-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з технічного обслуговування та проведення цілодобового спостереження з централізованого пульту з автоматичною системою порошкового пожежогасіння
Завершена
8 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
Період уточнення:
20.04.2022 16:07 - 27.04.2022 00:00
Відповідь надана
Кіпа дискримінації
Номер:
6024a55d4ea54513b707c9722b25aa0a
Дата опублікування:
21.04.2022 12:13
Опис:
Шановні, ви за кого себе маєте??? Для початку почитайте ЗАКОНИ УКРАЇНИ.
ВИМАГАЄМО ПОПРИБИРАТИ ВСЕ СМІТТЯ ІЗ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а саме:
1) 5 Досвід роботи з аналогічними об'єктами - не менше 5 років.
2) 8 Державна реєстрація Учасника повинна бути у місті Дніпро, цей факт повинен бути підтверджений документально.
3) 9 Наявність власного ліцензованого та сертифікованого пульта пожежного спостерігання у м. Дніпро (підтвердити фінансовим документом).
4) 10 Учасник повинен представити Гарантійний лист про те, що мінімальний час прибуття на об’єкт до 12 годин, за викликом Замовника.
5) 14 Наявність у власності або користуванні (оренда) учасника автомобілів: не менш 2 од. для оперативного реагування (підтвердити витягом з балансової відомості);
У разі ігнорування, матимете клопіт з ДАСУ
Відповідь:
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Відповідно до п.2.ст.16. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не суперечить діючому законодавству. Тому вимоги зазначені у кваліфікаційних вимогах не суперечать закону.
Замовник повинен бути впевнений в своєчасному та якісному отриманні послуги в період ведення бойових дій на території України, внаслідок яких може бути пошкоджено інтернет мережі, що призведе до неможливості виконання даної послуги.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати послуги якісно і в максимально короткі терміни.
Окремо звертаємо увагу заявника, що безпідставні вимоги-рекомендації за своїм змістом є провокацією на порушення замовником норм закону та спробою дискредитації органу місцевого самоврядування, підірвання довіри громади до органів влади, штучним затягуванням процедури закупівлі.
Якщо Ви вважаєте, що Ваші права порушені, Ви маєте можливість звернутися до суду для захисту своїх прав.
Дата відповіді:
22.04.2022 10:26
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
799eadb9b02746a39cf58cb9108b00a4
Дата опублікування:
21.04.2022 12:07
Опис:
Ви вимагаєте: Наявність власного ліцензованого та сертифікованого пульта пожежного спостерігання у м. Дніпро (підтвердити фінансовим документом). В свою чергу вимагаємо від вас, корумпованого замовника надати посилання на чинні документи, якими ви керувалися коли встановлювали такі вимоги до учасників
Відповідь:
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Також відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не суперечить діючому законодавству.
Замовник повинен бути впевнений в своєчасному та якісному отриманні послуги в період ведення бойових дій на території України, внаслідок яких може бути пошкоджено інтернет мережі, що призведе до неможливості виконання даної послуги.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати послуги якісно і в максимально короткі терміни.
Окремо звертаємо увагу заявника, що безпідставні вимоги-рекомендації за своїм змістом є провокацією на порушення замовником норм закону та спробою дискредитації органу місцевого самоврядування, підірвання довіри громади до органів влади, штучним затягуванням процедури закупівлі.
Якщо Ви вважаєте, що Ваші права порушені, Ви маєте можливість звернутися до суду для захисту своїх прав.
Дата відповіді:
22.04.2022 10:25
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
f5718a75edf3432dba7ea369fbb918b5
Дата опублікування:
21.04.2022 12:05
Опис:
Ви вимагаєте: Державна реєстрація Учасника повинна бути у місті Дніпро, цей факт повинен бути підтверджений документально.
В свою чергу вимагаємо від вас, корумпованого замовника надати посилання на чинні документи, якими ви керувалися коли встановлювали такі вимоги до учасників. Радимо вам почитати чинне законодавство України та поприбирати весь цей дискримінаційний непотріб із документації. В іншомі разі матимете клопіт із перевіряючими органами!!!
Відповідь:
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Також відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не суперечить діючому законодавству.
Замовник повинен бути впевнений в своєчасному та якісному отриманні послуги в період ведення бойових дій на території України, внаслідок яких може бути пошкоджено інтернет мережі, що призведе до неможливості виконання даної послуги.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати послуги якісно і в максимально короткі терміни.
Окремо звертаємо увагу заявника, що безпідставні вимоги-рекомендації за своїм змістом є провокацією на порушення замовником норм закону та спробою дискредитації органу місцевого самоврядування, підірвання довіри громади до органів влади, штучним затягуванням процедури закупівлі.
Якщо Ви вважаєте, що Ваші права порушені, Ви маєте можливість звернутися до суду для захисту своїх прав.
Дата відповіді:
22.04.2022 10:24
Відповідь надана
строк надання послуги
Номер:
0b6e49b69626437f9e63ca0f365e7bb6
Дата опублікування:
21.04.2022 09:42
Опис:
В технічних вимогах (Додаток 1) зазначено, що строк надання послуги - з квітня по грудень 2022 року. В оголошенні початок надання послуг не вказано, є лише їх закінчення - 31.12. 2022. Аукціон буде проведено в травні. То ж на яку кількість місяців ділити 8 тисяч гривень - на 9 (квітень-грудень) чи на 8 (травень-грудень)?
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання. Строк надання послуги з моменту укладання договору до 31.12.2022. Відповідні зміни будуть внесені до документації. Очікувана вартість не змінилася, тому що визначається бюджетним призначенням, відповідно до рішення міської ради від 08.12.2021 № 2/13 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022 рік"
Дата відповіді:
21.04.2022 18:38