• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області (згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)

Завершена

1 215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 075.00 UAH
Період уточнення: 15.02.2022 15:49 - 21.02.2022 00:00
Відповідь надана

Додаток 4- наявність вимоги. яка не впливає на наявність обладнання. Порушення відкритості та прозорості тендерних вимог на всіх стадіях закупівель;

Номер: 88d8acd5a3f34b1c879b70fd939b2562
Дата опублікування: 17.02.2022 15:28
Опис: Доброго дня шановний голова тендерного комітету та Уповноважена особа, головний спеціаліст відділу публічних закупівель Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) – Віталій Данчук, наполягаємо на киключені вимоги згідно Додатку 4 , а саме "(надати фото- підтвердження наявності обладнання)". Вимога Замовника щодо наявності обладнання може бути підтверджена видатковою накладною, що підтверджує закупівлю обладнання; копією балансу підприємства або копією договору оренди, що підтверджує у учасника наявність необхідного інструменту. За бажанням Замовник може приїхати та перевірити наявність обладнання. Фото звіт який вимагає Замовник, ніяким чином не впливає на наявність обладнання, якість надання послуг та не підтверджує наявність справного обладнання у Учасника ( в порівнянні з озвученими документами) . Наполягаємо на виключені даної вимоги, оскільки дане ніяким чином не впливає на якість надання послуг та наявність обладнання у виконавця. Нагадаємо замовнику щодо ЗУ " про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказана вимога явно суперечить відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівному ставлення до них та об’єктивному та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Складається враження, щодо штучних перешкод та всіляких штучних умов, щодо максимальної не зручності підготовки документів з боку Учасників, аби звузити коло потенційних учасників. З метою максимальної прозорості проведення закупівлі, наполягаємо на виключені даної вимоги.
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), а саме: п.1 ч.2 ст.16 , п. 3, ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.; п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону; а також, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Вимога щодо Фото- підтвердження наявності обладнання, зменшує витрати часу Замовника на перевірку потенційного Учасника, та дає змогу не перевіряти наявність даного обладнання без виїзду на СТО. Наявність обладнання на СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 21.02.2022 16:47
Відповідь надана

невідповідність вимог щодо обладнання та послу, що планує закупати Замовник

Номер: dff800f55d5f41e08ff3f771afbb82f9
Дата опублікування: 17.02.2022 15:14
Опис: Доброго дня шановний голова тендерного комітету та Уповноважена особа, головний спеціаліст відділу публічних закупівель Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) – Віталій Данчук Наполягаємо на виключені з Додатку 4 вимог, щодо наявності деякого обладнання, а саме: наявність обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар; Відповідно до Додатку 4 таблиці 1 відсутня послуга, згідно якої можливе використання даного обладнання, та воно є специфічним. Просимо пояснити, в якій саме роботі до Додатку 4 таблиці 1 Замовник вбачає використання даного обладнання? та чим, в разі необхідності не підійде співвиконавець в обсязі менш ніж 20%, якого згідно з законом Учасник може залучати до виконання умов договору.
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме п.1 ч.2 ст.16 , п. 3, ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»; п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; а також, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. У зв’язку з тим, що кількість конкретних послуг, які необхідно буде надати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання (орієнтовного) примірного переліку послуг відповідно до послуг, які зазначені в таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до тендерної документації . При виконанні договору кількість фактично наданих послуг може відрізнятися. Технічний ремонт автомобілів повинен виконуватися з метою підтримання його у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Таким чином, вимагаючи наявності у потенційного Учасника обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар, Замовник використав своє право відповідно до п.1 ч.2 ст.16 Закону щодо встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг. Згідно технічного завдання наявні роботи: DACIA LOGAN, державний номерний знак AI8361CB, кузов VIN: UU1LSDAAH40293350; DACIA LOGAN, державний номерний знак AI5072CE, кузов VIN: UU1LSDAAH40537008; DACIA LOGAN, державний номерний знак АІ3024СЕ, кузов VIN: UU1LSD4AH40542527, пункт 35 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до тендерної документації, заправка кондиціонера; CITROEN BERLINGO, державний номерний знак AA1951TH, кузов VIN: VF7GJWJYB93202433 пункт 31 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до тендерної документації, заміна датчика тиску системи кондиціонування (1 шт.); Volkswagen Passat, державний номерний знак AI3173BE, кузов VIN: WVWZZZ3BZ2P34732 пункт 15 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до тендерної документації, заміна компресору кондиціонера, такі роботи передбачають використання даного обладнання. Для Замовника є дуже важливим терміни надання послуг та якість діагностики для того, щоб максимально швидко визначити які саме проблеми на тому чи іншому транспортному засобі, тому вимога щодо наявності в Учасника обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар є необхідною для Замовника та такою, що не підлягає виключенню з тендерної документації. Тому дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 21.02.2022 16:29
Відповідь надана

Невідповідність послуг та вимог обладнання

Номер: c7ee167e485546dc9fbeb53d76531faa
Дата опублікування: 17.02.2022 15:09
Опис: Доброго дня, шановний голова тендерного комітету та Уповноважена особа, головний спеціаліст відділу публічних закупівель Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) – Віталій Данчук Просимо надати розяснення щодо вимог Додатку 4, а саме обладнання. Цим саме Вас зацікавив специфічний навантажувальний стенд, для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67; Дане є не зрозумілим, оскільки із заявлених 12 авто, згідно Таблиці 1 Додатку 4 ви плануєте заміну одного агрегату "заміна стартера" лише на один автомобіль VOLKSWAGEN JETTA, державний номерний знак AA2963IX, кузов VIN: WVWZZZ1KZ8M092869. Дана робота проводиться без використання вказаного стенду. Вимога даного обладнання з фото звітом наводить на припущення або не компетентності, обо сумнівної прозорості проведення даної закупівлі. Даний стенд є специфічним приладдям, яке не відноситься до переліку послуг, згідно таблиці 1 Додатку 4. Наполягаємо на внесенні змін та виключення даного обладнання з переліку Додатку 4, оскільки воно ніяким чином не відноситься до переліку послуг вказаних у таблиці 1.
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 21.02.2022 16:26
Відповідь надана

Розяснення щодо тендерноъ документації

Номер: 557210d266c44715b42707177a4d5a84
Дата опублікування: 17.02.2022 15:01
Опис: Доброго дня,. Шановний Голова тендерного комітету, а також Уповноважена особа, головний спеціаліст відділу публічних закупівель Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) – Віталій Данчук, просимо надати розяснення щодо Додатку 4 тендерної документації, а саме абзацу: "З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне обладнання для ремонту та обслуговування, на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. Обладнання, яке знаходиться у власності інших юридичних або фізичних осіб з іншим місцезнаходженням, розглядатися не буде) (надати фото- підтвердження наявності обладнання):" Просимо прояснити всім бажаючим прийняти участь у вказаній закупівлі, на яких засадах та з яких причин, обладнання, що знаходиться у учасника в оренді, відповідно до договору оренди , який чинний протягом дії договору про закупівлю не розглядається? Як саме власне обладнання впливає на якість надання послуг, та чим орендоване обладнання (окрім форми власності) гірше та чому не розглядається?? Хочемо нагадати Замовнику ст.5 Закону України "Про публічні Закупівлі" - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації та провівшу аналітику тендернолї документації попередніх років, вбачається сумнівність щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, та скоріш за все Замовник вже заздалегіть розуміє очікуваного переможця Закупівлі, чим саме порушує недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 21.02.2022 16:25