• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо впровадження програмного забезпечення системи електронного управління документами та процесами

Торги відмінено

610 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 050.00 UAH
Період уточнення: 22.03.2022 18:00 - 31.03.2022 00:00
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: 27176ffd6e6e411cbe00e4cd25cec0bb
Дата опублікування: 25.03.2022 15:54
Опис: П. 10.4. Договір може бути розірваний Замовником в односторонньому порядку у разі порушення Виконавцем з його вини строків постачання СЕД або строків виконання Послуг з впровадження СЕД більш ніж на 15 робочих днів Проектом договору не передбачено можливість дострокового розірвання договору Виконацем. Просимо це передбачити в випадках відсутності фінансування більше 60 днів, порушення Замовників умов розділу 6.
Відповідь: 1.1. Замовник є бюджетною установою, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами Акту та на підставі рахунку, наданого Виконавцем за рахунок бюджетних коштів з рахунків, що зареєстровані в органі Державної казначейської служби України, відповідно до норм чинного бюджетного законодавства та наявного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не може передбачити затримку фінансування в сьогоднішніх умовах, крім того умовами Договору передбачено повне виконання взятих на себе зобов’язань. Тому, можливість дострокового розірвання договору Виконавцем у зв’язку з затримкою фінансування не розглядається Замовником.
Дата відповіді: 29.03.2022 15:05
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: 642923d67f1c4f15b6f3236dc715c927
Дата опублікування: 25.03.2022 15:53
Опис: П. 7.7. Виконавець зобов’язується усувати збої, зумовлені помилками у роботі СЕД, протягом 5-х робочих діб з моменту повідомлення про наявність таких помилок Замовником В договорі чітко не визначено що є помилкою і за що конкретно відповідає Виконавець, чи можливі конкретні роз'яснення додаватись у договір від Виконавця під час заповнення договору?
Відповідь: Відповідно до п.6.2.7 проекту Договору зазначено «…виявлені Замовником невідповідності СЕД Технічним вимогам…». Технічні вимоги Замовника чітко визначені в Додаток 3 до проекту Договору. Якщо проблема пов'язана з діями Замовника, то Виконавець може посилатись на п.п. 6.3.1, 6.3.2, 6.3.4, 6.3.6.
Дата відповіді: 29.03.2022 10:33
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: aa0b2dccf62d484888133b420d460175
Дата опублікування: 25.03.2022 15:51
Опис: П.7.3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник жодної відповідальності не несе. Просимо доповнити цей пункт формулюванням про те, що Виконавець може заборонити Замовнику використання СЄД до проведення повної оплати згідно договору.
Відповідь: Замовник є бюджетною установою, оплата за надані послуги за рахунок бюджетних коштів з рахунків, що зареєстровані в органі Державної казначейської служби України, відповідно до норм чинного бюджетного законодавства та наявного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не може передбачити затримку фінансування в сьогоднішніх умовах, крім того умовами Договору передбачено повне виконання взятих на себе зобов’язань. Крім того, відповідно до п.5.7 проекту Договору (додаток 5 до тендерної документації Виконавець надає Замовнику невиключне право (невиключну ліцензію) на використання СЕД за призначенням, без права передачі СЕД та/або повноважень на її користування третім особам. Дія цього права (ліцензії) не може бути обмежена після її передачі.
Дата відповіді: 29.03.2022 17:28
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: cca525ff6ae74dedbb59ce5aabd587aa
Дата опублікування: 25.03.2022 15:51
Опис: П.6.2.7. Просимо уточнити що Виконавець має право не усувати «інші недоліки», які виникли не з вини Виконавця. Замовник саморуч може виконати якісь зміні в ІТ-оточенні на якому встановлено систему, що приведе до некоректної роботи системи. І це не є відповідальністю виконавця.
Відповідь: До обов’язків Виконавця відносяться забезпечення відповідності роботи СЕД технічним вимогам. Замовник самостійно не виконує будь-яких змін в ІТ-оточенні без погодження з Виконавцем.
Дата відповіді: 29.03.2022 10:32
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: 0a5543cb516941f48d2f81ecfc70e3d9
Дата опублікування: 25.03.2022 15:50
Опис: В 6.2.6. Забезпечувати підтримку працездатності СЕД за допомогою отриманого від Замовника відповідного дистанційного Інтернет доступу. Питання. Правильно розуміємо, що цей пункт стосується тільки налаштованого програмного забезпечення документообігу? Просимо зазначити в проекті договору, що за будь які зміні в програмно-апаратному оточенні, як Замовник виконав без погодження з Виконавцем, Виконавець не несе відповідальності за працездатність СЕД.
Відповідь: Запропоновані Вами пропозиції є некоректними, оскільки відповідно до п. 6.3.4, проекту Договору (додаток 5 до тендерної документації) Замовник зобов’язаний 6.3.4. дотримуватися технічних, ліцензійних та програмних вимог щодо використання СЕД, в т.ч. вносити будь які зміні в програмно-апаратному оточенні, без погодження з Виконавцем.
Дата відповіді: 29.03.2022 17:23
Відповідь надана

