• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

скріплення рейкове

скріплення рейкове

Торги відмінено

134 069 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670 349.40 UAH
Період оскарження: 15.09.2017 18:52 - 15.10.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Зобов’язати Замовника скасувати протизаконне рішення про відхилення пропозиції̈ ТОВ “АТ Механіка”

Номер: 0025cb9cbf88410fab8b46c410ec53e8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-000999-a.b4
Назва: Зобов’язати Замовника скасувати протизаконне рішення про відхилення пропозиції̈ ТОВ “АТ Механіка”
Скарга:
Нехтування тендерним комітетом нормою Закону України “Про публічні закупівлі”, коли на вимогу тендерної документації про закупівлю комплекту рейкового скріплення типу КПП Учасник пропонує саме комплект скріплення, який має зареєстровану у Базі даних Технічних Умов України назву “Скріплення безпідкладочні пружні проміжні типу КПП-1 ТУ У 30.2-23721759-023”, перевірений МЄРТУ на відповідність чинному законодавству, узгоджений з ПАТ “Укрзалізниця” по п.п.5.1-5.2 ГОСТ 2.114-95 та не підпадає під будь-які заборони - означає, що тендерний комітет Філії ЦЗВ ПАТ “Укрзалізниця” фальсифікує підстави відхилення пропозиції ТОВ “АТ Механіка” з метою виконання корупційних замовлень та наносить Державі збитки у десятки мільйонів гривень на одній закупівлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.12.2017 19:55
Дата виконання рішення Замовником: 08.12.2017 13:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №8462-р/пк-пз від 01.12.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником відмінено процедуру закупівлі залізничного обладнання (скріплення рейкове) (код ЄЗС 34940000-8) (Оголошення у ЦБД № UA-2017-09-15-000999-a) на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Задовільнена: Так
Автор: ООО "АТ МЕХАНІКА", Віталій Миколайович +380444571518, +380444011124 at@mehanika.com.ua http://www.mahanika.com.ua
Вимога
Вирішена

Технічні характеристики

Номер: 413d348cb00c473094e3cc436aee25b8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-000999-a.b2
Назва: Технічні характеристики
Вимога:
Вимога В тендерній документації, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю залізничного обладнання (скріплення рейкове) закупівля №UA-2017-09-15-000999-a у п.1.1 додатку А вказано: Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: Сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації п 1.1 додатку А, а саме – вказати: 1. Чи повинен учасник надавати документи що підтверджують сферу застосування пружних рейкових скріплень? 2. Якщо " так"- які саме?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги до вузла скріплення рейкового типу КПП передбачають, що «Вузол скріплення повинен забезпечувати наступні технічні параметри: сфера застосування пружних рейкових скріплень – на прямих і кривих ділянках безстикової колії радіусом не менше 350 м з вантажонапруженістю до 60 млн. ткм брутто/км на рік». Сфера застосування встановлюється нормативними документами ПАТ «Укрзалізниця» (Укрзалізниця) або окремими наказами за результатами проведених лабораторних випробувань, експлуатації підконтрольних ділянок колії з даною вантажонапруженістю. Вимогами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують сферу застосування скріплень пружних рейкових типу КПП.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Законодавство щодо використання стандартів

