• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області (згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)

Завершена

1 215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 075.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 15:49 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Виявлення дискримінаційних вимог, порушення ЗУ "Про публічні закупівлв" ст 5 ч.1

Номер: 228eed12a80f4de19f6f02cdfff35d7d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-010457-b.c1
Назва: Виявлення дискримінаційних вимог, порушення ЗУ "Про публічні закупівлв" ст 5 ч.1
Вимога:
Вимога На тендерну документацію на закупівлю товару за державні кошти: Послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» затверджену протоколом Уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 15 лютого 2022 р. № 17 Віталієм ДАНЧУКОМ Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Київ) ( надалі по тексту –Замовник), в порядку, передбаченому Законом України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» затверджену протоколом Уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) з очікуваною вартістю предмета закупівлі 1 215 000,00 грн з ПДВ. Оголошення було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі) UA-2022-02-15-010457-b ID оголошення f9dbf6c37b3f48b19efdf90af3c330af публічне посилання https://prozorro.gov.ua/tender/search/?query=UA-2022-02-15-010457-b Скаржник , що є потенційним учасником виявив бажання взяти участь у відповідному тендері , та згідно з вимогами тендерної документації виявило порушення відповідно до ст. 5 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі ЗУ «Про публічні Закупівлі) з Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: 1. Закупівлі мають здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з виявленими порушеннями з боку Центрального міжрегіонального управлінням Міністерства юстиції (м. Київ) , потенційний Учасник в порядку визначеному статтею 18 Закону № 922-VIII може звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Статтею 18 Закону № 922-VIII визначено строки подання скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, відповідно до ч.8. ст 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Виходячи із зазначеного, Учасник має право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою, але, попередньо звертається до Замовника з Вимогою про усунення порушень. Підставою для звернення до Замовника стало виявлення дискримінаційних вимог 1) Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наступне: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне обладнання для ремонту та обслуговування, на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. Обладнання, яке знаходиться у власності інших юридичних або фізичних осіб з іншим місцезнаходженням, розглядатися не буде) (надати фото- підтвердження наявності обладнання):» Висуваючи вказані Вимоги Замовник порушує Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 частину 1 , а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже, форма власності обладнання ніяким чином не впливає на наявність обладнання у Учасника, та надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки обладнання може знаходитись у Учасника в строковому користуванні відповідно до договору оренди. Щодо Вимоги надання фото- підтвердження обладнання , хочемо зазначити, що дана вимога ніяким чином не підтверджує наявність обладнання на підприємстві протягом періоду виконання договору про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі. Наполягаємо на викладені даного абзацу в новій редакції, що не дискримінує учасників та надає можливість проведення закупівлі відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель та об’єктивно і неупереджено визначити переможця процедури закупівлі, а саме: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне або орендоване обладнання для ремонту та обслуговування, (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам.) (На підтвердження відповідності надати копію витягу з балансу підприємства або копію чинного договору оренди з усіма відповідними актами. В разі наявності договору оренди обладнання, дія договору повинна бути не меншою дії договору про закупівлю)» 2) Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наявність специфічного обладнання, що не відповідає переліку послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області відповідно до таблиці 1 , а саме: «-навантажувальний стенд для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67; - станок для відновлення та ремонту пошкоджених дисків (металевих та легкосплавних) діаметром до 21 дюйма; - набір фіксаторів газорозподільчого механізму до всіх марок автомобіля Замовника (обов’язково); -наявність обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар;» Дане обладнання є дорогим, та відноситься до категорії вузької спеціалізації, що не використовується в повсякденній роботі автосервісів. Замовник розуміючи дане, свідомо включає специфічний перелік обладнання до тендерної документації, аби звузити коло потенційних учасників, чим порушує ст.5 ч.1 ЗУ «Про публічні Закупівлі» в розділі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказане обладнання, що Вимагає Замовник є тільки у вузько-направлених компаній, які в разі необхідності , надають окремі фокусні послуги автосервісам, що надають послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, тому наполягаємо на виключені вказаного обладнання з Додатку 4 Тендерної документації та доповнити наступним: «У разі необхідності залучення додаткового обладнання, учасник відповідно до п.3 Статті 16 ЗУ «Про публічні Закупівлі» має право для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців» 3) Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наступне: «СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО», але жодним чином не уточнює спосіб підтвердження від Учасника відповідності вказаній вимозі, що може стати причиною відхилення переможця, закупівлі за результатами аукціона. Наполягаємо на внесенні змін та викладення даної вимоги у наступній редакції: «СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО. ( надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, чинного договору оренди або чинного договору про надання таких послуг). На підставі викладеного, керуючись статтею 18 Закону № 922-VIII та статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України» Просимо: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про внесення змін до Додатку 4 тендерної документації з урахуванням вище зазначених вимог. 