Стосовно проекту договору

Номер: 503a80863a9642be8e940893b182f1e5
Дата опублікування: 25.03.2022 15:43
Опис: Згідно договору в цілому і розділу 6 не зрозуміла структура оплати. Після підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг впровадження СЕД Виконавець зобов’язується протягом 12 (дванадцяти) місяців: П.6.2.1. Надати Замовнику Послуги належної якості (згідно вимог Технічних вимог) у строки, встановлені цим Договором Питання. Який акт підіписується? Спочатку надаються послуги, а потім підписуються акти. Яка структура оплати по цьому договору? Передбачається поетапна оплата в рамках проекту?
Відповідь: В рамках проєкту передбачається поетапна оплата після виконання робіт, які можуть складатись з декількох етапів. Після завершення кожного з етапів складається акт приймання-передачі послуг. Відповідно до п.1.4 та п.1.8 Технічних вимог пропозиція учасника має включати вартість базового програмного забезпечення СЕД та вартість робіт з впровадження та конфігурації СЕД, зокрема: роботи з технічного впровадження системи; впровадження та конфігурація інформаційної системи; конфігурації системи, введення початкових даних, навчання роботі з системою для співробітників. Оплата Замовником здійснюється за проведенні єтапи, по завершенню кожного складається, як приймання передачі послуг. Перелік етапів, визначається Учасником і вказується шляхом заповнення Додатку 2 до Договору та подається у складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 29.03.2022 10:26
Відповідь надана

Додаток 4 - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: 35d5cd3c7f964ceba9417525a48d7204
Дата опублікування: 25.03.2022 15:38
Опис: 4.21. У процесі візування та підписання/затвердження/погодження документів повинна бути можливість застосування електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та печатки на документ, що додається Питання: Закупівля криптографічних бібліотек для реалізації зазначеного функціоналу повинна виконуватись в рамках бюджету цього проекту чи за окремим бюджетом? Налаштувати функціонал можливо і без купівлі криптобібліотек. Але для промислового використання потрібні відповідні засоби криптографії.
Відповідь: Відповідно додатку 4 до тендерної документації, зокрема в п. 4.21. таблиці з технічними вимогами до предмету закупівлі, зазначено, що СЕД має забезпечувати можливість накладання КЕП. Таким чином, технічна вимога Замовника передбачає, що бібліотеки для накладання КЕП входять до складу СЕД та її вартості.
Дата відповіді: 29.03.2022 10:12
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: e4d1424f99b043b5b80fca5ca9c1e3dd
Дата опублікування: 25.03.2022 15:37
Опис: Уточнення кількості ліцензій. Просимо надати уточнення яка кількість користувачів потрібна? Скільки ліцензій користувачів необхідно поставити в рамках проекту, оскільки в тендерній документації ніде чітко не зазначено.
Відповідь: Доброго дня! Учасник повинен надати Замовнику право на користування 100 (стома) ліцензіями в рамках проекту
Дата відповіді: 29.03.2022 10:09