістики.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.05.2022 17:09
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні критерії до учасників
Номер:
0929fd0b84ef44d68d6a9c54fb79a304
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b10
Назва:
Кваліфікаційні критерії до учасників
Вимога:
В частині 5 Розділу ІІІ Тендерної документації висунута вимога надання : "Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2020 - 2021 роках, разом із копіями договорів (не менше одного), що вказаний в довідці. " Вимагаю усунути дискримінаційну вимогу виконання в 2020-2021роках, оскільки немає ніякої різниці виконався договір в 2019 чи 2020 р., тим більше це не має впливу на якість роботи постачальника чи товари, при наявності позитивного відгука від інших замовників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2022 11:42
Вирішення:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати на підтвердження кваліфікаційного критерію інформацію про наявність документального підтвердженого досвіду одного аналогічного договору.
Наразі у звязку з надзвичайно складною ситуацією в країні, а саме – військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану в Україні, для Замовника вкрай важливо отримувати товар, а саме медичні вироби для інсулінозалежних дітей вчасно. Також існує ризик постачання медичних виробів незаконним (злочинним) шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. Тим самим це може призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу.
Дана закупівля проводиться згідно потреби Замовника на 2022 рік, а отже замовлення на поставку буде здійснюватися протягом року. Тому для підтвердження даної вимоги учанику потрібно надати копію договору, який був виконаний в повному обсязі за період 2020 року або 2021 року на власний розсуд.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів прописує вимоги у тендерній документації відповідно до законодавства та профілю своєї діяльності, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо внесення змін під новостворених чи будь якаих інших потенційних учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.05.2022 17:10
Вимога
Залишено без розгляду
п. 5 Додатку 2 є дискримінаційним та підлягає видаленню
Номер:
26437f0ff6b44b70a4736067bbfea286
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b9
Назва:
п. 5 Додатку 2 є дискримінаційним та підлягає видаленню
Вимога:
Залишковий термін придатності медичних виробів на момент постачання повинен становити не менше 75% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню, але не менше 12 місяців. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів.
Вказана вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
На підставі якої норми визначено вказану вимогу щодо терміну придатності товару?
Чому саме вимагається гарантійний лист виробника?
Якщо будуть надані документи постачальником, щодо гарантування?
Також є дискримінацією що "лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів" не просто лист про гарантії придатності а й під відповідні відкриті торги. Відповідно п. 5 Додатку 2 є дискримінаційним та підлягає видаленню
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2022 10:13
Вирішення:
У зв’язку з надзвичайно складною ситуацією в країні, а саме – військовою агресією російської федерації проти України та введенням воєнного стану в Україні, є висока вірогідність постачання медичних виробів незаконним (злочинним) шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. Тим самим це може призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу.
Війна вдарила по виробництву, логістиці та ланцюжкам постачання, які підприємці напрацьовували роками. Введення воєнного стану суттєво впливає на поставку товарів, зокрема по зовнішньо-економічних договорах (контрактах). Через взяття військовими під відповідний контроль залізничної, річкової, морської та повітряної транспортних систем України, пріоритетність перевезень товарів військового призначення - створюється затримка перевезень товарів цивільного призначення.
А отже, враховуючи проблематику сьогодення вкрай важливим є вимога Замовників щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції листа виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців. Адже безперебійну та своєчасну поставку життєво необхідних медичних виробів може гарантувати лише те підприємство, власністю якого є даний товар. Надання цього документа є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних виробів з відповідним терміном придатності Замовнику, враховуючи вкрай небезпечну та важку логістику та ланцюжок постачання.
Якщо поставка затримується з будь-яких вищевказаних причин, тоді відповідальність за якість та терміни поставок товару покладаються на виробника. Якщо ж продукція імпортується, тоді відповідальні дві сторони: виробник та його уповноважений представник на території України. Учасник який не являється тим чи іншим не може гарантувати та нести відповідальність в таких ситуаціях, а саме проблем поставки товару, який не є його власністю на даному етапі логістики.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.05.2022 18:21
Вимога
Залишено без розгляду
Лобюіювання зацікавленості окремих представників ринку
Номер:
9e224f5d52f4489ea1664a935d8b9615
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b8
Назва:
Лобюіювання зацікавленості окремих представників ринку
Вимога:
В оголошенні про проведення закупівлі та тендерній документації в предметі закупівлі вимагаються:
Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 мм x 8 мм)
Шприц 0,5 мл U-100 інсуліновий 29G (0,33 мм x 12,7 мм)
Шприц 1,0 мл U-100 Гемопласт інсуліновий 29G х 1/2" (0,33 мм х 13 мм)
Всі три найменування – шприці інсулінові різної ємності. Чому саме «Шприц 1,0 мл U-100» має бути Гемопласт? Чому виокремлене саме це найменування товару, якщо це все шприці інсулінові, РІЗНИЦЯ ТІЛЬКИ В ЄМНОСТІ? Вимагаємо внести відповідні зміни і не лобіювати зацікавленості окремих виробників та не зловживати!!!! Ваші дії цілком підпадають під ч.5 ст.5 –заборона зловживаннями, а також ч. 1,2,4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2022 09:00
Вирішення:
Шановний запитувачу!
В Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації міститься таблиця порівняння характеристик товару, що вимагається та товару, що пропонує Учасник. Під таблицею міститься посилання на те, що Учасник може надавати еквівалент "*Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.05.2022 17:13
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги щодопотенційних учасників
Номер:
1f28362a2d8a47de9cb2427357637f18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b7
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодопотенційних учасників
Вимога:
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу п. 5 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, який повинен становити на момент постачання не менше 75% від терміну придатності, визначеного виробником, але не менше 12 місяців, лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів». Оскільки попереднім пунктом 4 вимагається надання діючого договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника, то термін придатності не менше 75% від терміну придатності, але не менше 12 місяців буде дотримуватися , так як виробники працюють згідно договорів за умови попередньої оплати. Саме тому неліквідних товарів на складах немає, бо, по-перше, це наносить збитки підприємству, по-друге, це відволікає грошові кошти з обороту. Ще звертаю вашу увагу на те, що в умовах воєнного стану отримати даний лист може бути складно. Від вчора президент України Володимир Зеленський звернувся до Верховної ради з пропозицією подовжити воєнний стан ще на 30 діб. Це означає, що певні перепони у роботі підприємств подовжаться. А ваша лікарня ризикує не отримати таких необхідних медичних засобів дітям. Ваша вимога суттєво звужує потенційне коло учасників, оскільки до аукціону допускаються тільки підприємства, які мають діючий на момент публікації оголошення про закупівлю договір з виробником, який ще треба підтвердити гарантійним листом про відповідний термін придатності. Враховуючи вище наведені факти, вимагаємо прибрати явно дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству, зокрема закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2022 15:32
Вирішення:
Шановний запитувачу!
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, медичних виробів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копію договору з виробником або його офіційним представником або філією виробника та лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару, якими підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та якості визначених цією документацією та пропозицією Учасника.
Такі вимоги тендерної документації убезпечують від можливої поставки неякісних та неоригінальних медичних виробів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні, а саме - військова агресія Російської Федерації проти України та введення воєнного стану в Україні, є вірогідність постачання медичних виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального та діагностичного процесу.
Дані вимоги формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів учасником торгів. Надання цих документів є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних виробів Замовнику.
Внесення таких вимог до документації є соціально обґрунтованими, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних виробів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості медичних виробів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником медичних виробів.
3. Забезпечення мінімальної націнки на медичні вироби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання даних документів учасником мінімізує ризик того, що медичні вироби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, гуманітарна допомога, завезення товару з окупованих територій тощо. (принцип законності). Адже вони підтверджують офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, реєстрацію на території України тощо.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що договір та гарантійний лист може бути виданий не лише виробником медичних виробів але й офіційним представником або філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2022 19:16
Вимога
Залишено без розгляду
Некорректне визначення предмета закупівлі
Номер:
46467c9b59784c88b59377c92478c757
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-05-11-003675-a.b6
Назва:
Некорректне визначення предмета закупівлі
Вимога:
У складі предмета закупівлі наявний товар «Шприц 1,0 мл U-100 Гемопласт інсуліновий 29G х 1/2" (0,33 мм х 13 мм)» . Як учасник ринку медичних товарів можемо стверджувати про упередженість уповноваженої особи, оскільки товар виробника «Гемопласт» не містить відмінностей від інших виробників, оскільки сама конструкція даного шприця є дуже простою і невибагливою у виробництві. Крім того, на ринку багато виробників пропонують аналогічний товар, у тому числі більш дешевий. Вимагаємо внести відповідні зміни до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2022 13:51
Вирішення:
Шановний запитувачу!
В Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації міститься таблиця порівняння характеристик товару, що вимагається та товару, що пропонує Учасник. Під таблицею міститься посилання на те, що Учасник може надавати еквівалент.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.05.2022 19:14