• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

6 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 500.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2022 11:34 - 25.04.2022 00:00
Відповідь надана

Питання щодо форми календарного графіку виконання робіт.

Номер: de1a6ad300754ad09349396b0d3497a5
Дата опублікування: 24.04.2022 23:18
Опис: Шановний Замовнику просимо конкретизувати вимоги щодо інформації, яка повинна бути зазначена в Календарному графіку виконання робіт, так як ця форма не затверджена в програмі АВК-5 та не входить до складу кошторисної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику. Якщо Ви уявляєте обсяг робіт, то маєте скласти план (порядок) їх виконання та визначити коли розпочнете виконання тих чи інших робіт і коли їх маєте завершити щоб отримати належне виконання робіт у строки передбачені договором. Вказаний порядок має бути основою для календарного графіку, що буде додатком до договору у випадку його укладення. Під час складання календарного графіку просимо вказати основні етап виконання робіт за договором та строки їх виконання.
Дата відповіді: 25.04.2022 11:55
Відповідь надана

Питання щодо конкретизації останньої версії програми АВК-5

Номер: 8ec63e3200e643fc9ab8617ebc3d26f4
Дата опублікування: 24.04.2022 23:14
Опис: На вимогу Замовника "Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу АВК-5 останньої версії програмного комплексу на дату розкриття з обов'язковим прикріплення вайла IMD або файлового обмінника іншого програмного комплексу з можливістю його розкриття в АВК-5 (у випадку не розкриття програмою файлу пропозиція буде відхилена)." просимо конкретно прописати у відповіді на це питання, яка це остання версія АВК-5 так щоб ми були впевнені, що файли наші відкриються. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Сподіваюсь Ви та інші працівники Вашого підприємства фахівці в галузі будівництва, сподіваюсь у Вас укладений договір на право використання АВК-5, а отже версія АВК-5 на якій Ви працюєте має бути оновлена до останньої версії на підставі вказаного договору. Замовник не контролює вихід оновлень АВК-5 і не може відповідати за те, щ вона не зміниться під час строку подання пропозицій. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 25.04.2022 11:44
Відповідь надана

Питання щодо надання довідки, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ.ТУ. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»

Номер: 92c6d8d31a5c49a983295d0d8b32f60a
Дата опублікування: 24.04.2022 23:03
Опис: п. 14 Розділ 2 Замовник вимагає від Учасників надати "Довідку в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завіреною печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформлені документів), яка підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ.ТУ. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо).", що це за загадкова довідка, яка повинна відповідати ДСТУ.ТУ. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»? Просимо надати не завуальовану, а чітку відповідь.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. Не довідка має відповідати ДСТУ, ТУ, КНУ, а Ваша пропозиція. Довідка має бути про відповідність Вашої пропозиції ДСТУ, ТУ, КНУ. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у чому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 25.04.2022 11:53
Відповідь надана

Вимога щодо наявності лабораторії на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій акредитованої НААУ в Учасників

Номер: 7f84c800c46a4710926c45da9ef67e99
Дата опублікування: 24.04.2022 22:18
Опис: п. 7 Додаток 2 Замовник вимагає для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій довідку про наявність у учасника торгів власної атестованої/акредитованої служби контролю якості(лабораторії) або діючий договір із спеціалізованим підприємством (лабораторією), акредитованим НААУ, на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, вимагаємо видалити вказану вимогу так як на сьогодення Учасники не мають змоги навіть при великому бажанні отримати зазначений документ в зв'язку з воєнним станом на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Тому вимагаємо не створювати вимоги для окремого кола Учасників, а надати можливість всім бажаючим взяти участь в даній закупці.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. НААУ уповноважено на проведення акредитації лабораторій тому, що є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА) та підписантом Багатосторонньої Угоди з ЕА (ЕА MLA) через Двосторонню Угоду про визнання (ЕА BLA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій, органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації систем менеджменту, органів з сертифікації персоналу та органів з інспектування. ЕА визнала, що всі напрямки діяльності НААУ відповідають встановленим в Європі нормативним вимогам в сфері акредитації. Таким чином, НААУ провадить діяльність, визнану на рівні Європейського Союзу. Також, НААУ є повноправним членом Міжнародної кооперації з акредитації лабораторій (ILAC) та підписантом Угоди про взаємне визнання International Laboratory Accreditation Cooperation (ILAC MRA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій і органів з інспектування. Таким чином, акредитація, що надається НААУ у вищенаведених сферах, є еквівалентною акредитації, що надається національними органами з акредитації – підписантами ILAC MRA у більш ніж 80 країнах світу. З іншого боку діяльність НААУ передбачена Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” від 03.07.2019 року, де статтею 6 розділу 2 визначено, що саме національним органом України з акредитації – тобто НААУ, здійснюється акредитація в Україні. Що най менше такі основні законні підстави роботи НААУ в сфері акредитації лабораторій і саме тому ми звергаємося саме до їх послуг. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 25.04.2022 11:52
Відповідь надана

Про аккредитацію НААУ лабораторії

Номер: e917e57ad0044635962a873f28378b53
Дата опублікування: 24.04.2022 22:00
Опис: п. 7 Додатку 2 вимога про надання довідки про наявність у учасника торгів власної атестованої/акредитованої служби контролю якості (лабораторії) або діючий договір із спеціалізованим підприємством (лабораторією), акредитованим НААУ, на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, питання чому лабораторія повинна бути акредитована НААУ? Яким законодавством та вимогами керуєтесь при зазначенні вказаної вимоги?
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за питання. НААУ уповноважено на проведення акредитації лабораторій тому, що є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА) та підписантом Багатосторонньої Угоди з ЕА (ЕА MLA) через Двосторонню Угоду про визнання (ЕА BLA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій, органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації систем менеджменту, органів з сертифікації персоналу та органів з інспектування. ЕА визнала, що всі напрямки діяльності НААУ відповідають встановленим в Європі нормативним вимогам в сфері акредитації. Таким чином, НААУ провадить діяльність, визнану на рівні Європейського Союзу. Також, НААУ є повноправним членом Міжнародної кооперації з акредитації лабораторій (ILAC) та підписантом Угоди про взаємне визнання International Laboratory Accreditation Cooperation (ILAC MRA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій і органів з інспектування. Таким чином, акредитація, що надається НААУ у вищенаведених сферах, є еквівалентною акредитації, що надається національними органами з акредитації – підписантами ILAC MRA у більш ніж 80 країнах світу. З іншого боку діяльність НААУ передбачена Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” від 03.07.2019 року, де статтею 6 розділу 2 визначено, що саме національним органом України з акредитації – тобто НААУ, здійснюється акредитація в Україні. Що най менше такі основні законні підстави роботи НААУ в сфері акредитації лабораторій і саме тому ми звергаємося саме до їх послуг. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Дата відповіді: 25.04.2022 11:32