• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34» (ДК 021:2015 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

6 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 500.00 UAH
Період оскарження: 19.04.2022 11:34 - 01.05.2022 00:00
Скарга
Скасована

Вимога щодо наявності ліцензії Учасника на ведення господарської діяльності з послуг і виконання робіт протипожежного призначення.

Номер: a420d10cd0c54d8bad5d3b69b57fdec7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a8
Назва: Вимога щодо наявності ліцензії Учасника на ведення господарської діяльності з послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Скарга:
В додатку 2 до тендерної документації (загальні умови) в п. 20 Замовник вимагає від учасника «Скановану копію з оригіналу ліцензії Учасника на ведення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або документ (наказ державного органу) про видачу такої ліцензії з посиланням на відповідні дані в електронному реєстрі ліцензій». В Постанові КМ України № 852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. А саме: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). В той самий час в відомості обсягів робіт (додаток 2 до тендерної документації), що є складовою тендерної документації не вказані жодні роботи або послуги, які підпадають під дане ліцензування. Просимо скасувати вимогу щодо наявності ліцензії Учасника на ведення господарської діяльності з послуг і виконання робіт протипожежного призначення (п.20 додатку 2 загальних умов тендерної документації), як невідповідний до діючого законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.04.2022 14:36
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", Сергій Будя 380504697611 avizohela@gmail.com
Вимога
Відхилено

Про видалення вимоги щодо надання довідки ДПС України про зареєстровані банківські рахунки

Номер: 82e67ec8840b4b22aa45a5b531775c2e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a7
Назва: Про видалення вимоги щодо надання довідки ДПС України про зареєстровані банківські рахунки
Вимога:
п. 7 Додаток 3 Замовник вимагає від Учасника "Довідку (або інший документ), видана уповноваженим органом Державної податкової служби України, щодо усіх зареєстрованих банківських рахунків учасника, надана станом на 01.01.2022р або більш пізню дату." вимагаємо видалити вказану вимогу так як державні підприємства на сьогодення працюють в режимі воєнного стану, тобто не повноцінно, тобто не в штатному режимі, що може спричинити або її відсутність в Учасника на момент подання пропозиції, або видачу її з затримкою строків. Вимагаємо видалити вказану вимогу та не вимагати від Учасників те, що можливо виконати виключно в мирний спокійний час.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. З одного боку Закон України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діє на цей час) не передбачає зупинення дії статті 17, а з іншого боку умовами тендерної документації Замовник йде на зустріч Учасникам та зазначає, що приймаються в якості належного підтвердження довідки видані в довоєнні часи (з 01.01.2022). Враховуючи викладене вважаю, що Замовник зробив все можливе для розширення кола учасників і забезпечення дотримання вимог закону і недискримінації Учасників. Відповідно Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо видалення вимоги надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з конкретно вказаними видами робіт

Номер: db59d529cf274698983d0ce96498d806
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a6
Назва: Вимога щодо видалення вимоги надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з конкретно вказаними видами робіт
Вимога:
п. 22 Додатку 2 Замовник вимагає від Учасників надати: "Скановану копію з оригіналу Декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці чинну на дату розкриття пропозиції учасника та дійсною на термін виконання робіт за наступними роботами (згідно додатку 2 (Постанова КМУ №1107 в редакції від 3 лютого 2021 р. № 77)): - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)." вимагаємо видалити вказану вимогу в зв'язку з неможливість на сьогодення отримати вказаний документ в зв'язку звоєннимм станом згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вказані декларації мають бути подані Вашим підприємством не під наш конкретний тендер. Враховуючи, що Ви, як учасник, подаєте підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, то відповідно декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки мали бути подані Вашим підприємством та зареєстровані у порядку передбаченому законодавством задовго до початку Української Визвольної Війни. Відсутність декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки створює враження, що Ваше підприємство до цього часу не займалось більш-менш суттєвими роботами в галузі будівництва. Враховуючи викладене Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо видалення вимоги про Дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин виданого виключно на Учасника

Номер: 9146b1ab8a6f4f75b6e777bcf00663ce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a5
Назва: Вимога щодо видалення вимоги про Дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин виданого виключно на Учасника
Вимога:
п. 21 Розділ 2 Замовник вимагає від Учасників "Скановану копію з оригіналу Дозволу на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Даний Дозвіл має бути наданий виключно на учасника - виконавця робіт" вимагаємо видалити вказану вимогу в зв'язку з неможливість на сьогодення отримати вказаний документ в зв'язку звоєннимм станом згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога щодо виключення з Додатку 2 тендерної документації умови про надання Дозволу на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин врахована. Відповідні зміни до тендерної документації внесено 26.04.2022.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання посвідчення внутрішнього аудитора системи управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 19011:2019

Номер: babeb0eb0c2343d4846b23ca6bfd70de
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a4
Назва: Вимога щодо надання посвідчення внутрішнього аудитора системи управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 19011:2019
Вимога:
п. 13 Додатку 2 Замовник вимагає надати скановану копію з оригіналу документу посвідчення внутрішнього аудитора системи управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 19011:2019, ну звідки у комапанії яка займається капітальними ремонтами, фарбує стіни, варить труби, ставить вікна грубо кажучи, в компаніїї аудитор, аудитори працюють в аудиторськиї компаніях, які мають сертифікати та профільовано займаються в своїй сфері, ну навіщо будівельній компанії аудитор? Відповідь звичайно є, щоб звузити коло Учасників. Вимагаємо видалити вказану вимогу і не перетворювати тендер на відкриту корупцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерною документацією вимагається надання сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Зазначена вимога не є дискримінаційною і на це є практика розглядів спорів в Антимонопольному комітеті України. Відповідно до п. 9.2. "Внутрішній аудит" ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» Ваше підприємство, що сподіваюсь отримало вказаний сертифікат, зобов'язане добирати аудиторів і провадити аудити так, щоб було забезпечено об’єктивність і неупередженість процесу аудиту. Якщо Ви та Ваше підприємство належним чином виконуєте умови сертифікації ISO9001, то просимо надати посвідчення Ваших внутрішніх аудиторів. З огляду на вказане Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 виданого на Учасника акредитованого НААУ

Номер: 12b79f4f475e4f88b7346327898f5deb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a3
Назва: Вимога щодо наявності сертифікату ISO 9001:2015 виданого на Учасника акредитованого НААУ
Вимога:
п. 12 Додаток 2 Замовник вимагає від Учасника скановану копію з оригіналу сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним не менше, ніж на строк дії тендерної пропозиції та виданий на ім’я Учасника; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України) - вимога викладена з метою звуження кола Учасників, тому що на сьогодення цей документ не можливо отримати в зв'язку з воєнним станом, не користуйтесь тим що АМКУ тимчасово не працює, не створюйте вимоги, яким можуть відповідати наперед погоджений Замовником Виконавець, вимагаємо видалити вказану вимогу внесенням змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа. Тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Національного стандарту України щодо систем управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 визначено вимоги до системи управління якістю. Усі вимоги цього стандарту є загальними, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Законодавчі та регламентовані вимоги може бути подано як правові вимоги. На підставі цього, та беручи до уваги, що функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання такого сертифікату. Вимога щодо надання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 застосовується до всіх без винятку учасників. Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційними, не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який учасник може отримати вказаний документ у разі його відповідності встановленим вимогам щодо системи управління якістю. Крім того, наголошуємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату ISO. Наприклад, рішення 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішення 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018-05-17-000313-b.b2), рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019 року (UA-2019-11-05-001267-c.c2), рішення № 1934-р/пк-пз від 22.02.2019. Отже, орган оскарження не вважає зазначену вимогу дискримінаційною. Враховуючи усе вищевикладене, замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі зазначеного вище сертифікату ISO. Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо наявності лабораторії на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій акредитованої НААУ

Номер: dd3b268524284fc89a9cf7d7495ae530
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a2
Назва: Вимога щодо наявності лабораторії на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій акредитованої НААУ
Вимога:
п. 7 Додаток 2 Замовник вимагає для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій довідку про наявність у учасника торгів власної атестованої/акредитованої служби контролю якості(лабораторії) або діючий договір із спеціалізованим підприємством (лабораторією), акредитованим НААУ, на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, вимагаємо видалити вказану вимогу так як на сьогодення Учасники не мають змоги навіть при великому бажанні отримати зазначений документ в зв'язку з воєнним станом на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Тому вимагаємо не створювати вимоги для окремого кола Учасників, а надати можливість всім бажаючим взяти участь в даній закупці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Оцінку відповідності лабораторій очікуємо не зроблену конкретно під оголошений нами тендер. Сподіваємось, що це буде лабораторія, яка має багатий досвід роботи, що планово отримує оцінку, а не під конкретний тендер. НААУ уповноважено на проведення акредитації лабораторій тому, що є асоційованим членом Європейської кооперації з акредитації (ЕА) та підписантом Багатосторонньої Угоди з ЕА (ЕА MLA) через Двосторонню Угоду про визнання (ЕА BLA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій, органів з сертифікації продукції, органів з сертифікації систем менеджменту, органів з сертифікації персоналу та органів з інспектування. ЕА визнала, що всі напрямки діяльності НААУ відповідають встановленим в Європі нормативним вимогам в сфері акредитації. Таким чином, НААУ провадить діяльність, визнану на рівні Європейського Союзу. Також, НААУ є повноправним членом Міжнародної кооперації з акредитації лабораторій (ILAC) та підписантом Угоди про взаємне визнання International Laboratory Accreditation Cooperation (ILAC MRA) за напрямками акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій і органів з інспектування. Таким чином, акредитація, що надається НААУ у вищенаведених сферах, є еквівалентною акредитації, що надається національними органами з акредитації – підписантами ILAC MRA у більш ніж 80 країнах світу. З іншого боку діяльність НААУ передбачена Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” від 03.07.2019 року, де статтею 6 розділу 2 визначено, що саме національним органом України з акредитації – тобто НААУ, здійснюється акредитація в Україні. Що най менше такі основні законні підстави роботи НААУ в сфері акредитації лабораторій і саме тому ми звергаємося саме до їх послуг. Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. На вказаних вище підставах Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Про акредитацію НААУ лабораторії

Номер: 7225eb73b311495eb14a6b3b514ad09f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-19-001477-a.a1
Назва: Про акредитацію НААУ лабораторії
Вимога:
п. 7 Додатку 2 Замовник вимагаэ "Для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку про наявність у учасника торгів власної атестованої/акредитованої служби контролю якості(лабораторії) або діючий договір із спеціалізованим підприємством (лабораторією), акредитованим НААУ, на здійснення лабораторних досліджень з контролю будівельних матеріалів, виробів та конструкцій." зазначена вимога э незаконною, так як обовёязковості в акредитації НААУ лабораторії згідно чинного законодавства не має. Замовник зазначає вказану вимогу з метою звуження кола Учасників. Вимагаємо видалити вимогу щодо акредитації НААУ лабораторії внесенням змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Вимога викладена в іншій редакції
Дата скасування: 24.04.2022 23:04