3. Затвердити Центральним міжрегіональним управлінням Міністерством юстиції (м. Київ) внести зміни до тендерної документації та викласти Додаток 4 у новій редакції з урахуванням вище зазначених вимог. В разі не задоволення Вимоги, з метою усунення зазначених порушень ЗУ «Про публічні Закупівлі» будемо змушені звертатися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що призведе до блокування закупівлі та накладення штрафу на уповноважену особу відповідно до ст. 164-14 КУоАП Віталія ДАНЧУКА, або навіть притягнення до кримінальної відповідальності за порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: П Р О Т О К О Л № 24 уповноваженої особи Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) м. Київ «22» лютого 2022 року Порядок денний: 1. Розгляд та надання пояснення щодо поданої Вимоги від 18.02.2022 (UA-2022-02-15-010457-b.c1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у місті Києві та Київській області). СЛУХАЛИ: 1. Під час прийому пропозицій процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у місті Києві та Київській області) потенційним учасником була подана вимога від 18.02.2022 (UA-2022-02-15-010457-b.c1) щодо наявності в Тендерній Документації та додатках до неї дискримінаційних вимог. Учасник просить внести зміни в Додаток № 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Тендерної Документації, а саме: 1.1. Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наступне: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне обладнання для ремонту та обслуговування, на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам. Обладнання, яке знаходиться у власності інших юридичних або фізичних осіб з іншим місцезнаходженням, розглядатися не буде) (надати фотопідтвердження наявності обладнання):» Висуваючи вказані Вимоги Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» ст. 5 частину 1 , а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, адже, форма власності обладнання ніяким чином не впливає на наявність обладнання у Учасника, та надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі, оскільки обладнання може знаходитись у Учасника в строковому користуванні відповідно до договору оренди. Щодо Вимоги надання фото- підтвердження обладнання , хочемо зазначити, що дана вимога ніяким чином не підтверджує наявність обладнання на підприємстві протягом періоду виконання договору про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що є предметом закупівлі. Наполягаємо на викладені даного абзацу в новій редакції, що не дискримінує учасників та надає можливість проведення закупівлі відкрито та прозоро на всіх стадіях закупівель та об’єктивно і неупереджено визначити переможця процедури закупівлі, а саме: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за однією адресою Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне або орендоване обладнання для ремонту та обслуговування, (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам.) (На підтвердження відповідності надати копію витягу з балансу підприємства або копію чинного договору оренди з усіма відповідними актами. В разі наявності договору оренди обладнання, дія договору повинна бути не меншою дії договору про закупівлю)». Замовником, згідно Рішенням Уповноваженої особи Протокол від 22 лютого 2022 року № 23, були внесено зміни в Тендерну Документацію, а саме: «З метою забезпечення надання повного спектру послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Учасника, СТО Учасника повинна відповідати нижчевказаним вимогам Замовника, мати власне або орендоване обладнання для ремонту та обслуговування автомобілів, за однією адресою (на підтвердження відповідності надати копію витягу з балансу підприємства або копію чинного/их договору/ів оренди з усіма відповідними актами, в разі наявності договору оренди обладнання, дія договору повинна бути не меншою дії договору про закупівлю (орендовоне майно повинна бути оплачене на термін що є не меншою дії договору про закупівлю (надати копію актів) та надати фотопідтвердження наявності обладнання (за однією адресою)):» 1.2. Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наявність специфічного обладнання, що не відповідає переліку послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області відповідно до таблиці 1 , а саме: «-навантажувальний стенд для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67; - станок для відновлення та ремонту пошкоджених дисків (металевих та легкосплавних) діаметром до 21 дюйма; - набір фіксаторів газорозподільчого механізму до всіх марок автомобіля Замовника (обов’язково); -наявність обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар;» Дане обладнання є дорогим, та відноситься до категорії вузької спеціалізації, що не використовується в повсякденній роботі автосервісів. Замовник розуміючи дане, свідомо включає специфічний перелік обладнання до Тендерної Документації, аби звузити коло потенційних учасників, чим порушує ст.5 ч.1 ЗУ «Про публічні Закупівлі» в розділі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказане обладнання, що Вимагає Замовник є тільки у вузько-направлених компаній, які в разі необхідності надають окремі фокусні послуги автосервісам, що надають послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, тому наполягаємо на виключені вказаного обладнання з Додатку 4 Тендерної Документації та доповнити наступним: «У разі необхідності залучення додаткового