Номер: 2c928a6aad33446aa3bedc3b981fd4e2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-000999-a.c1
Назва: Законодавство щодо використання стандартів
Вимога:
Наше підприємство знову приймає участь у відкритих торгах які оголошені Філією «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» по скріпленню рейковому. ВИМОГА №1. В зв’язку з постійним нехтуванням Закону “Про публічні закупівлі”, коли тендерний комітет вимагає від учасника документи, які не передбачені вимогами тендерної документації, а саме – надання Технічних Умов на окремі деталі комплекту елементів скріплення, наше підприємство подало заявку, згідно наказу національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 11.04.2017р. №76, на отримання сертифікату відповідності по ДСТУ ГОСТ 33186:2017 на клеми пружинні пруткові для кріплення рейок. Враховуючи вищевикладене, а також обмеженість строку для можливості приведення у відповідність до нового нормативного документа сертифікату відповідності, ВІМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. Додатку №1 наступне: « або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним розпочато і буде проведено процедуру сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції; або скановану копію гарантійного листа учасника торгів щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції». Сподіваємось на задоволення нашої вимоги, враховуючи багаточисельні прецеденти, коли тендерний комітет задовольняв саме цю вимогу та вносив зміни до тендерної документації (приклад - закупівлі №№ UA-2017-06-30-000486-c, UA-2017-06-30-001949-b, UA-2017-06-30-000487-c, UA-2017-06-30-001950-b) та чисельні рішення АМКУ. ВИМОГА №2. Пункт 1.5 Додатку А, наступний рядок – “Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань” є незрозумілим тому що хибне уявлення тендерного комітету про те що має бути, а чого не має бути у власності Виробника призводить до подібних сентенцій. Дослідна експлуатація виробів здійснюється на коліях ПАТ Укрзалізниці та є однією з складових складного етапу постанови на виробництво, здійснюється по за участю Виробника та є власністю ПАТ Укрзалізниця. Результатом всіх етапів підготовки постанови на виробництво є Акт Комісії, яким продукція рекомендується для застосування на залізниці, який підписується членами комісії з представників Виробника та Замовника один екземпляр якого передається у розпорядження Виробника. У пункті 1.5 Додатку А тендерної документації тендерний комітет натякає, що хоче знати чи є у Учасника не фінальний Акт постанови на виробництва, а проміжний Акт пройдених випробувань дослідної експлуатації. Для отримання Акту/протоколу пройдених випробувань Учасник звернувся до Департаменту колії ПАТ Укрзалізниця з проханням надати Акт/протокол результатів дослідної експлуатації, який є власністю ПАТ Укрзалізниця та без якого в 2013 році ПАТ Укрзалізниця не мала би право закупити за договорами № ЦХ-П500-32310-1, № ЦХ-П500-50410-1 та успішно і без жодної рекламації експлуатувати вже П’ЯТИЙ ГАРАНТІЙНИЙ РІК рейкове скріплення в об’ємі більш 2 000 000 шт. ВИМАГАЄМО: останній абзац п.1.5 Додатку А, замість - “Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань” викласти наступним чином – “На підтвердження того, що скріплення рейкове пройшло процедуру поставлення на виробництво, пройшло дослідні випробування та рекомендовано для експлуатації на ПАТ Укрзалізниця Учасник надає Акт або Протокол прийняття дослідних зразків та Акт прийняття продукції до серійного виробництва”. або в разі, якщо тендерний комітет зацікавлений у отриманні акту дослідних випробувань, який є власністю та зберігається у ПАТ Укрзалізниця, перенести термін подання тендерних пропозицій, корелюючи строк подачі тендерних пропозицій з наданням завірених копій актів дослідних випробувань від власника, яким є Департамент колії ПАТ Укрзалізниця, до виробника. ВИМОГА №3. В зв’язку з дією Закону України "Про стандартизацію" та з ціллю усунути неузгодженості окремих норм галузевих стандартів, що сприятиме приведенню національної системи стандартизації у відповідність до міжнародних та європейських норм і правил, ВИМАГАЄМО: Привести до норм Закону України "Про стандартизацію" ст. 16 “2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. 3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.” та видалити з тендерної документації всі погодження та узгодження з галузевими стандартами, які вступають в протиріччя з вищевказаними пунктами Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній системі. На вимогу 2 Додаток А «Технічні характеристики» замовником внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено в електронній системі. На вимогу 3 замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо дискримінації Учасника

Номер: 94e540bf1b8f43cd97da534eaf6e2a0f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-15-000999-a.a3
Назва: Скарга щодо дискримінації Учасника
Скарга:
Дискримінація учасника через недопущеня до отримання інформації стосовно вимог тендерної документації. Детально - УЗБ Скарга КПП
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.10.2017 23:26
Автор: ТОВ "ЗАВОД УКРЗАЛІЗНИЧБУД", Руденко Дмитро +380676206610 ukrzbud@gmail.com