• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги щодо модернізації КСЗІ ІТС Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти та Проведення додаткової експертизи у зв’язку із закінченням строку дії атестата відповідності КСЗІ ІТС ЛРЦОЯО

Торги відмінено

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 07.03.2022 16:35 - 13.03.2022 00:00
Відповідь надана

Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 6bae6797ec04415d9c9f6b5008d03a7f
Дата опублікування: 10.03.2022 13:39
Опис: За результатом ознайомлення із Додатком 1 до Тендерної документації, а саме з підпунктами 1 та 2 пункту 2.1, який вимагає наявність аналогічного договору, а саме: 1) Аналогічним є договір щодо проведення державної експертизи ІТС, яка включає оцінювання спеціального програмного забезпечення, договір щодо проведення державної експертизи комплексу засобів захисту від несанкціонованого доступу (КЗЗ від НСД). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх п’яти років. 2) Аналогічним є договір щодо проведення державної експертизи ІТС Центрів оцінювання якості освіти. Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх п’яти років. Зазначаємо, що згідно з підпунктом 3 пункту 2 Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», аналогічним є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В тендерній документації вимагається наявність конкретних договорів, а не аналогічних за предметом закупівлі договору, що е порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Водночас звертаємо увагу Замовника на відсутність опису спеціального програмного забезпечення, відповідно лише Замовник і один з потенційних «учасників-переможець» розуміє, що це за спеціальне програмне забезпечення. Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення або внести зміни в підпункти 1 та 2 пункту 2.1 Додатку 1 до Тендерної документації, оскільки вони порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», а також водночас обмежують конкуренцію та призводить до закупівлі у учасника, який вже безпосередньо проводив роботи в Центрах оцінювання якості освіти, в чому вбачаються корупційні домовленості, що відповідно і обумовлює включення вимог у даних підпунктах. В разі наявності обов’язкової вимоги щодо наявності договірних відносин у учасника торгів із Центром оцінювання якості освіти, пропонуємо Замовнику провести закупівлю по переговорній процедурі або вжити відповідних заходів з метою запобігання проявам корупції у сфері публічних закупівель та сприяти розвитку добросовісної конкуренції шляхом внесенні відповідних змін.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А тому, відповідно до п.2 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження якого учасники надають довідку (за зразком №1, що наведе нажче) про наявність досвіду виконання аналогічного договору протягом 2016-2021 рр. щодо надання послуг, що є предметом даних торгів. На підтвердження виконання договору надаються копії всіх сторінок договору (зі всіма додатками та доповненнями) та всіх первинних документів, що підтверджують факт його виконання (видаткові накладні, акти приймання-передавання, тощо) 1) Аналогічним є договір щодо проведення державної експертизи ІТС, яка включає оцінювання спеціального програмного забезпечення, договір щодо проведення державної експертизи комплексу засобів захисту від несанкціонованого доступу (КЗЗ від НСД). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх п’яти років. 2) Аналогічним є договір щодо проведення державної експертизи ІТС Центрів оцінювання якості освіти. Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх п’яти років. Основна функціональна підсистема ІТС-РЦОЯО – підсистема лінії обробки, яка включає в себе набір операцій над конфіденційною інформацією в ІТС-РЦОЯО. Певні операції можуть здійснюватися на серверах та РС, що фізично розташовані на території ІТС-РЦОЯО, а інші операції виконуються з РС операторів у серверному сегменті ІТС-УЦОЯО з використанням спеціального програмного забезпечення (далі –СПЗ), яке містить вбудований комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу (далі – НСД). Комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу не має чинного Експертного висновку у сфері ТЗІ. Тому СПЗ, яке містить вбудовані засоби захисту інформації повинне бути оцінене у ході проведення експертизи КСЗІ ІТС-РЦОЯО з врахуванням вимог Постанови КМУ від 29 березня 2006 р. № 373 "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах", Постанови КМУ від 10 жовтня 2018 р. № 851 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. № 1433 і від 4 березня 2004 р. № 253" та інших нормативних актів з питань ТЗІ. Враховуючи вищезазначене, замовник вважає недоцільно вносити зміни, адже при оголошені даної закупівлі було дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Дата відповіді: 15.03.2022 10:59