обладнання, Учасник відповідно до п.3 Статті 16 ЗУ «Про публічні Закупівлі» має право для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців». Замовником, згідно Рішенням Уповноваженої особи Протокол від 22 лютого 2022 року № 23, були внесено зміни в Тендерну Документацію, а саме: - навантажувальний стенд для перевірки стартерів і генераторів, який зчитує сигнали P-D; C; RLO; SIG; COM; F / 67 ( або аналогічне обладнання з вищевказаними характеристиками); Таблиця №1 № п/п Найменування послуги* (із обов’язковим зазначенням торгової марки та повної назви заміняємих деталей)* Кількість послуг DACIA LOGAN, державний номерний знак AI8361CB, кузов VIN: UU1LSDAAH40293350; DACIA LOGAN, державний номерний знак AI5072CE, кузов VIN: UU1LSDAAH40537008; DACIA LOGAN, державний номерний знак АІ3024СЕ, кузов VIN: UU1LSD4AH40542527 37 Шиномонтаж/ремонт дисків 6 MITSUBISHI OUTLANDER, державний номерний знак KA0041CC, кузов VIN: JMBXRCU5W7U004760 15 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 17 Заміна комплекту ГРМ 1 VOLKSWAGEN JETTA, державний номерний знак AA2963IX, кузов VIN: WVWZZZ1KZ8M092869 7 Заміна стартера /ремонт стартера(Cargo, 1 шт.) 1 34 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 BMW X5, державний номерний знак KA1700BI, кузов VIN: 5UXFE835X8LZ99169 6 Комп’ютерна діагностика/діагностика стартера 2 16 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 17 Заміна комплекту ГРМ 1 TOYOTA LAND CRUISER, державний номерний знак KA2427CO, кузов VIN: JTEBZ29J200011048, TOYOTA LAND CRUISER, державний номерний знак KA3481CO, кузов VIN: JTEBZ29J500011187 19 Шиномонтаж/ ремонт дисків 4 CITROEN BERLINGO, державний номерний знак AA1951TH, кузов VIN: VF7GJWJYB93202433 30 Заміна насосу ГПК та ремонт рукавів високого тиску (1 шт.) 1 33 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 Volkswagen Passat, державний номерний знак AI3173BE, кузов VIN: WVWZZZ3BZ2P347323 17 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 RENAULT DUSTER, державний номерний знак КА6951ВТ, кузов VIN:VF1HJD20666402274 19 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 OPEL ASTRA, державний номерний знак КА4102ВІ кузов VIN: W0L0TGF35Y2249808 20 Шиномонтаж/ ремонт дисків 2 Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме п.1 ч.2 ст.16 , п. 3, ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги, щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної Документації.»; п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону; а також, відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна Документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. У зв’язку з тим, що кількість конкретних послуг, які необхідно буде надати, заздалегідь визначити неможливо, найбільш економічно вигідна пропозиція буде визначатись за вартістю надання (орієнтовного) примірного переліку послуг, відповідно до послуг, які зазначені в таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області», Додаток № 4 до Тендерної Документації . При виконанні договору кількість фактично наданих послуг може відрізнятися. Технічний ремонт автомобілів повинен виконуватися з метою підтримання його у належному стані та забезпечення встановлених виробником технічних характеристик під час використання, зберігання або утримання протягом періоду експлуатації. Таким чином, вимагаючи наявності у потенційного Учасника обладнання для виготовлення й обтиску РВТ (рукава високого тиску) не менше 200 Бар, Замовник використав своє право відповідно до п.1 ч.2 ст.16 Закону щодо встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг. Згідно технічного завдання наявні роботи: DACIA LOGAN, державний номерний знак AI8361CB, кузов VIN: UU1LSDAAH40293350; DACIA LOGAN, державний номерний знак AI5072CE, кузов VIN: UU1LSDAAH40537008; DACIA LOGAN, державний номерний знак АІ3024СЕ, кузов VIN: UU1LSD4AH40542527, пункт 35 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до Тендерної Документації, заправка кондиціонера; CITROEN BERLINGO, державний номерний знак AA1951TH, кузов VIN: VF7GJWJYB93202433 пункт 31 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до Тендерної Документації, заміна датчика тиску системи кондиціонування (1 шт.); Volkswagen Passat, державний номерний знак AI3173BE, кузов VIN: WVWZZZ3BZ2P34732 пункт 15 таблиці № 1 «Перелік послуг з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у м. Києві та Київській області» Додаток № 4 до Тендерної Документації, заміна компресору кондиціонера, передбачають використання даного обладнання. 1.3. Вимогами Додатку 4 до Тендерної Документації замовник Вимагає від Учасників наступне: «СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО», але жодним чином не уточнює спосіб підтвердження від Учасника відповідності вказаній вимозі, що може стати причиною відхилення переможця, закупівлі за результатами аукціона. Наполягаємо на внесенні змін та викладення даної вимоги у наступній редакції: «СТО повинне мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО. (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, чинного договору оренди або чинного договору про надання таких послуг). Замовником, згідно Рішенням Уповноваженої особи Протокол від 22 лютого 2022 р. № 23, були внесено зміни в Тендерну Документацію, а саме: СТО повинне мати автомобіль технічної допомоги та можливість, за вимогою Замовника, надавати технічну допомогу поза межами СТО (надати документи підтвердження – копія технічного паспорту, чинного договору оренди або чинного договору про надання таких послуг). ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення щодо Вимоги від 18.02.2022 (UA-2022-02-15-010457-b.c1) процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (послуги з ремонту автомобілів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у місті Києві та Київській області). 2. Підготувати необхідні документи та здійснити інші заходи у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) _____________ підпис Віталій ДАНЧУК
Статус вимоги: Задоволено