-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга з технічного обслуговування та проведення цілодобового спостереження з централізованого пульту з автоматичною системою порошкового пожежогасіння
Завершена
8 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
Період оскарження:
20.04.2022 16:07 - 27.04.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Повторно наголошуємо, що переможцем вибраний учасник ТОВ ВЕТО, який не має кваліфікованих фахівців.
Номер:
876b1ee5feee45a193a30969d616e932
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-20-003197-a.a4
Назва:
Повторно наголошуємо, що переможцем вибраний учасник ТОВ ВЕТО, який не має кваліфікованих фахівців.
Вимога:
Оголошенням закупівлі вимагалось підтвердити кваліфікацію працівників. Накази про прийом Яковлєва Я.Б. на посаду монтажника санітарно-технічного устаткування та Лупіни С.В. на посаду електрозварника не є підтвердженням їх кваліфікації. Підтвердженням кваліфікації є свідоцтва (посвідчення) про здобуття професії, видані учбовим кобмінатом або іншим навчальним закладом. Зазначені документи у складі пропозиції ТОВ ВЕТО не надані. Крім того, Постановою 852 вимагається певний кваліфікаційний розряд виконавців, наприклад "Монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду". Як уповноважена особа з наказу № 17-185К від 03 липня 2017 року визначила розряд монтажника санітарно-технічного устаткування Яковлева Ярослава Борисовича? Відповідь - ніяк. І хто вам дав право вирішувати, що для виконання послуг з предмету закупівлі інженер не потрібен, коли Постанова 852 зазначає протилежне? Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про уповноважену особу. А ви розширили свої права, трактуючи вимоги законодавчого акту (Постанови КМУ №852 від 23.11.2016) на користь свого учасника, замість того, щоб дискваліфікувати його. Таким чином, повторно наголошуємо, що переможцем вибраний учасник ТОВ ВЕТО, який не має кваліфікованих фахівців для надання послуг з предмету закупівлі, а саме - монтажника санітарно-технічного устаткування, електрозварника ручного зварювання (газозварника) та інженера.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2022 22:50
Вирішення:
Шановний Учасник!
Згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки у закупівлі послуги з технічного обслуговування та проведення цілодобового спостереження з централізованого пульту з автоматичною системою порошкового пожежогасіння є ціна;
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Це ТОВ «ВЕТО» з ціною 4980,00 грн.
Відповідно до п.7 до Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі
через систему електронних закупівель, учасник повинен підтвердити кваліфікацію своїх фахівців відповідно до постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (сканкопії відповідних документів). Яких саме документів не зазначено. Наданих документів ТОВ «ВЕТО» достатньо для визнання його переможцем, оскільки наявність кваліфікованих спеціалістів ТОВ "ВЕТО" підтверджується Ліцензією серія АЕ №291713, виданою ДСНС України, яку ТОВ "ВЕТО" надало в складі тендерної пропозиції, тому Ваші ствердження про те, що вибраний переможцем Учасник закупівлі ТОВ "ВЕТО" є таким, що не має кваліфікованих спеціалістів, є абсолютно безпідставним.
На підставі вищевикладеного та в порядку, визначеному чинним законодавством, повідомляємо Вас, що викладені у звернення пропозиції не підлягають задоволенню як безпідставні. Окремо звертаємо увагу, що безпідставні вимоги-рекомендації за своїм змістом є провокацією на порушення замовником норм закону та спробою дискредитації органу місцевого самоврядування, підірвання довіри громади до органів влади, штучним затягуванням процедури закупівлі. Згідно закону будь-які припущення щодо будь-якого учасника не є підставою для дискваліфікації такого учасника, окрім випадків, передбачених положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2022 21:27
Вимога
Залишено без розгляду
ТОВ ВЕТО не має кваліфікованих працівників відповідно до Постанови 852
Номер:
97f5adb573744c50aaf65074fc3789f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-20-003197-a.c3
Назва:
ТОВ ВЕТО не має кваліфікованих працівників відповідно до Постанови 852
Вимога:
Результат закупівлі недвозначно та прозоро свідчить про справжні прагнення Замовника. Хоч він і декларує бажання «отримати дійсно професійного виконавця послуг», фактично визначив переможцем Учасника, який не має кваліфікованих працівників та який не довів спроможність виконання робіт якісно, безпечно та з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів у галузі пожежної безпеки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення .pdf 11.05.2022 21:09
Дата подачі:
11.05.2022 21:09
Вирішення:
Шановний учасник!
