• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

скріплення рейкове

скріплення рейкове

Торги відмінено

134 069 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670 349.40 UAH
Період уточнення: 15.09.2017 18:52 - 09.10.2017 10:00
Відповідь надана

Вимоги Додатку А

Номер: 908b7c9aebf04b1cab27945e4b848c49
Дата опублікування: 04.10.2017 09:11
Опис: Просимо надати роз’яснення: Звернення за роз’ясненням 1 - Чи означають технічні вимоги до вузла рейкового скріплення типу КПП, прописані фахівцями ПАТ Укрзалізниця у Додатку А, а саме – “1.2.1 Утримуюча здатність скріплення в поперечному напрямку колії під дією циклічних навантажень: - вертикального – не менше 100 кН. - горизонтального – не менше 50 кН. - залишкове поперечне переміщення підошви рейки – не більше 2 мм. - тріщини, руйнування складових деталей скріплень та шпали не допускаються. 1.2.2 Утримуюча здатність скріплень в поздовжньому напрямку колії: - зусилля притиснення рейки до шпали – не менше 25,0 кН; - поздовжнє зусилля, що призводить до зсуву рейки – не менше 15,0 кН; - вертикальна жорсткість – не менше 60 кН/мм; - деформація прокладки під дією навантаження 120 кН – не більше 2 мм. 1.2.3 Електричний опір (між рейкою і анкером): - в повітряно-сухому стані – не менше 4х104 Ом; - при максимальній вологості – не менше 2х103 Ом.” що продукція, яка відповідає цім технічним характеристикам, придатна для застосування на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до  60 млн. ткм  брутто/км на рік. Звернення за роз’ясненням 2 – Роз’ясніть, чи є додаткові секретні технічні характеристики, які цілеспрямовано не вказані у Додатку А п.1.2.1 – п.1.2.3 тендерної документації, які дозволяють використовувати вузол скріплення типу КПП на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до  60 млн. ткм  брутто/км на рік.
Відповідь: Технічні вимоги до вузла скріплення рейкового типу КПП передбачають, що «Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік». Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю. Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Дата відповіді: 11.10.2017 15:43