Згідно наказу № 14-177К від 11лютого 2014 року, наданого ТОВ «ВЕТО» у складі Тендерної пропозиції, Лупіна Сергій Вікторович прийнятий на роботу, на посаду електрозварника ручного зварювання (четвертого розряду).
Згідно наказу № 17-185К від 03 липня 2017 року, наданого ТОВ «ВЕТО» у складі Тендерної пропозиції, Яковлєв Ярослав Борисович прийнятий на роботу, на посаду монтажника санітарно-технічного устаткування.
Відповідно до наданих у складі Тендерної пропозиції посвідчень на працівників, а саме: Посвідчення №123 та Посвідчення №01844, вищевказані особи пройшли відповідне навчання та отримали посвідчення, згідно яких їм присвоєно кваліфікацію «Електромонтера з ремонту та обслуговуванню електроустаткування 3-го розряду».
Оскільки Послуга з технічного обслуговування та проведення цілодобового спостереження з централізованого пульту з автоматичною системою порошкового пожежогасіння, не потребує залучення до її виконання такого спеціаліста як інженер, то Замовник вважає що наданих ТОВ «ВЕТО» документів достатньо для визнання його переможцем.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.05.2022 20:48
Вимога
Вирішена
Порушення чинного законодавства
Номер:
3857a696e1614347986f806ed0696e75
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-20-003197-a.a2
Назва:
Порушення чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовник. Вами 21 квітня 2022 року о 18:39 будо внесено зміни, а саме додано файл із назвою "Кваліфікаційні критеріх_зміни.doc. О 18:41 будо підписано даний документ.
Звертаємо Вашу увагу, що абзацом четвертим частини сьомої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" втановлено ОБОВ₴ЯЗОК для замовника продовжити терміни подання пропозиції.
Вимагаємо виконати вимогу чинного законодавства України та нагадуємо, що під час виконання даної вимоги, це будуть другі зміни і терміни для подачі пропозиції необхідно продовжити вже не менше ніж на чотири дні!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2022 08:45
Вирішення:
Шановний учасник! Вашу вимогу прийнято
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
b7607de7bd1844eb9ae64bed6bb0dd04
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-04-20-003197-a.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, у документації наявна вимога щодо наявності власного ліцензованого та сертифікованого пульта пожежного спостерігання у м. Дніпро. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності пульта у місті Дніпро, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з технічного обслуговування та централізованого спостереження здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги з технічного обслуговування та централізованого спостереження установок пожежної автоматики" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Дніпр. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з документації вказану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2022 12:01
Вирішення:
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Принципами публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Також відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо знаходження пульта пожежного спостереження в м. Дніпро сповіщуємо наступне:
- дана вимога прописана нами в звязку з ситуацією яка сталася в нашій країні внаслідок військової агресії російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в країні.
Замовник повинен бути впевнений в своєчасному та якісному отриманні послуги в період ведення бойових дій на території України, внаслідок яких може бути пошкоджено інтернет мережі, що призведе до неможливості виконання даної послуги. Вимога щодо наявності власного ліцензованого та сертифікованого пульта пожежного спостерігання у м. Дніпро не суперечить діючому законодавству.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати послуги якісно і в максимально короткі терміни.
Якщо Ви вважаєте, що Ваші права порушені, Ви маєте можливість звернутися до суду для захисту своїх прав.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні